moet elke lab kunnen/willen apporteren?

Respecteer elkaars mening.
Lunatic
Speurneus
Speurneus
Berichten: 6157
Lid geworden op: 03/03/08 14:45
Locatie: Lelystad
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Lunatic » 31/03/12 13:15

MheenLab schreef:Hier komt alles gewoon terug wat je weg gooit, al zou het je auto of huis sleutels zijn die je een slinger het bos in geeft, mevrouw zoekt ze al kwispelstaartend weer voor je op :)

Al zou ik er totaal geen probleem mee hebben, als ze niet zo apporteer lustig zou zijn, mijn idee is dat niet iedereen hardloper kan zijn, en dat geldt denk ik ook bij honden met het apporteren e.d. :)

( ook niet iedere herder doet aan pakwerk o.i.d. )

Tussen het niet doen en het niet kunnen/willen doen, zit een heel verschil natuurlijk :wink:
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi

MheenLab
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 827
Lid geworden op: 27/03/12 15:36
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor MheenLab » 31/03/12 22:03

Lunatic schreef:
MheenLab schreef:Hier komt alles gewoon terug wat je weg gooit, al zou het je auto of huis sleutels zijn die je een slinger het bos in geeft, mevrouw zoekt ze al kwispelstaartend weer voor je op :)

Al zou ik er totaal geen probleem mee hebben, als ze niet zo apporteer lustig zou zijn, mijn idee is dat niet iedereen hardloper kan zijn, en dat geldt denk ik ook bij honden met het apporteren e.d. :)

( ook niet iedere herder doet aan pakwerk o.i.d. )

Tussen het niet doen en het niet kunnen/willen doen, zit een heel verschil natuurlijk :wink:


Mwhah, ik denk dat als jij en ik zouden gaan trainen dat we best ook wel aan hardlopen kunnen doen op een respectabel niveau, maar persoonlijk heb ik daar niet zo veel zin in ;)

Het ging me meer om het idee, van dat niet iedereen de 100 meter in 5 seconden ofzo kan lopen :)


Terug naar “Discussiehoek”