Gaat jouw lab mee op vakantie?

Respecteer elkaars mening.
Cissy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 261
Lid geworden op: 29/05/13 19:52
Locatie: Zuid - Holland

Ongelezen berichtdoor Cissy » 15/06/13 11:18

Op vakantie is vanwege mij gezondheid al lang geleden , wel gaat yunah waar we heen gaan mee , nu in het huis van onze jongste , heerlijk op t strand lopen van den helder .. Is toch genieten voor een ieder 8)
each day is a gift

Gebruikersavatar
bubbles
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1627
Lid geworden op: 17/01/10 16:24
Locatie: friesland

Ongelezen berichtdoor bubbles » 15/06/13 11:37

Zonder Bubbles, geen vakantie!
We gaan fijn kamperen, of in een bungalow op de Veluwe, genieten hoor!

Roos

Ongelezen berichtdoor Roos » 15/06/13 11:38

Cissy schreef:Op vakantie is vanwege mij gezondheid al lang geleden , wel gaat yunah waar we heen gaan mee , nu in het huis van onze jongste , heerlijk op t strand lopen van den helder .. Is toch genieten voor een ieder 8)


Zeker weten, dan heb je geen vakantie meer nodig! :)

Gebruikersavatar
Koor
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1528
Lid geworden op: 15/01/09 14:33
Locatie: Almere

Ongelezen berichtdoor Koor » 15/06/13 13:00

Wij gaan binnenkort weer zonder hond op vakantie. Jochem is als wij allebei werken bij mijn ouders op de camping en ik weet niet wie daar meer van geniet. Jochem heeft daar zijn aai en snoepjesroute en kan de hele dag buiten liggen. Voor hem is het dus niet wennen als hij 8 extra dagen bij opa en oma is. Voor ons en voor Jochem een prima oplossing.
Afbeelding
Met dank aan Sharon

:blondpootje: Jochem (Zimyis Azizi)

Els
Speurneus
Speurneus
Berichten: 5466
Lid geworden op: 29/04/09 18:42
Locatie: Scheveningen

Ongelezen berichtdoor Els » 15/06/13 13:36

Indien mogelijk gaat Flow overal mee naartoe, dus ook op vakantie. Maar.. wij maken ook graag mooie, verre reizen en dan kan ze uiteraard niet mee. Ze zal dan naar een zeer vertrouwd oppas adres gaan waar ze nu al regelmatig over de vloer komt, voor haar ook vakantie.
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.

roef
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8309
Lid geworden op: 30/09/08 11:29
Locatie: emmeloord

Ongelezen berichtdoor roef » 15/06/13 13:51

de laatste 2 jaar zijn we zonder de honden op vakantie geweest.
dit omdat we heel graag musea bezoeken en dierparken.

MAAR!..ik mis ze vreselijk :( en ik laat ze met een gerust hart achter bij 2 hele lieve mensen die zelf hun hele leven om hun honden hebben aan gekleed.
zonder dit fijne logeeradres zou er geen haar op mijn hoofd er aan denken zonder mijn honden op vakantie te gaan.

Roef en Hidde zijn er helemaal thuis en vermaken zich er uitstekend :verliefd1:
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012

-kim-
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2952
Lid geworden op: 19/09/07 19:15
Locatie: Stein
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor -kim- » 15/06/13 14:16

Ja bijna altijd !
Ik ga standaard naar Oostenrijk en dat is ook heerlijk voor de honden.

Om de paar jaar ga ik wel eens een weekje zonder honden weg, maar dan ben ik altijd heel blij als ik weer thuis ben.
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC

:blondkopje: Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
:bruinkopje: Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
:blondkopje: Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
:zwartkopje: JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013

jolien
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1528
Lid geworden op: 21/02/10 19:23
Locatie: Apeldoorn

Ongelezen berichtdoor jolien » 15/06/13 14:49

Binnen Nederland en Europa gaat Pien altijd mee, maar we gaan aanstaande maandag bijvoorbeeld voor 2,5 week naar Thailand en dan kan het dus niet..:( Zal haar natuurlijk vreselijk missen, maar Pien blijft bij mijn ouders en Quincy en Rosa dus die heeft het daar prima naar haar zin. En ach, 1 keer per jaar elkaar even moeten missen is te overzien.. 8) Maar toch ben ik weer blij als ik weer terug ben en haar weer gezellig om me heen heb! :)

Gebruikersavatar
rimanime
Speurneus
Speurneus
Berichten: 11652
Lid geworden op: 07/02/04 21:12
Locatie: zo'n 600 km boven Parijs

Ongelezen berichtdoor rimanime » 15/06/13 15:11

Ja :) 1x hebben we Lola thuis gelaten. Zij liep toen in het gips met haar achterpoten. Heb haar toen vreselijk gemist. Andersom vraag ik me af.....Erg enthousiast reageerde ze niet toen wij haar bij mijn schoonouders ophaalde. Ze was wat zwaarder geworden, dus waarschijnlijk ernstig "verwent" met lekkers :D
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008


Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)

Gebruikersavatar
fieke
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1029
Lid geworden op: 24/02/12 19:24
Locatie: Elsloo
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor fieke » 15/06/13 16:26

Vorig jaar zijn we zonder Bruce gegaan. Ik heb hem toen wel gemist. Maar hij gaat dan naar mijn ouders, waar hij vreselijk wordt verwend :D dit jaar nemen we hem mee, we gaan een weekje naar Texel :)
:bruinpootje: Bruce (Messi van Budiliumhof) 23-01-2012

Dinie
Speurneus
Speurneus
Berichten: 9630
Lid geworden op: 20/12/06 18:18
Locatie: Luyksgestel (N.-Br.)

Ongelezen berichtdoor Dinie » 16/06/13 18:57

Yara gaat altijd mee, anders ga ik niet mee. :wink:
Yara is 1x thuis gebleven toen we naar Ierland geweest zijn ivm een jubileum. Ik heb Yara toen erg gemist ondanks dat ze niets tekort komt als ik weg ben.
Maar....ik ben wat dat betreft een :muts: , want ik heb er al moeite mee als Yara een paar uurtjes alleen moet blijven.
:zwartkopje: Ciba (Ciba van Budiliumhof) 22-10-2005 ~ 25-4-2008
:zwartkopje: Yara (Raspberrycream van Budiliumhof) 7-3-2008

chrissy
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1524
Lid geworden op: 18/08/07 22:19
Locatie: Rotterdam

Ongelezen berichtdoor chrissy » 16/06/13 19:22

Ik ben nog nooit zonder Dempsey op vakantie geweest maar volgend jaar ga ik naar curacao en dan kan hij niet mee :( ik hoop tegen die tijd een goed adresje te vinden waar hij kan blijven anders zal hij naar een pension moeten en daar heb ik wel veel moeite mee !!

Desiree
Erelid
Erelid
Berichten: 4536
Lid geworden op: 22/08/04 11:14
Locatie: Leidschendam

Ongelezen berichtdoor Desiree » 16/06/13 19:43

Vroeger gingen de honden vaak mee op vakantie. In Nederland, maar ook naar Zuid-Frankrijk. Soms bleven ze bij mij ouders of een vriendin.

Inmiddels hebben we alleen Lara nog maar. En Lara wordt ook een dagje ouder. We merkten dat zij het niet zo leuk vond om 14 uur in een auto te zitten. En dat ze het spelen met andere honden wel mist.

Ik was altijd tegen pensions :oops: . Vond het zielig voor ze. De hond van vrienden is in een pension geweest en zij waren daar heel enthousiast over. Vorig jaar geprobeerd en het is Lara uitstekend bevallen. Ze gaat er met plezier heen, heeft daar de tijd van haar leven en komt heel vrolijk thuis. Sterker nog, ze geniet daar zo van het spelen met andere honden dat ik me wel eens schuldig voel dat ze dat thuis niet meer kan.
Groetjes,
Désirée

Afbeelding

M_n_q_e
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1240
Lid geworden op: 07/12/10 12:12

Ongelezen berichtdoor M_n_q_e » 16/06/13 20:19

Mijn meisjes gaan NIET mee op vakantie.
Maar alleen omdat wij zelf ook niet gaan :)

Maar sinds we honden hebben zijn we nog maar 1 keer op vakantie geweest en toen waren ze wel mee. En dat was helemaal geweldig!
Zolang we honden hebben ben ik niet van plan om zonder ze weg te gaan!
Ik zou ze veel te veel missen en me veel te veel zorgen maken.
:zwartpootje: Trix (bij ons gekomen uit het asiel op 4-03-2011, geboortedatum onbekend maar geprikt op) 4-03-2006
:bruinpootje: Miep (Dior) 19-07-2010

Lars en Daniëlle
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1634
Lid geworden op: 03/11/11 18:32
Locatie: Den Haag

Ongelezen berichtdoor Lars en Daniëlle » 17/06/13 16:36

Tot nu toe is Castro meegeweest op vakanties en weekendjes weg. Volgend jaar zou ik toch wel weer een vliegreisje willen maken, vraag me eerlijk gezegd wel af of we het wel leuk vinden zonder hond. We zullen het tegen die tijd wel meemaken. Voorlopig nog een vakantie met grote vriend in het vooruitzicht.

Een voordeel als we weg zouden gaan kan Castro naar vrienden die ook een hond hebben.


Terug naar “Discussiehoek”