van de Floretty hof

Post hier ervaringen met fokkers.
Gebruikersavatar
helga hendriks
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2053
Lid geworden op: 20/10/06 18:33
Locatie: Weert
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor helga hendriks » 30/11/11 08:12

ilseF schreef:He michelle,
leuk om te lezen!
we gaan toch meer voor een reutje...maar komen er alleen teefjes dan denk ikniet dat we nòg langer wachten en dan wordt t toch een teefje... :D
Over twee weken krijgt lana een echo en weten we of ze goed gedekt is...en dan begint pas echt t grote wachten....


spannnnneeennnnndddd Als ik dit zo lees en Lana is drachtig dan hebben jullie denk ik rond eind februari een puppertje in huis :) Mocht je bij ons op de cursus willen zou ik niet te lang wachten om je in te schrijven want we hebben maar 1 puppy cursus op zondag en een op donderdag avond Wij beginnen weer eind februari De aankomende twee weekenden hebben we examens en dan hebben we even een stop Je kunt je altijd weer uitschrijven maar vol is vol en dat zou jammer zijn als je bij ons wilt komen trainen. 8)
Groetjes Helga en een poot van Kaja en Whoopi

Afbeelding

Mousy
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 209
Lid geworden op: 16/08/09 16:28
Locatie: Boxmeer

Ongelezen berichtdoor Mousy » 16/07/12 22:07

Wij hebben ook een prachtige mooie zwarte Labrador van de Florettyhof die we Floyd noemden.Ellen is een hele enthousiaste vrouw,en die alles goed geregeld heeft.Niets om aan op te merken.Alleen maar lof.En je kunt er altijd terecht voor advies.Echt een hele goede fokker :D Mousy

Luuk&Toon

Ongelezen berichtdoor Luuk&Toon » 14/08/12 16:29

Ik heb je al een bericht gestuurd ik heb namelijk ook 2 labradors v.d. florettyhof de laatste heb ik bij Ellen gekocht maar de 1e was ook v.d. florettyhof maar toen deed Ellen haar schoonmoeder het nog.
Ik stuur nog regelmatig foto's en berichtjes naar Ellen. Kijk ook altijd als er weer nieuwe puppy's komen geweldige honden zijn het.
Groetjes Dineke

Luuk&Toon

Ongelezen berichtdoor Luuk&Toon » 17/08/12 15:31

Ik ben pas lid bij labrador forum maar wil je laten weten dat ik 2 labradors heb van de floretty hof echte kanjers zijn het ik heb een zwarte reu van 13 jaar deze nog gekocht toen Ellen haar schoonmoeder het nog deed en ik heb een gele reu van 1 jaar deze is wel van Ellen maar beide van de floretty hof ik heb zeer goede ervaring ermee en als ik weer een labrador neem dan weer bij de floretty hof. Maar je hebt zeker inmiddels al een labrador en zo ja waar heb je die dan vandaan??
Groetjes Dineke
en een poot van Toon en Luuk

ilseF
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 627
Lid geworden op: 19/09/11 12:58
Locatie: geldrop

Ongelezen berichtdoor ilseF » 20/08/12 11:17

Luuk&Toon schreef:Ik ben pas lid bij labrador forum maar wil je laten weten dat ik 2 labradors heb van de floretty hof echte kanjers zijn het ik heb een zwarte reu van 13 jaar deze nog gekocht toen Ellen haar schoonmoeder het nog deed en ik heb een gele reu van 1 jaar deze is wel van Ellen maar beide van de floretty hof ik heb zeer goede ervaring ermee en als ik weer een labrador neem dan weer bij de floretty hof. Maar je hebt zeker inmiddels al een labrador en zo ja waar heb je die dan vandaan??
Groetjes Dineke
en een poot van Toon en Luuk


ha Dineke, sorry voor de late reactie, ben net terug van vakantie ;)
Ik heb inmiddels 8 maanden een gele lab genaam Qajo, ergens op t forum kan je terug lezen hoe dat zo gekomen is...haha, maar we zijn er erg blij mee, tis een onstuimige lieverd! maar mochten we ooit nog een pupke willen dan gaan we zeker eerst naar de floretty hof kijken!
groetjes, Ilse en een lik van Qajo


Terug naar “Fokkers”