Fokker Huiberts uit Lunteren

Post hier ervaringen met fokkers.
rvgroenewoud

Fokker Huiberts uit Lunteren

Ongelezen berichtdoor rvgroenewoud » 26/11/11 07:38

De familie Huiberts adverteerd nu weer onder de naam Labradorpups ze gaan gewoon door en wordt blijkbaar niks aan gedaan.

sedeka

Ongelezen berichtdoor sedeka » 26/11/11 17:10

ja ik heb het ook gezien.
Dit soort mensen is moeilijk te stoppen en zolang er mensen zijn die daar puppies kopen,gaat het maar door.
Mijn zwarte lab,die 2,5 jaar geleden als herplaatser bij ons kwam,komt ook bij deze mensen vandaan.
Groetjes Sas en een poot van Demi en Kaya

claudia-marley

Ongelezen berichtdoor claudia-marley » 26/11/11 17:50

Ik ben ook bijna bij deze familie terecht gekomen voor een pup. Gelukkig ben ik eerst even op onderzoek uit gegaan..

rvgroenewoud

Ongelezen berichtdoor rvgroenewoud » 28/11/11 11:46

Met die van ons gaat het gelukkig ook heel goed nu, ik ben blij dat er mensen zijn die eerst even op google informeren als iedereen dat doet verkopen ze vanzelf niks meer.

ShaBo

Ongelezen berichtdoor ShaBo » 01/12/11 10:24

Klopt, heb het ook gezien. Ze was er een tijdje af geloof ik maar helaas staat ze er weer op. Ze is heel moeilijk te stoppen wij zijn ook al bezig geweest aangezien onze lab daar vandaan komt en nu net na een jaar eindelijk van de dierenartsbezoekjes af is. Ik klop het af want steeds als hij maar een beetje raar doet ben ik bang dat er weer iets is.
Ik hoop dat ze toch eens een keer gepakt wordt en flink gestraft wordt!

ajwiersma

Ongelezen berichtdoor ajwiersma » 20/03/12 22:08

Hallo Allemaal

Ik heb ook een labrador uit Lunteren , Zij is nu 3 jaar oud en echt over enthousiast. Ook heeft ze vorige week een andere hond aangevallen zonder reden.
Hij is buitenshuis echt dominant naar andere honden toe.
Al met al niet echt een leuke hond maar heeft iemand tips hoe ik hier mee moet omgaan

Gebruikersavatar
RaymondC
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 490
Lid geworden op: 26/08/10 09:22
Locatie: Eke
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor RaymondC » 21/03/12 07:38

ajwiersma schreef:Hallo Allemaal

Ik heb ook een labrador uit Lunteren , Zij is nu 3 jaar oud en echt over enthousiast. Ook heeft ze vorige week een andere hond aangevallen zonder reden.
Hij is buitenshuis echt dominant naar andere honden toe.
Al met al niet echt een leuke hond maar heeft iemand tips hoe ik hier mee moet omgaan

Als je antwoord wilt op je vraag kan je het best een nieuw topic starten.

renate
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2197
Lid geworden op: 13/02/09 08:43
Locatie: Rijen

Ongelezen berichtdoor renate » 03/04/12 10:10

ajwiersma schreef:Hallo Allemaal

Ik heb ook een labrador uit Lunteren , Zij is nu 3 jaar oud en echt over enthousiast. Ook heeft ze vorige week een andere hond aangevallen zonder reden.
Hij is buitenshuis echt dominant naar andere honden toe.
Al met al niet echt een leuke hond maar heeft iemand tips hoe ik hier mee moet omgaan


Ik zou hier een gedragstherapeut bij halen.
Ghost was ook heel moeilijk tegenover andere honden en met de hulp van een gt was dat een heel stuk beter geworden en met de hulp van basco.

Hier kan niet zomaar tips over gegeven worden.
Een gt kan zien wat er aan de hand is en waarom jou hond zo reageerd.
Bij onze herder was het angst/agressie.

Heel veel succes en ik zou echt een therapeut erbij halen die kunnen de situatie beter beoordelen en tips geven want als je het niet goed aanpakt kan het ook verergeren.

annie71

Ongelezen berichtdoor annie71 » 20/04/12 23:44

Bijna zou ik ook een pup kopen van deze fokker. Dankzij dit forum toch maar niet gedaan gelukkig. We gaan nu een fokker zoeken via labradorvereniging, wel zo veilig.


Terug naar “Fokkers”