Oriënteren

Post hier ervaringen met fokkers.
Linda

Ongelezen berichtdoor Linda » 17/08/12 17:10

Bij mij in de buurt zit Kennel Holterhook.Ze heeft echt mooie honden en verwacht in sept een nestje zwart en blond

sbientje
Speurneus
Speurneus
Berichten: 12669
Lid geworden op: 26/05/06 20:13
Locatie: Breda
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor sbientje » 17/08/12 17:17

Aidualc85 schreef:
Hey, wat leuk dat we in hetzelfde 'schuitje' zitten. Voorpret is idd superleuk, maar je wordt er zeker ongeduldig van ja! Mocht je ontploffen haha, stuur me gerust een berichtje, ik vind het superleuk om erover te kletsen


Hier nog iemand :D .

Als het even kan gaat de voorkeur (voor zover dit te plannen is) bij ons uit naar midden volgend jaar i.v.m. vakantie zodat we in ieder geval zes weken onafgebroken thuis zijn.
Vriend werkt in ploegen en ik momenteel nog fulltime. Tegen de tijd dat het dametje (daar zijn we al over uit) komt kan ik twee dagen half gaan werken en vriend heeft sowieso 1 dag door de week vrij. Concreet houdt dit dus in dat ze twee dagen vier uurtjes alleen zal zijn. Naar mijn mening te doen...

Heb je ondertussen al kennis gemaakt met een eventuele toekomstige fokker?
Ik heb de fokker benaderd waar mijn ouders 20 jaar geleden hun blonde lab gehaald hebben (Kingfields in Gulpen, destijds zijn eerste nestje) maar hij heeft geen blonde labs meer en hier gaat toch echt mijn eerste voorkeur naar uit. Wel gaf hij aan dat ik tegen de jaarwisseling nog eens moest bellen en hij me dan op weg wilde helpen (vond ik persoonlijk wel erg leuk).
Smallville Empress in Kerkrade heb ik ook contact mee gehad, maar ook hier konden ze nog niets zeggen over volgend jaar. Eigenlijk ook logisch denk ik in veel gevallen. Kreeg er wel een positief gevoel bij.

Vrees dat ik gewoon te enthousiast ben... :oops:
Leuk hoor!

Hier maakt de periode niet zoveel uit, aangezien ik gewoon werk kan ik ook vrij nemen wanneer ik wil.. Ik wil wel ff rustig al in mijn huisje zitten, maar als mijn woning doorgaat zou alles vanaf januari wmb prima zijn :) maar hangt ook af van de fokker eigenlijk, ik kan ook nog best een paar maandjes langer wachten :)
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)

Allard

Ongelezen berichtdoor Allard » 25/08/12 20:29

Heb je al een fokker op het oog? :)


Terug naar “Fokkers”