Een lijstje fokkers :)

Post hier ervaringen met fokkers.
sbientje
Speurneus
Speurneus
Berichten: 12669
Lid geworden op: 26/05/06 20:13
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: Een lijstje fokkers :)

Ongelezen berichtdoor sbientje » 13/08/14 16:30

deze valt wat tegen idd :lol:
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)

roef
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8309
Lid geworden op: 30/09/08 11:29
Locatie: emmeloord

Re: Een lijstje fokkers :)

Ongelezen berichtdoor roef » 13/08/14 16:39

zou ik mijn geld nog terug kunnen krijgen?? :confused:
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012

Gebruikersavatar
marie
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 528
Lid geworden op: 28/11/11 18:55

Re: Een lijstje fokkers :)

Ongelezen berichtdoor marie » 13/08/14 18:43

Heb je het bonnetje nog :D
Max 10-05-2007
Seda 23-12-2014

Lien
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2521
Lid geworden op: 07/05/09 22:10
Locatie: Leidschendam
Contacteer:

Re: Een lijstje fokkers :)

Ongelezen berichtdoor Lien » 13/08/14 22:52

roef schreef:Afbeelding

ah nee joh niks aan toch......... :bleh: :D


:shock: Kappuh nah!!

Dat kan je een mens toch niet aan doen, wat een droppie :verliefd1: :verliefd1: :verliefd1:

En dan heeft ie ook nog van die rimpels.........
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections

Lady-J
Snuffelneus
Snuffelneus
Berichten: 56
Lid geworden op: 20/06/14 21:14

Re: Een lijstje fokkers :)

Ongelezen berichtdoor Lady-J » 15/08/14 22:09

Ahhhhh (l)

Mijn pup ziet er allang niet meer zo pup uit :(
Hier bruin blond had ook gekund ook heel mooi!

RodyCynthia
Snuffelneus
Snuffelneus
Berichten: 39
Lid geworden op: 28/07/14 10:42
Locatie: Wijk bij Duurstede

Re: Een lijstje fokkers :)

Ongelezen berichtdoor RodyCynthia » 23/08/14 10:09

Tammie schreef:RodyChyntia, ik heb gisteren nog eventjes navraag voor je gedaan bij Sylvia van liberty Spirit's, beide nestjes, mocht de dekking uiteraard gelukt zijn waar ik wel van uit ga, kunnen fox red bijzitten :)

Ah dat is ook mooi om te horen. Bedankt voor de moeite hoor.
De Fox red zal het in ieder geval niet worden, mijn vrouw is toch nog steeds verlieft op het "witte" om het maar zo te zeggen.

marietje schreef:Over 6 weekjes mag ik mijn puppemeisje ophalen bij de fokker. ZOooooo'n zin in! Ze hebben nog 3 blonde reutjes.. Misschien een idee? Fokker zit in de provincie grunn. Zelf heb ik met een ander ras eens een nestje gefokt. Heb dus wel wat kijk op het 'fokkersproces' hahahaha. Heb over deze fokker een goed gevoel!

Ooooh, wat een heerlijk vooruitzicht. Helaas zal dat nestje te vroeg voor ons komen. Vanaf november zijn we er weer echt klaar voor. Dan kan ik vrij nemen om de eerste weken fulltime thuis te zijn.

roef schreef:Afbeelding

ah nee joh niks aan toch......... :bleh: :D


Ja joh........iemand zoekt een goede fokker omdat hij een pup wil en dan worden er met dit soort foto's gesmeten :tranenlach:
Wat een heerlijk beest zeg :klasse:
:blondpootje: Bumper 13-01-2003 - 01-04-2014
:blondpootje: Dobby (All summer long van 't Lepkeshof) 05-09-2014

Gebruikersavatar
rimanime
Speurneus
Speurneus
Berichten: 11652
Lid geworden op: 07/02/04 21:12
Locatie: zo'n 600 km boven Parijs

Re: Een lijstje fokkers :)

Ongelezen berichtdoor rimanime » 23/08/14 20:21

RodyCynthia schreef:
Tammie schreef:RodyChyntia, ik heb gisteren nog eventjes navraag voor je gedaan bij Sylvia van liberty Spirit's, beide nestjes, mocht de dekking uiteraard gelukt zijn waar ik wel van uit ga, kunnen fox red bijzitten :)

Ah dat is ook mooi om te horen. Bedankt voor de moeite hoor.
De Fox red zal het in ieder geval niet worden, mijn vrouw is toch nog steeds verlieft op het "witte" om het maar zo te zeggen.

marietje schreef:Over 6 weekjes mag ik mijn puppemeisje ophalen bij de fokker. ZOooooo'n zin in! Ze hebben nog 3 blonde reutjes.. Misschien een idee? Fokker zit in de provincie grunn. Zelf heb ik met een ander ras eens een nestje gefokt. Heb dus wel wat kijk op het 'fokkersproces' hahahaha. Heb over deze fokker een goed gevoel!

Ooooh, wat een heerlijk vooruitzicht. Helaas zal dat nestje te vroeg voor ons komen. Vanaf november zijn we er weer echt klaar voor. Dan kan ik vrij nemen om de eerste weken fulltime thuis te zijn.

roef schreef:Afbeelding

ah nee joh niks aan toch......... :bleh: :D


Ja joh........iemand zoekt een goede fokker omdat hij een pup wil en dan worden er met dit soort foto's gesmeten :tranenlach:
Wat een heerlijk beest zeg :klasse:


Volgens mij is hij te koop :twisted:
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008


Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)

RodyCynthia
Snuffelneus
Snuffelneus
Berichten: 39
Lid geworden op: 28/07/14 10:42
Locatie: Wijk bij Duurstede

Re: Een lijstje fokkers :)

Ongelezen berichtdoor RodyCynthia » 25/08/14 22:37

rimanime schreef:Volgens mij is hij te koop :twisted:

Hahaha. Maak het nog even erger :lol:
:blondpootje: Bumper 13-01-2003 - 01-04-2014
:blondpootje: Dobby (All summer long van 't Lepkeshof) 05-09-2014

RodyCynthia
Snuffelneus
Snuffelneus
Berichten: 39
Lid geworden op: 28/07/14 10:42
Locatie: Wijk bij Duurstede

Re: Een lijstje fokkers :)

Ongelezen berichtdoor RodyCynthia » 15/11/14 10:47

Helemaal vergeten :oops: er was bij het Lepkeshof een nestje geboren en daar hebben wij een schitterende nieuwe vriend van kunnen krijgen.
Ik zal een voorsteltopic voor onze vriend aanmaken.
:blondpootje: Bumper 13-01-2003 - 01-04-2014
:blondpootje: Dobby (All summer long van 't Lepkeshof) 05-09-2014

Joosy

Re: Een lijstje fokkers :)

Ongelezen berichtdoor Joosy » 27/02/18 12:28

Ik ben op dit forum terecht gekomen omdat ik door de bomen en de struiken het bos niet meer zie.

Sinds 2017 zijn ik en mijn partner op zoek naar een pup. Ik ben werkzaam geweest als trainer bij Matrin Gaus en KNGF geleidehonden en nu werk ik als docent dierverzorger. Ik dacht het hondenwereldje wel te kennen maar jeetje. Ik heb met meerdere fokkers contact gehad sommige aardig, andere iets minder. Vooral met die laatste heb ik een beetje moeite. De opmerkingen ik heb geen glazen bol, wat ga je dan ALLEMAAL met de pup doen en nee je mag niet bij ons kijken vind ik klantonvriendelijk.

Is het echt zo dat de klant niet meer de koning is bij veel fokkers? Heb ik enorme pech? Of ligt dit gewoon aan mij?
Het enige wat ik vraag is om een leuke ervaring en een labrador reu rond eind juni begin juli 2018 (of vraag ik dan te veel).

Gelukkig heb ik op dit forum ook heel wat succeservaringen gelezen en dat doet mij goed. Maar als iemand nog tips heeft, mij een hart onder de riem wil steken of een leuke fokker weet dan houd ik mij aanbevolen.

Gebruikersavatar
Romke
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 807
Lid geworden op: 22/02/14 12:34

Re: Een lijstje fokkers :)

Ongelezen berichtdoor Romke » 28/02/18 18:33

Er zijn genoeg aardige en vriendelijke fokkers, aan wie het ligt dat er (nog) geen klik is, is niet te zeggen. Maar er zal ergens een fokker zijn waar je wel een klik mee hebt en er van beide kanten een goed gevoel is
Dat je niet overal mag komen kijken begrijp ik wel, er zijn talloze mensen die fokkers benaderen, als ze iedereen laten komen heb je dagenlang bezoek.
En vaak haken mensen toch nog af omdat er nog geen drachtige teef is en mensen het dan té lang vinden duren.
Daar komt bij dat de vraag groter is dan het aanbod, daardoor heeft de fokker ook best wat te kiezen qua pupkopers en werken veel fokkers ook niet met een wachtlijst.
Een pup in een specifieke periode is ook best een lastige en ook grote vraag, fokkers weten niet wanneer hun teef precies loops word of ze uiteindelijk drachtig is en dan nog of er een pup van je voorkeur bij zit.

Ik ken zat leuke fokkers, maar dit is zo persoonlijk. Met de ene persoon heb je een klik en met de ander niet.
De ene werkwijze staat je aan en van een ander weer niet etc.


Terug naar “Fokkers”