Familie van Rex gezocht (+ kopie stamboom)

Plaats hier alles wat te maken heeft met Labrador stambomen en lijnen.
Gebruikersavatar
Leeuw
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 105
Lid geworden op: 16/05/11 10:53

Familie van Rex gezocht (+ kopie stamboom)

Ongelezen berichtdoor Leeuw » 29/04/12 16:17

Ik ben op zoek naar broertjes en zusjes van de bruine labrador van mijn schoonouders; Rex.

Hij komt uit een nest van 12 pups, geboren op 21 oktober 1999 bij een fokker die de Mariska hoeve heette, bij de familie Bolleboom in Poortvliet.
Als ik op internet zoek kom ik deze fokker nergens meer tegen. Rex was destijds de één na laatste pup die is opgehaald.

Bijgevoegd heb ik een foto van Rex (deze is al wel 3 jaar oud, maar als ik baasjes van broertjes of zusjes vind zal ik een recente uploaden), en zijn stamboom. Vanuit vaders kant staan er twee geimporteerde engelse labradors in de stamboom.

Ik hoop dat iemand hier iets in herkend of wil helpen zoeken, het zou leuk zijn om nog broertjes of zusjes te vinden!

Groetjes Julia

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Boukje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1451
Lid geworden op: 02/12/09 11:02

Ongelezen berichtdoor Boukje » 29/04/12 20:03

Ik keek naar de foto en dacht.... hey die lijkt op Sara qua bouw en snuit.
Dus bekeek ik even de stamboom.
Sara is welliswaar geen zusje, maar wel familie.

Donalbain suede
Quivive van 't Putteken
en
Minke

zitten alledrie ook in Sara's lijn.

Gebruikersavatar
Leeuw
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 105
Lid geworden op: 16/05/11 10:53

Ongelezen berichtdoor Leeuw » 01/05/12 06:52

Ow wat leuk! Wat grappig dat je Sara in Rex herkende!
Ik heb wat nieuwe foto's van Rex gemaakt, die zal ik later even plaatsen. Ik heb inmiddels je site van Sara gevonden; mooie foto's van een mooie dame hoor! Ze lijken inderdaad qua snuit wel wat op elkaar. En nog even voor mijn beeldvorming; Jouw Sara was toch de lab die moeite had om op gewicht te blijven? Of heb ik dan de verkeerde voor me?
Afbeelding


Terug naar “Stambomen en lijnen”