Chairwindermere

Plaats hier alles wat te maken heeft met Labrador stambomen en lijnen.
Sodeletuut

Chairwindermere

Ongelezen berichtdoor Sodeletuut » 03/10/12 22:11

Ik weet niet of het hier goed staat, ik ben nieuw dus ik hoop dat het goed is gegaan..

Wij hebben bijna 14 jaar mogen genieten van onze geweldige labrador: Royal Aysam of Chairwindermere. Hij is helaas ruim een jaar geleden overleden..

Nu hebben wij besloten een nieuwe pup te nemen van dezelfde fokker, dus Chairwindermere. Ik ben wel benieuwd of er mensen op dit forum zitten die ook een hond hebben (gehad) van Chairwindermere. :) Misschien wel zelfs uit hetzelfde nest. (Ik liep vorig jaar in het bos, kwam in gesprek met een vrouw met labrador, kwamen we er achter dat het een broer was van onze Sam, uit hetzelfde nest! Zo bijzonder. Dus wie weet!)

De pup die we krijgen zal als alles goed gaat als mama: EMPRESS FREYA OF CHAIRWINDERMERE krijgen, en als papa: Cover my eyes walkin' on the moon. :)

Sam had als mama:
Lemma Princess of Chairwindermere

Ik hoop op reacties!

Els
Speurneus
Speurneus
Berichten: 5466
Lid geworden op: 29/04/09 18:42
Locatie: Scheveningen

Ongelezen berichtdoor Els » 03/10/12 22:43

Gefeliciteerd! Je krijgt een pup uit hele mooie lijnen. :verliefd1: Veel plezier met de voorpret.
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.

Linda

Ongelezen berichtdoor Linda » 04/10/12 07:24

Vader van onze pup Bardo is Louis cover my eyes...
Veel plezier alvast met je toekomstige pup!

Sodeletuut

Ongelezen berichtdoor Sodeletuut » 05/10/12 23:08

Bedankt Els, ik kan echt niet wachten!! Maar mooie lijnen dus? Ik heb totaal geen verstand van goede lijnen bij honden haha.. :)

Linda, wat leuk! Zelfde papa als onze pup-in-wording dus! Hoe is zijn karakter? Dankjewel!!

Marcail
Speurneus
Speurneus
Berichten: 12114
Lid geworden op: 13/05/04 20:20
Locatie: Enschede
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Marcail » 06/10/12 12:18

Onze Faith is ook een dochter van Louis ( Cover my eyes )
Ik kan niet anders zeggen dat Louis een heerlijk karakter heeft, zowel in de showring als in huiselijke omgeving waar ik hem een aantal keren in meegemaakt heb.
Een kroelkont eerste klas :D Heerlijk is het hoor, een reu van formaat op schoot. 8)
Onze Faith is ook een schat, maar dat is haar mama ook :verliefd1:
Heel veel succes met het wachten op je puppenkind.
Lovely Marcail van 't Chielewout ( 29-01-2008 )
Nixies Canberra van 't Chielewout ( 04-06-2008)
Moonlight Fia of Marcail Highlands ( 22-05-2011)
Moonlight May of Marcail Highlands ( 22-05-2011)
Mignon Bonnie of Marcail Highlands ( 11-02-2011)
Glorious Adin of Marcail Highlands (04-06-2012)
Kayby, Max, Beau. ( de bejaardenclub)
Floor 15-10-2002 / 04-01-2012
Enjoy 16-09-2000 / 27-04-2012

Sodeletuut

Ongelezen berichtdoor Sodeletuut » 07/10/12 12:26

Oh wat leuk om te horen! Ik hoop dat onze kleine ook zo'n lieverdje zal zijn! Ik kan echt niet wachten! Bedankt voor je reactie!

Linda

Ongelezen berichtdoor Linda » 07/10/12 12:34

Moeder komt ook van cover my eyes.....die is blond en erg lief.Vader ken ik alleen van de kennelsite maar is wel een reu die ik erg mooi vind.
Bardo is van 2 mei dit jaar en is nu een grote pup van denk ik nu 23 kilo.
Wel een druktemaker als hij iemand ziet en wil begroeten maar verder in huis lief en rustig.Het hele nest waren eigenlijk wel pittige puppy`s maar dat
t is toch ook een uitdaging toch?
Groetjes Linda

Gebruikersavatar
stephhofs
Snuffelneus
Snuffelneus
Berichten: 18
Lid geworden op: 08/06/12 22:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor stephhofs » 08/10/12 13:10

Hoi,

Wij hebben het broertje van Bardo, Ace! En dus ook een zoon van Louis.
Hij is ontzettend lief en luistert (tot nu toe) erg goed. Op de cursus is 'ie nu zelfs al naar de pubers doorgeschoven, omdat hij bij de pups alles wel had gezien. Afgelopen zaterdag de eerste 'puberles' dus gehad en ook daar was hij weer een voorbeeld (woorden van de trainster).

Hij is net als Bardo erg enthousiast als hij iemand ziet, wil er altijd heen om even kennis te maken. In huis erg rustig, ligt gerust heel de middag op een botje te kauwen of met een speeltje te spelen.
Hij was ook erg snel zindelijk! Vanaf de eerste nacht al meteen doorgeslapen en we hoeven er nooit voor hem uit 's nachts.

Vanochtend nog gewogen en hij weegt 22,1 kilo, a.s. woensdag is 'ie 23 weken.:)

http://i1112.photobucket.com/albums/k48 ... G_1560.jpg
http://i1112.photobucket.com/albums/k48 ... G_1559.jpg

Groetjes,

Stephanie en Ace


Terug naar “Stambomen en lijnen”