Broertjes en zusjes Saar (v/d Hooydamhoeve 22-5-2012)

Plaats hier alles wat te maken heeft met Labrador stambomen en lijnen.
Henk

Broertjes en zusjes Saar (v/d Hooydamhoeve 22-5-2012)

Ongelezen berichtdoor Henk » 19/05/13 00:11

Hallo baasjes,

wij zouden het leuk vinden om in contact te komen met de baasjes van de broers en zussen van onze Saar (Dual Britt v/d Hooydamhoeve) uit het nest van Donna en Sample v/d Hooydamhoeve van 22-5-2012.
Het was een nest van totaal 10 zwarte pups (6 teef en 4 reu).
Al 2x een mail gestuurd naar de fokker maar beide keren geen reactie ontvangen dus misschien lukt het op deze manier en kunnen we eens een keer een terugkom dag organiseren bij voldoende animo.

Groetjes,

Henk

Esther van Vlerken

Zusje van Britt/Saar

Ongelezen berichtdoor Esther van Vlerken » 29/05/13 19:24

Hoi Henk,

N.a.v. Je bericht heb ik me aangemeld op dit forum. Wij hebben dual Bente uit hetzelfde nest. Ze is ook superlief en doet het heel goed bij de jachttraining. Met 11 maanden had ze haar C nlv-clubdiploma. Ik ben ook heel benieuwd naar Britt en andere broertjes en zusjes. Noa is aan de kleine kant maar lekker snel. Stuur maar een pb. wij zijn wel in voor een nestdag ook al is die maar half gevuld. Gr. Esther

Esther van Vlerken

Saar

Ongelezen berichtdoor Esther van Vlerken » 25/06/13 06:30

Hoi Henk,

Leuke foto in de labradorpost. Lijkt echt op onze Noa. Zo te zien is Britt iets breder. Nog iets verder gekomen bij Cora ?

Henk

Ongelezen berichtdoor Henk » 25/06/13 07:36

Hey Esther,

dank je wel. Onze dochter had mee gedaan aan de kleurwedstrijd maar was niet in de prijzen gevallen dus vonden we het leuk om een foto en een stukje tekst van haar te plaatsen.

We hebben Saar afgelopen weekend weer gewogen, doen we elke keer op de 22e van de maand, en ze zat nu op 24.8 kg. Netjes op de groei curve en zoals verwacht niet erg groot. De laatste tijd is ze iets breder aan het worden maar nog steeds mooi slank.\

Helaas niets meer gehoord van Cora dus ga ik maar eens proberen of ik op een andere manier de eigenaren kan achterhalen.


Terug naar “Stambomen en lijnen”