Dina van 't Maneschijnhof

Plaats hier alles wat te maken heeft met Labrador stambomen en lijnen.
aht
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 104
Lid geworden op: 18/07/13 09:59
Locatie: Drongen (Gent)

Dina van 't Maneschijnhof

Ongelezen berichtdoor aht » 14/08/13 01:09

Langs vaders kant :

Vader
Oulsmi This Time Around
Grootouders
Stormley Craftsman At Ludzska & Brandhams Keepsake
Overgrootouders
Boothgates Headliner & Brodiebrack Brown Encore At Stormley
Boothgates Kountry Kraft & Brandhams Hot Choice For Oulsmi
Betovergrootouders
Warringahs Harlech Ch & Lindall Mollie Mallone
Simandem Sam Browne Of Balrian & Ravenshall Kandy Brown
Boothgates Krazy Kaper Canadian Ch & Boothgates Mascot
Lindall Marcus at Donalbain & Boothgates Hot Scoop

Langs moeders kant :

Moeder
Yara of Purple Heathmoor
Grootouders
Donalbain Macduff Trialer & Qimberly of Purple Heatmoor
Overgrootouders
Lindall Marcus at Donalbain & Donalbain Mustardseed
Lejie Lady's Man & Liberty-Star-Lark of Fisherman's Mascot
Betovergrootouders
Charway Matty Brown & Lindall Miss Emma
Captain Kirk of Rangeways & Boothgates Heard the News About Donalbain
Blondella Bally Who & Lejie Lady's Slipper
Beechcrofts Dover & Justice-Brown of Fisherman's Mascot

Miske
Speurneus
Speurneus
Berichten: 15115
Lid geworden op: 28/08/04 00:17
Locatie: Beerse
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Miske » 14/08/13 09:00

Er zit familie in van Olly: Overgrootvader langs grootmoederskant: Stormley Crafsman At Ludzska
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.

Kelsey en Lenka
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 707
Lid geworden op: 04/06/13 09:43
Locatie: west vlaanderen

Ongelezen berichtdoor Kelsey en Lenka » 15/08/13 19:33

Wij zullen er hopelijk eentje 'krijgen' van t maneschijnhof . Ze moeten in september geboren worden. Yara zal de overovergrootmoeder zijn :)
:blondpootje: Kelsey (10-10-99 / 16-01-14 )
:bruinpootje: Lenka (Mika of purple heathmoor) 15/08/13
:zwartpootje: Bo (cavalier King Charles) 03/08/04
:zwartpootje: Luna 12/09/13

aht
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 104
Lid geworden op: 18/07/13 09:59
Locatie: Drongen (Gent)

Ongelezen berichtdoor aht » 15/08/13 20:13

Kelsey en Lenka schreef:Wij zullen er hopelijk eentje 'krijgen' van t maneschijnhof . Ze moeten in september geboren worden. Yara zal de overovergrootmoeder zijn :)


Oh leuk, spannend hé.

Kelsey en Lenka
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 707
Lid geworden op: 04/06/13 09:43
Locatie: west vlaanderen

spannend

Ongelezen berichtdoor Kelsey en Lenka » 16/08/13 08:39

aht schreef:
Kelsey en Lenka schreef:Wij zullen er hopelijk eentje 'krijgen' van t maneschijnhof . Ze moeten in september geboren worden. Yara zal de overovergrootmoeder zijn :)


Oh leuk, spannend hé.


Ge moogt gerust zijn... We staan derde op de wachtlijst voor een teefje, dus duimen!!!! :) Dan zou Dina één of andere oudtante zijn??? :)

aht
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 104
Lid geworden op: 18/07/13 09:59
Locatie: Drongen (Gent)

Re: spannend

Ongelezen berichtdoor aht » 16/08/13 14:00

Kelsey en Lenka schreef:
aht schreef:
Kelsey en Lenka schreef:Wij zullen er hopelijk eentje 'krijgen' van t maneschijnhof . Ze moeten in september geboren worden. Yara zal de overovergrootmoeder zijn :)


Oh leuk, spannend hé.


Ge moogt gerust zijn... We staan derde op de wachtlijst voor een teefje, dus duimen!!!! :) Dan zou Dina één of andere oudtante zijn??? :)


Nu is het hopen op genoeg teefjes zodat jullie niet naar een volgende wachtlijst verschoven worden.
Klopt ons Dina zou een oudtante zijn.

Kelsey en Lenka
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 707
Lid geworden op: 04/06/13 09:43
Locatie: west vlaanderen

Ongelezen berichtdoor Kelsey en Lenka » 16/08/13 17:03

Onze hondjes zullen dan toch geen familie zijn. Net telefoon gekregen van een plaats waar ik al eerder op de wachtlijst stond, maar waar 8 mensen voor waren. Nu blijkt dat die allemaal hebben afgezegd en we de eerste keus hebben. Ze zijn vandaag geboren!!!! :) ME HAPPY!!!
:blondpootje: Kelsey (10-10-99 / 16-01-14 )
:bruinpootje: Lenka (Mika of purple heathmoor) 15/08/13
:zwartpootje: Bo (cavalier King Charles) 03/08/04
:zwartpootje: Luna 12/09/13

aht
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 104
Lid geworden op: 18/07/13 09:59
Locatie: Drongen (Gent)

Ongelezen berichtdoor aht » 16/08/13 18:02

Kelsey en Lenka schreef:Onze hondjes zullen dan toch geen familie zijn. Net telefoon gekregen van een plaats waar ik al eerder op de wachtlijst stond, maar waar 8 mensen voor waren. Nu blijkt dat die allemaal hebben afgezegd en we de eerste keus hebben. Ze zijn vandaag geboren!!!! :) ME HAPPY!!!


Dat is geluk hebben dat je op de 1ste plaats gekomen bent. Toch raar dat er zoveel mensen afzeggen. Wat is de kleur van de hondjes ?

Kelsey en Lenka
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 707
Lid geworden op: 04/06/13 09:43
Locatie: west vlaanderen

geluk

Ongelezen berichtdoor Kelsey en Lenka » 16/08/13 23:07

aht schreef:
Kelsey en Lenka schreef:Onze hondjes zullen dan toch geen familie zijn. Net telefoon gekregen van een plaats waar ik al eerder op de wachtlijst stond, maar waar 8 mensen voor waren. Nu blijkt dat die allemaal hebben afgezegd en we de eerste keus hebben. Ze zijn vandaag geboren!!!! :) ME HAPPY!!!


Dat is geluk hebben dat je op de 1ste plaats gekomen bent. Toch raar dat er zoveel mensen afzeggen. Wat is de kleur van de hondjes ?


Ja, dat is zeker geluk hebben. Veel mensen staan op meer wachtlijsten hé. Hebben wij ook gedaan nadat 'ons' pupje bij ons eerste adres is gestorven. Als je voorkeur hebt voor geslacht en kleur, kan dit anders wel heel lang duren. Dus dan kan het dat je elders moet afzeggen. Zullen wij nu ook moeten doen bij t maneschijnhof. Spijtig, maar ik hoop dat ze het zal begrijpen. In de toekomst zou ik wel graag naar daar gaan, dus ik hoop dat dat dan geen probleem zal geven.

Lenka is een bruintje. :verliefd1:

aht
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 104
Lid geworden op: 18/07/13 09:59
Locatie: Drongen (Gent)

Re: geluk

Ongelezen berichtdoor aht » 17/08/13 02:09

Kelsey en Lenka schreef:
aht schreef:
Kelsey en Lenka schreef:Onze hondjes zullen dan toch geen familie zijn. Net telefoon gekregen van een plaats waar ik al eerder op de wachtlijst stond, maar waar 8 mensen voor waren. Nu blijkt dat die allemaal hebben afgezegd en we de eerste keus hebben. Ze zijn vandaag geboren!!!! :) ME HAPPY!!!


Dat is geluk hebben dat je op de 1ste plaats gekomen bent. Toch raar dat er zoveel mensen afzeggen. Wat is de kleur van de hondjes ?


Ja, dat is zeker geluk hebben. Veel mensen staan op meer wachtlijsten hé. Hebben wij ook gedaan nadat 'ons' pupje bij ons eerste adres is gestorven. Als je voorkeur hebt voor geslacht en kleur, kan dit anders wel heel lang duren. Dus dan kan het dat je elders moet afzeggen. Zullen wij nu ook moeten doen bij t maneschijnhof. Spijtig, maar ik hoop dat ze het zal begrijpen. In de toekomst zou ik wel graag naar daar gaan, dus ik hoop dat dat dan geen probleem zal geven.

Lenka is een bruintje. :verliefd1:


Oei dat was geen geluk hebben dat jullie pupje gestorven is. Christine van 't Maneschijnhof zal dat zeker begrijpen, bijna iedereen zet zich op een lijst en moeten noodgedwongen afzeggen. Op één lijst staan doe je meestal enkel als je uit een bepaalde combinatie een pupje wenst.

Heel veel plezier met Lenka.

Gebruikersavatar
Annette
Speurneus
Speurneus
Berichten: 3127
Lid geworden op: 13/02/05 20:42
Contacteer:

Re: geluk

Ongelezen berichtdoor Annette » 17/08/13 09:33

aht schreef:
Kelsey en Lenka schreef:
aht schreef:
Kelsey en Lenka schreef:Onze hondjes zullen dan toch geen familie zijn. Net telefoon gekregen van een plaats waar ik al eerder op de wachtlijst stond, maar waar 8 mensen voor waren. Nu blijkt dat die allemaal hebben afgezegd en we de eerste keus hebben. Ze zijn vandaag geboren!!!! :) ME HAPPY!!!


Dat is geluk hebben dat je op de 1ste plaats gekomen bent. Toch raar dat er zoveel mensen afzeggen. Wat is de kleur van de hondjes ?


Ja, dat is zeker geluk hebben. Veel mensen staan op meer wachtlijsten hé. Hebben wij ook gedaan nadat 'ons' pupje bij ons eerste adres is gestorven. Als je voorkeur hebt voor geslacht en kleur, kan dit anders wel heel lang duren. Dus dan kan het dat je elders moet afzeggen. Zullen wij nu ook moeten doen bij t maneschijnhof. Spijtig, maar ik hoop dat ze het zal begrijpen. In de toekomst zou ik wel graag naar daar gaan, dus ik hoop dat dat dan geen probleem zal geven.

Lenka is een bruintje. :verliefd1:


Oei dat was geen geluk hebben dat jullie pupje gestorven is. Christine van 't Maneschijnhof zal dat zeker begrijpen, bijna iedereen zet zich op een lijst en moeten noodgedwongen afzeggen. Op één lijst staan doe je meestal enkel als je uit een bepaalde combinatie een pupje wenst.

Heel veel plezier met Lenka.


Fokkers vinden het over het algemeen wel heel vervelend hoor dat mensen gaan "shoppen" en zo de wachtlijsten vervuilen eigenlijk...
Afbeelding Esra (Avalon Hope of Eastside Forest)24-10-2005
Afbeelding Holly (Holly Holy of Eastside Forest)10-11-2007

Kelsey en Lenka
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 707
Lid geworden op: 04/06/13 09:43
Locatie: west vlaanderen

Ongelezen berichtdoor Kelsey en Lenka » 25/08/13 18:18

:) Ze worden toch familie hoor! Donalbain macduff, de grootvader van Dina, is de papa van Lenka. Al een echte grootvader, maar nog voor een laatste keer papa :)
Christine nam het trouwens goed op. Daar ben ik blij om, want ik zou het zelf niet zo prettig vinden, denk ik...
:blondpootje: Kelsey (10-10-99 / 16-01-14 )
:bruinpootje: Lenka (Mika of purple heathmoor) 15/08/13
:zwartpootje: Bo (cavalier King Charles) 03/08/04
:zwartpootje: Luna 12/09/13

-kim-
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2952
Lid geworden op: 19/09/07 19:15
Locatie: Stein
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor -kim- » 25/08/13 21:01

Kelsey en Lenka schreef::) Ze worden toch familie hoor! Donalbain macduff, de grootvader van Dina, is de papa van Lenka. Al een echte grootvader, maar nog voor een laatste keer papa :)
Christine nam het trouwens goed op. Daar ben ik blij om, want ik zou het zelf niet zo prettig vinden, denk ik...


Donalbain Macduff kan volgens mij de papa niet zijn, (hij is de over grootvader van Mexx ) is geboren in 1991 ;)

Fijn dat de fokker het goed oppakte maar als je netjes op tijd afzegt moet dat denk ik ook geen probleem zijn.
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC

:blondkopje: Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
:bruinkopje: Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
:blondkopje: Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
:zwartkopje: JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013

Kelsey en Lenka
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 707
Lid geworden op: 04/06/13 09:43
Locatie: west vlaanderen

hé???

Ongelezen berichtdoor Kelsey en Lenka » 26/08/13 09:31

-kim- schreef:
Kelsey en Lenka schreef::) Ze worden toch familie hoor! Donalbain macduff, de grootvader van Dina, is de papa van Lenka. Al een echte grootvader, maar nog voor een laatste keer papa :)
Christine nam het trouwens goed op. Daar ben ik blij om, want ik zou het zelf niet zo prettig vinden, denk ik...


Donalbain Macduff kan volgens mij de papa niet zijn, (hij is de over grootvader van Mexx ) is geboren in 1991 ;)

Fijn dat de fokker het goed oppakte maar als je netjes op tijd afzegt moet dat denk ik ook geen probleem zijn.
:shock:

Ik heb het net even gecheckt en je hebt nog gelijk ook. Weet je... met je kinderen van 5 en 3 op bezoek gaan naar de fokker is geen goed idee. Ze heeft zoveel verteld over de afkomst en de kennel waarmee ze al jaren samenwerkt, zoveel namen genoemd... maar als je kids zich daar steeds in mengen, heb je alles maar half gehoord. :oops:
Ik zal nog eens de naam van de papa moeten hervragen. 't Is in elk geval een du taillis madame :)
Ze heeft ons in elk geval een foto laten zien van Macduff. Hij zal er wel iets mee te maken hebben, maar ja... papa zal er wel niet inzitten :oops:

Kelsey en Lenka
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 707
Lid geworden op: 04/06/13 09:43
Locatie: west vlaanderen

Ongelezen berichtdoor Kelsey en Lenka » 26/08/13 11:06

Ja, ik heb het! De papa is French connection du taillis madame en zijn overgrootvader is macduff! Dus Macduff is de betovergrootvader van Lenka. :D héhé... Moeilijke bevalling :)
:blondpootje: Kelsey (10-10-99 / 16-01-14 )
:bruinpootje: Lenka (Mika of purple heathmoor) 15/08/13
:zwartpootje: Bo (cavalier King Charles) 03/08/04
:zwartpootje: Luna 12/09/13


Terug naar “Stambomen en lijnen”