De eerste echte les voor Lina

Plaats hier alles over jachttraining en de jacht.
Gebruikersavatar
Pandora
Speurneus
Speurneus
Berichten: 5538
Lid geworden op: 14/11/06 21:13
Locatie: Hoogvliet

Ongelezen berichtdoor Pandora » 28/09/09 14:55

Wow, knap gedaan hoor! :applaus:
Het zit er allemaal gewoon in, je moet het alleen nog in goede banen leiden :) Je hebt gewoon een superhond :lol:
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!

Yara

Ongelezen berichtdoor Yara » 28/09/09 14:56

Oh wat geweldig!! :applaus:
Super leuk om te lezen hoe goed Lina het doet! Daar mag je met recht trots op zijn! :klasse:
Genieten is dat he.. zo samen met je hondje werken :) .

Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8740
Lid geworden op: 13/09/04 15:44
Locatie: Almere
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Saskia.Bernadette » 28/09/09 16:58

maximum schreef:hier nog een uit dat nest: wij lopen wat achter, vandaag nl pas les 3 gehad van de puppy cursus, maar het ging perfect: Pip moest als eerste een uitgezet reukspoor volgen en meteen bingo! (het was ook wel errug lekkere worst).

Ook het bruggetje naar de training: heb ik Pip op advies van Carola aan halsband en kont overheen getrokken, halverwege ging ie zelf lopen en terug ging zonder problemen (wel kop heeeel laag..)

Waar ga je met Lina eigenlijk op jachttraining? Pip heeft nl vorige week zelf een stuk wild gevonden (een poot van een of andere vogel) en kwam hem brengen: hing er een klauw uit zn bek.... :? Hij gaf hem trouwens keurig af in ruil voor een brokje! :verliefd1: Dus lijkt me ook wel leuk om te gaan doen.
Leuk he als ze zo aan het werk zijn. :D Ik ga hier gewoon in Almere naar de Jacht Honden School Almere (ofwel de JHSA) en heb het daar erg naar mijn zin. :D
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog


Terug naar “Jachttraining”