Jachttraining omgeving Drunen (N-Br.)

Plaats hier alles over jachttraining en de jacht.
AnoukenTimo

Jachttraining omgeving Drunen (N-Br.)

Ongelezen berichtdoor AnoukenTimo » 21/07/10 17:25

Ik wil met Timo graag jachttraining gaan doen maar ik weet niet zo goed waar ik dat kan doen. Weten jullie een goede vereniging om jachttraining te volgen in de omgeving van Drunen (voor degene die dit gat niet kennen dat ligt in de omgeving van waalwijk, Tilburg, Den Bosch 8) )

Lunatic
Speurneus
Speurneus
Berichten: 6157
Lid geworden op: 03/03/08 14:45
Locatie: Lelystad
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Lunatic » 21/07/10 18:53

http://members.home.nl/jose.huisman/index.html
Deze is van de KNJV en zit in noord brabant, misschien heb je er iets aan?
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi

miran&joost

Ongelezen berichtdoor miran&joost » 21/07/10 19:51

www.cerbelgundogs.nl

Misschien is dit iets voor je!


Miranda

Laboriginals
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2735
Lid geworden op: 31/07/10 21:06
Locatie: Oirschot
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Laboriginals » 01/08/10 12:31

In Drunen zit Jachthondenopleiding Partout:
http://www.jachthondenopleidingpartout.nl/
Mijn schoonzusje heeft daar met onze Hindi getraind. Zij had het er goed naar de zin.

Hanneke

mariska1972

Re: Jachttraining omgeving Drunen (N-Br.)

Ongelezen berichtdoor mariska1972 » 01/08/10 13:26

AnoukenTimo schreef:Ik wil met Timo graag jachttraining gaan doen maar ik weet niet zo goed waar ik dat kan doen. Weten jullie een goede vereniging om jachttraining te volgen in de omgeving van Drunen (voor degene die dit gat niet kennen dat ligt in de omgeving van waalwijk, Tilburg, Den Bosch 8) )


in tilburg zit een goede trainer ton van de bruggen

je kan hem op internet vinden

gr mariska

AnoukenTimo

Ongelezen berichtdoor AnoukenTimo » 02/08/10 11:34

Bedankt voor het zoeken!!!

Ik heb bij alle tips gekeken. Die van de KNJV was helaas alleen voor jonge honden. Naar cerbelgundogs en partout heb ik een mailtje gestuurd maar hier heb ik verder nog niks van gehoord. Erg jammer want helemaal die in Drunen zelf leek me erg leuk (en ook wel makkelijk natuurlijk). Met Ton van de Bruggen ga ik nog contact opnemen.

Laboriginals
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2735
Lid geworden op: 31/07/10 21:06
Locatie: Oirschot
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Laboriginals » 02/08/10 12:15

Vanuit Drunen is Rinus Biemans in Dongen denk ik ook goed te doen. Met die nieuwe weg aan de noordkant van Tilburg rij je daar vrij makkelijk naar toe volgens mij.

Als je bereid bent wat verder te rijden, is misschien Hondenschool Keijzers in Reusel ook een optie: DierenpensionKeijzers@hetnet.nl
Daar train ik zelf al jaren en daar kan je het hele traject van pup tot wedstrijdtraining doorlopen. Met het gevorderden groepje trainen we vaak op lokatie in Vught of Den Bosch (de Brand), dat is vanuit Drunen goed te doen.

Maar dan moet je wel eerst gevorderde worden natuurlijk :D

Hanneke
:blondpootje: Pippi (12-05-2008)
:zwartpootje: Dazzle (14-04-2010)
:zwartpootje: Rainbow (12-12-2014)

Laboriginals
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2735
Lid geworden op: 31/07/10 21:06
Locatie: Oirschot
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Laboriginals » 02/08/10 12:20

Beide hondenscholen hebben overigens ook een site:
www.hondenschoolrinusbiemans.nl
www.keijzers-home.nl

Groetjes, Hanneke

AnoukenTimo

Ongelezen berichtdoor AnoukenTimo » 02/08/10 19:56

Laboriginals schreef:Vanuit Drunen is Rinus Biemans in Dongen denk ik ook goed te doen. Met die nieuwe weg aan de noordkant van Tilburg rij je daar vrij makkelijk naar toe volgens mij.

Als je bereid bent wat verder te rijden, is misschien Hondenschool Keijzers in Reusel ook een optie: DierenpensionKeijzers@hetnet.nl
Daar train ik zelf al jaren en daar kan je het hele traject van pup tot wedstrijdtraining doorlopen. Met het gevorderden groepje trainen we vaak op lokatie in Vught of Den Bosch (de Brand), dat is vanuit Drunen goed te doen.

Maar dan moet je wel eerst gevorderde worden natuurlijk :D

Hanneke


Die in Dongen ziet er goed uit. Ik heb ook hun maar een mailtje gestuurd. Die in Reusel is toch echt wat te ver en ik verwacht niet dat ik met die draak van mij (hij is heerlijk aan het puberen :roll: ) ooit in die gevorderde groep terecht zou kunnen komen 8)

mariska1972

Ongelezen berichtdoor mariska1972 » 04/08/10 21:34

Laboriginals schreef:Vanuit Drunen is Rinus Biemans in Dongen denk ik ook goed te doen. Met die nieuwe weg aan de noordkant van Tilburg rij je daar vrij makkelijk naar toe volgens mij.

Als je bereid bent wat verder te rijden, is misschien Hondenschool Keijzers in Reusel ook een optie: DierenpensionKeijzers@hetnet.nl
Daar train ik zelf al jaren en daar kan je het hele traject van pup tot wedstrijdtraining doorlopen. Met het gevorderden groepje trainen we vaak op lokatie in Vught of Den Bosch (de Brand), dat is vanuit Drunen goed te doen.

Maar dan moet je wel eerst gevorderde worden natuurlijk :D

Hanneke


hoi hanneke

wij trainen ook bij Wil en Jos in reusel maar dat is meer omdat wij zelf uit reusel komen
inderdaad kun je alle trainingen doorlopen dt scheelt wel ja misschien zien we elkaar daar eens!

gr mariska

Laboriginals
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2735
Lid geworden op: 31/07/10 21:06
Locatie: Oirschot
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Laboriginals » 05/08/10 17:51

:offtopic: Hee leuk! Ik zit met Dazzeltje op de puppycursus op dinsdagavond en met Pip bij de jachttraining op zaterdagmiddag. Bij welke groep zit jij?

Hanneke

mariska1972

Ongelezen berichtdoor mariska1972 » 06/08/10 08:16

mijn man zit met Angel in de laatste groep voor ze naar de zaterdag gaan en die was op woensdagavond van half8 tot 9 ofzo

gr mariska

Laboriginals
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2735
Lid geworden op: 31/07/10 21:06
Locatie: Oirschot
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Laboriginals » 06/08/10 17:52

Dan komen we elkaar na de vakantie vast wel tegen op de zaterdagmiddag :)

Hanneke
:blondpootje: Pippi (12-05-2008)
:zwartpootje: Dazzle (14-04-2010)
:zwartpootje: Rainbow (12-12-2014)

mariska1972

Ongelezen berichtdoor mariska1972 » 08/08/10 09:28

nee wij gaan nog niet naar de andere groep na de vakantie arie en angel hebben pas vier keer getraind voor de vakantie begon in de groep op woensdagavond

gr mariska


Terug naar “Jachttraining”