trainingsmaatje(s) gezocht

Plaats hier alles over jachttraining en de jacht.
Chica

trainingsmaatje(s) gezocht

Ongelezen berichtdoor Chica » 07/02/11 14:15

Begin april start ik met m'n kleine lieve Chica (nu 10,5 mnd) uit een engelse werklijn (Abbotsross) met de (KNJV)jachtcursus in Waterland.
Om wat meer beslagen ten ijs te komen en omdat het mij ook leuk lijkt, zou ik graag vooraf al wat (mee)trainen.

Zijn er in de omgeving leden die (buiten de cursus om) regelmatig trainen, waarbij ik zou kunnen aansluiten...?

Chica heeft de puppycursus en basis gehoorzaamheid achter de rug en wij nemen nu deel aan de vervolgcursus gehoorzaamheid. Ze is bloedfanatiek met apporteren (misschien wel te fanatiek) en luistert heel behoorlijk (al zeg ik het zelf).

Wij horen graag!

J&C

daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1306
Lid geworden op: 04/01/11 16:40
Locatie: Wormerveer

Ongelezen berichtdoor daantjuh85 » 08/02/11 19:52

Het lijkt mij ook best leuk! Wij beginnen alleen net pas met de basiscursus :p aan ons heb je dus niet zoveel. Maar wie weet voor ind e toekomst;) Waar ga jij de jachttraining doen?

labbers
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1042
Lid geworden op: 08/03/10 17:01
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor labbers » 08/02/11 20:49

Chika luistert echt goed hoor..heerlijk wijffie is t :verliefd1:.

Hoop dat je trainingsmaatje(s) vind..er zitten er genoeg in jouw buurt..
Dawn (Tickled Pink by Ic of Storm's Legacy 06-07-2012)
Hailey (Black Pearls of Mainhatten Ultra Voilet 17-01-2012)

Lotte
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 204
Lid geworden op: 18/01/09 06:09
Locatie: Amsterdam

Ongelezen berichtdoor Lotte » 10/02/11 10:32

Ik woon in Amsterdam en train ook regelmatig met mijn hond. Zij is al wel ouder maar als je dat geen bezwaar vindt, kunnen we best eens samen trainen. Je kunt de oefeningen immers aanpassen aan het niveau van baas en hond.

Ik train overigens niet meer bij de KNJV Waterland maar in een andere KNJV groep.

Als je iets wilt afspreken kun je een PB sturen.

Chica

Ongelezen berichtdoor Chica » 12/02/11 18:01

Dank voor jullie reacties!

@daantjuh: misschien inderdaad niet handig om twee beginnenlingen vooraf met elkaar te laten oefenen, maar wellicht idd later als we met cursus bezig zijn. Ik ga de KNJV training doen in Waterland
@Lotte: leuk, heb je pb gezonden..

J&C


Terug naar “Jachttraining”