Jachttraining LF Leden omgeving Amsterdam

Plaats hier alles over jachttraining en de jacht.
Chica

Jachttraining LF Leden omgeving Amsterdam

Ongelezen berichtdoor Chica » 13/12/11 23:47

Nu in deze wintermaanden de reguliere jachttrainingen stil liggen, is het misschien een leuk idee om met een aantal enthousiastelingen uit de omgeving A'dam (en anderen die willen) eens een middag of ochtend te gaan trainen. Onze LF vrienden en vriendinnen uit Zuid Holland zijn ons inmiddels twee maal voorgegaan en met veel plezier en succes, zo las ik.
Met al die LF leden die trainen in Almere zouden we toch een leuk groepje bij elkaar moeten krijgen.

Vanwege het feit dat zowel kerst als oud en nieuw in een weekend vallen en de meesten dan waarschijnlijk andere verplichtingen hebben, stel ik een ochtend of middag in het weekend van 7 en 8 januari 2012 voor. Kunnen we de oliebollen eraf lopen en het nieuwe jaar goed en sportief beginnen...!

Wie doet er mee en wanneer kunnen jullie...?

Ik hoor graag !

Groet,

J&C

Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8740
Lid geworden op: 13/09/04 15:44
Locatie: Almere
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Saskia.Bernadette » 14/12/11 00:37

De jachttrainingen liggen 30 kilometer van Amsterdam af helemaal niet stil hoor. Wij trainen gewoon door hier. :D Bij de jachthondenschool. :wink:

7 januari train ik dus al, 's morgens en 's avonds heb ik dan een concert met ons orkest. Dus dan ga ik zondags uitslapen.

Het weekend erop zou ik zondag misschien wel meekunnen.
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog

Gebruikersavatar
Lupos
Speurneus
Speurneus
Berichten: 3756
Lid geworden op: 19/11/08 08:50
Locatie: Moordrecht
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Lupos » 14/12/11 08:15

Mijn voorkeur gaat uit naar de zondag, omdat we op zaterdag vaak gaan jagen, en dat gaat voor mij boven een training :wink:
Amsterdam is weer eens iets heel anders, leuk om een ander terrein te verkennen :klasse:
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012

Gebruikersavatar
Jutta
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2630
Lid geworden op: 06/09/10 08:42
Locatie: Vleuten

Ongelezen berichtdoor Jutta » 14/12/11 08:27

Saskia.Bernadette schreef:De jachttrainingen liggen 30 kilometer van Amsterdam af helemaal niet stil hoor. Wij trainen gewoon door hier. :D Bij de jachthondenschool. :wink:

7 januari train ik dus al, 's morgens en 's avonds heb ik dan een concert met ons orkest. Dus dan ga ik zondags uitslapen.

Het weekend erop zou ik zondag misschien wel meekunnen.


Inderdaad, de bikkels van de Jachthondenschool Almere kennen geen winterstop. Helaas ben ik er 7 januari niet en 8 is dus weer training. Gaat zeker een andere keer lukken, lijkt me gezellig.
Afbeelding

bedankt Sharon !

frits

Ongelezen berichtdoor frits » 14/12/11 09:02

ik heb al training dat weekend.

anders lijkt het me ook wel een keer gezellig..
met allemaal labjes

Chica

Ongelezen berichtdoor Chica » 15/12/11 10:28

Laten we het voor de duidelijkheid op zondag 8 december rond lunchtijd zetten in het Amsterdamse Bos , want anders blijft het waarschijnlijk schipperen met de datum en dan kunnen degenen die wel kunnen zich aanmelden.

Voor de duidelijkheid: bij die training zijn uiteraard alle LF-leden welkom en niet slechts die uit Noord Holland en omstreken.

Altijd leerzaam om weer eens met anderen op een nadere locatie te trainen en leuk en gezellig om de gezichten achter de berichten te zien.

Meld je dus gewoon gezellig aan!

Groet,

J&C

Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8740
Lid geworden op: 13/09/04 15:44
Locatie: Almere
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Saskia.Bernadette » 15/12/11 10:56

Ik meld mij aan, onder voorbehoud een beetje............. maar het lijkt mij wel heel leuk hoor! :D

Alle jachthonden welkom?

En onder lunchtijd, hoe laat is dat?

Adres om te parkeren, het bos is nogal groot immers............ :)
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog

Gebruikersavatar
Lupos
Speurneus
Speurneus
Berichten: 3756
Lid geworden op: 19/11/08 08:50
Locatie: Moordrecht
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Lupos » 15/12/11 11:04

Count us in :)
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012

Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8740
Lid geworden op: 13/09/04 15:44
Locatie: Almere
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Saskia.Bernadette » 15/12/11 11:07

Lupos schreef:Count us in :)

Dat vind ik leuk! Kan ik Juna eens aan het werk zien en misschien zelf nog wat bijleren. :wink:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog

Gebruikersavatar
Lupos
Speurneus
Speurneus
Berichten: 3756
Lid geworden op: 19/11/08 08:50
Locatie: Moordrecht
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Lupos » 15/12/11 11:09

Saskia.Bernadette schreef:
Lupos schreef:Count us in :)

Dat vind ik leuk! Kan ik Juna eens aan het werk zien en misschien zelf nog wat bijleren. :wink:

U vergeet ons Mees met mannelijke aanhang :lol:
En trouwens: iedereen kan bijleren van zo'n training. De afgelopen keren heb ik oefeningen langs zien komen waar ik zelf niet aan gedacht had, of ideetjes waar je zelf teveel in tunnelvisie zit :wink:
Ik vind het altijd superleerzaam! En handig om oefeningen te doen waar je meerdere mensen voor nodig hebt, zoals laatst met een walk-up lopen :klasse:
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012

Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8740
Lid geworden op: 13/09/04 15:44
Locatie: Almere
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Saskia.Bernadette » 15/12/11 11:14

Lupos schreef:
Saskia.Bernadette schreef:
Lupos schreef:Count us in :)

Dat vind ik leuk! Kan ik Juna eens aan het werk zien en misschien zelf nog wat bijleren. :wink:

U vergeet ons Mees met mannelijke aanhang :lol:
En trouwens: iedereen kan bijleren van zo'n training. De afgelopen keren heb ik oefeningen langs zien komen waar ik zelf niet aan gedacht had, of ideetjes waar je zelf teveel in tunnelvisie zit :wink:
Ik vind het altijd superleerzaam! En handig om oefeningen te doen waar je meerdere mensen voor nodig hebt, zoals laatst met een walk-up lopen :klasse:

Mijn echtvriend wilde ook wel mee, maar ja dat is een wannabee labje he, dus ik weet niet of zij welkom is. Ze doet het trouwens heel leuk op de reguliere jachtrainingen. :applaus:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog

Lunatic
Speurneus
Speurneus
Berichten: 6157
Lid geworden op: 03/03/08 14:45
Locatie: Lelystad
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Lunatic » 15/12/11 11:43

Ik ga ook mee 8)
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi

Gebruikersavatar
Lupos
Speurneus
Speurneus
Berichten: 3756
Lid geworden op: 19/11/08 08:50
Locatie: Moordrecht
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Lupos » 15/12/11 12:04

Saskia.Bernadette schreef:
Lupos schreef:
Saskia.Bernadette schreef:
Lupos schreef:Count us in :)

Dat vind ik leuk! Kan ik Juna eens aan het werk zien en misschien zelf nog wat bijleren. :wink:

U vergeet ons Mees met mannelijke aanhang :lol:
En trouwens: iedereen kan bijleren van zo'n training. De afgelopen keren heb ik oefeningen langs zien komen waar ik zelf niet aan gedacht had, of ideetjes waar je zelf teveel in tunnelvisie zit :wink:
Ik vind het altijd superleerzaam! En handig om oefeningen te doen waar je meerdere mensen voor nodig hebt, zoals laatst met een walk-up lopen :klasse:

Mijn echtvriend wilde ook wel mee, maar ja dat is een wannabee labje he, dus ik weet niet of zij welkom is. Ze doet het trouwens heel leuk op de reguliere jachtrainingen. :applaus:

Waarom niet? Is toch juist leuk!

en het begint al een aardig groepje te worden weer als ik het zo zie! :applaus:

Lijstje maken maar weer?

Dorine met Juna
Pieter met Mees
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012

Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8740
Lid geworden op: 13/09/04 15:44
Locatie: Almere
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Saskia.Bernadette » 15/12/11 12:57

Lijstje maken maar weer?

Dorine met Juna
Pieter met Mees
Saskia met Lina
Wim met Baila

:D
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog

Hugo

Ongelezen berichtdoor Hugo » 15/12/11 14:20

Ik wil ook wel weer mee(Wel even onder voorbehoud) toch weer even proberen met Spike en Lupos Spike was inderdaad niet erg prut vandaag even laten checken bij de DA.


Gr,

Hugo & Spike


Terug naar “Jachttraining”