Heb ik gedaan!toos schreef:Pandora schreef:Ik heb uitgebreidere info gemaild gekregen, als je wilt kan ik dat doormailen.
ja doe maar even: t.vandentoorn@hccnet.nl

Heb ik gedaan!toos schreef:Pandora schreef:Ik heb uitgebreidere info gemaild gekregen, als je wilt kan ik dat doormailen.
ja doe maar even: t.vandentoorn@hccnet.nl
toos schreef:Ontvangen, thanxs. T ziet er erg leuk uit. Op welke dag gaat het plaatsvinden?? Want ik heb niet zoveel vrije dagen meer over
Pandora schreef:toos schreef:Ontvangen, thanxs. T ziet er erg leuk uit. Op welke dag gaat het plaatsvinden?? Want ik heb niet zoveel vrije dagen meer over
Wat mij betreft kan het op dinsdagavond, vrijdagavond of zondag, waarbij de zondag mijn voorkeur heeft (en dan het liefst om de week ipv iedere week). Op welke dagen kan jij?
toos schreef:Pandora schreef:toos schreef:Ontvangen, thanxs. T ziet er erg leuk uit. Op welke dag gaat het plaatsvinden?? Want ik heb niet zoveel vrije dagen meer over
Wat mij betreft kan het op dinsdagavond, vrijdagavond of zondag, waarbij de zondag mijn voorkeur heeft (en dan het liefst om de week ipv iedere week). Op welke dagen kan jij?
alleen de vrijdagavondZondag is geen optie dan geef ik zelf les. Idem voor de dinsdag, woensdag en donderdagavond. Maandag zit ik met Neelix op les voor de apporteersport bij de AHC.
Ik zal er eens over nadenken want ik denk dat dit voor Neelix ook wel erg leuk is!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten