FHN-dag 29 juni Nijmegen

Plaats hier alles over flyball, behendigheid, doggydance en speuren.
ester01

FHN-dag 29 juni Nijmegen

Ongelezen berichtdoor ester01 » 04/06/08 10:27

Zijn er meer mensen van het forum die naar de FHN-dag gaan (zie www.fhn.nl)? Je hond moet minimaal 1 jaar zijn en onder appel staan.
Je kunt meedoen als je aangesloten bent bij een FHN hondenschool en van alle takken van de hondensport "proeven". Dat zijn:

- appoteersport
- behendigheid
- combi-sport
- gedrag & gehoorzaamheid
- flyball
- speuren

Ik ga me opgeven met Cooper, de dag is van 09.30 - 17.00 uur en ik heb er nu al zin in :)

Suzanne

Ongelezen berichtdoor Suzanne » 04/06/08 23:30

Noa en ik gaan ook. Heb me net opgegeven!!
Het lijkt mij errug leuk!!

Waarschijnlijk zien we jullie de 29ste wel 8)

Gebruikersavatar
Debora
Speurneus
Speurneus
Berichten: 9459
Lid geworden op: 30/07/03 11:02
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Debora » 05/06/08 06:38

Ik zit er nog over na te denken. Maar qua wedstrijden heb ik het erg druk, al is dit natuurlijk wel erg leuk. Je kan tot de 15e inschrijven. Dit weekend zal ik even beslissen, dus misschien zien we elkaar weer eens. :D

ester01

Ongelezen berichtdoor ester01 » 05/06/08 09:28

Debora schreef:Ik zit er nog over na te denken. Maar qua wedstrijden heb ik het erg druk, al is dit natuurlijk wel erg leuk. Je kan tot de 15e inschrijven. Dit weekend zal ik even beslissen, dus misschien zien we elkaar weer eens. :D
dat is inderdaad lang geleden dus zou wel leuk zijn :wink: ik heb me net opgegeven!

cuddles

Ongelezen berichtdoor cuddles » 05/06/08 09:55

Ik ga denk ik ook! Lijkt me erg leuk met Lilo :D Ik ga me vanavond inschrijven. Eerst even oppas regelen voor Mitch :twisted:

ester01

Ongelezen berichtdoor ester01 » 05/06/08 10:01

cuddles schreef:Ik ga denk ik ook! Lijkt me erg leuk met Lilo :D Ik ga me vanavond inschrijven. Eerst even oppas regelen voor Mitch :twisted:
misschien kan Stefanie met Mitch lopen? Of dan is het weer moeilijk met oppas voor Nova misschien :wink:

cuddles

Ongelezen berichtdoor cuddles » 05/06/08 10:07

ester en max schreef:
cuddles schreef:Ik ga denk ik ook! Lijkt me erg leuk met Lilo :D Ik ga me vanavond inschrijven. Eerst even oppas regelen voor Mitch :twisted:
misschien kan Stefanie met Mitch lopen? Of dan is het weer moeilijk met oppas voor Nova misschien :wink:


Ik denk dat Steef met Nova gaat, als ze gaat :D :lol: Daarnaast kan Mitchell helaas niet mee doen. Hij heeft een blessure waarvoor hij nu op 'rust' staat. :( :offtopic: :D Ik denk wel dat Mitch het super leuk had gevonden... Wie weet, misschien de volgende keer... :)

ester01

Ongelezen berichtdoor ester01 » 05/06/08 10:10

cuddles schreef:
ester en max schreef:
cuddles schreef:Ik ga denk ik ook! Lijkt me erg leuk met Lilo :D Ik ga me vanavond inschrijven. Eerst even oppas regelen voor Mitch :twisted:
misschien kan Stefanie met Mitch lopen? Of dan is het weer moeilijk met oppas voor Nova misschien :wink:


Ik denk dat Steef met Nova gaat, als ze gaat :D :lol: Daarnaast kan Mitchell helaas niet mee doen. Hij heeft een blessure waarvoor hij nu op 'rust' staat. :( :offtopic: :D Ik denk wel dat Mitch het super leuk had gevonden... Wie weet, misschien de volgende keer... :)
ok, wat vervelend voor Mitchell... Nou, misschien tot de 29e :wink:

cuddles

Ongelezen berichtdoor cuddles » 05/06/08 10:18

ester en max schreef:
cuddles schreef:
ester en max schreef:
cuddles schreef:Ik ga denk ik ook! Lijkt me erg leuk met Lilo :D Ik ga me vanavond inschrijven. Eerst even oppas regelen voor Mitch :twisted:
misschien kan Stefanie met Mitch lopen? Of dan is het weer moeilijk met oppas voor Nova misschien :wink:


Ik denk dat Steef met Nova gaat, als ze gaat :D :lol: Daarnaast kan Mitchell helaas niet mee doen. Hij heeft een blessure waarvoor hij nu op 'rust' staat. :( :offtopic: :D Ik denk wel dat Mitch het super leuk had gevonden... Wie weet, misschien de volgende keer... :)
ok, wat vervelend voor Mitchell... Nou, misschien tot de 29e :wink:


Tot dan :D

lupos

Ongelezen berichtdoor lupos » 05/06/08 15:28

Het lijkt me super om te gaan, maar helaas heb ik tot op heden geen vervoer :( als dat voor die tijd nog lukt dan kom ik ook, anders gaat het helaas over. Pieter heeft de auto nodig dat weekend dus ik heb echt pech hahaha

ester01

Ongelezen berichtdoor ester01 » 05/06/08 15:30

lupos schreef:Het lijkt me super om te gaan, maar helaas heb ik tot op heden geen vervoer :( als dat voor die tijd nog lukt dan kom ik ook, anders gaat het helaas over. Pieter heeft de auto nodig dat weekend dus ik heb echt pech hahaha
jammer :( het is voor mij wel een beetje ver omrijden om je op te pikken anders had je met mij mee kunnen rijden...

lupos

Ongelezen berichtdoor lupos » 05/06/08 15:38

ester en max schreef:
lupos schreef:Het lijkt me super om te gaan, maar helaas heb ik tot op heden geen vervoer :( als dat voor die tijd nog lukt dan kom ik ook, anders gaat het helaas over. Pieter heeft de auto nodig dat weekend dus ik heb echt pech hahaha
jammer :( het is voor mij wel een beetje ver omrijden om je op te pikken anders had je met mij mee kunnen rijden...
dat is lief van je maar dat wordt echt te gek dan ga je een uur omrijden ongeveer ;) nee ik moet nog even kijken of er een instructeur rijdt van onze hondenschool en als dat doorgaat schrijf ik me alsnog in :D

cuddles

Ongelezen berichtdoor cuddles » 05/06/08 15:41

lupos schreef:Het lijkt me super om te gaan, maar helaas heb ik tot op heden geen vervoer :( als dat voor die tijd nog lukt dan kom ik ook, anders gaat het helaas over. Pieter heeft de auto nodig dat weekend dus ik heb echt pech hahaha


Ik kan je ophalen hoor! Ik kom uit Den Haag en voor mij is het niet eens erg uit de richting en maar 30 minuutjes... :)

lupos

Ongelezen berichtdoor lupos » 06/06/08 13:21

cuddles schreef:
lupos schreef:Het lijkt me super om te gaan, maar helaas heb ik tot op heden geen vervoer :( als dat voor die tijd nog lukt dan kom ik ook, anders gaat het helaas over. Pieter heeft de auto nodig dat weekend dus ik heb echt pech hahaha


Ik kan je ophalen hoor! Ik kom uit Den Haag en voor mij is het niet eens erg uit de richting en maar 30 minuutjes... :)
hartstikke lief van je, maar Pieter kwam zojuist gisteravond met het punt dat hij vergeten was zich in te schrijven voor het kamp en de bevestiging te verzenden... hij had ook nog niets gehoord en dat vond ie maar vreemd hahaha
Ik ga me dus NU inschrijven :D:D

ester01

Ongelezen berichtdoor ester01 » 06/06/08 14:48

lupos schreef:
cuddles schreef:
lupos schreef:Het lijkt me super om te gaan, maar helaas heb ik tot op heden geen vervoer :( als dat voor die tijd nog lukt dan kom ik ook, anders gaat het helaas over. Pieter heeft de auto nodig dat weekend dus ik heb echt pech hahaha


Ik kan je ophalen hoor! Ik kom uit Den Haag en voor mij is het niet eens erg uit de richting en maar 30 minuutjes... :)
hartstikke lief van je, maar Pieter kwam zojuist gisteravond met het punt dat hij vergeten was zich in te schrijven voor het kamp en de bevestiging te verzenden... hij had ook nog niets gehoord en dat vond ie maar vreemd hahaha
Ik ga me dus NU inschrijven :D:D
oh, gezellig! Kunnen we eindelijk weer eens "live" bijkletsen :wink:


Terug naar “Hondensporten”