FHN-dag 29 juni Nijmegen

Plaats hier alles over flyball, behendigheid, doggydance en speuren.
Gebruikersavatar
samantha
Speurneus
Speurneus
Berichten: 5312
Lid geworden op: 04/05/07 21:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor samantha » 06/06/08 21:49

Dat is op de hondenschool waar ik frisbee en gehoorzaamheid heb met Macho.
Ik kom als ik vrij ben dus zeker even kijken :)
Afbeelding

:bruinpootje: Macho
:zwartpootje: DJ
:zwartpootje: Jack
:blondpootje: Tiesto
:zwartpootje: Jones
:blondpootje: Fudge

In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000 / 07-11-2011 en Babs 20-12-2005 / 18-10-2012

lupos

Ongelezen berichtdoor lupos » 06/06/08 22:25

ester en max schreef:Joh, gezellig! Kunnen we eindelijk weer eens "live" bijkletsen :wink:
nou inderdaad, per mail genoeg maar in t echt wil nog niet lukken :?

ester01

Ongelezen berichtdoor ester01 » 06/06/08 23:18

lupos schreef:
ester en max schreef:Joh, gezellig! Kunnen we eindelijk weer eens "live" bijkletsen :wink:
nou inderdaad, per mail genoeg maar in t echt wil nog niet lukken :?
komt helemaal goed de 29e :wink:

Gebruikersavatar
Debora
Speurneus
Speurneus
Berichten: 9459
Lid geworden op: 30/07/03 11:02
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Debora » 10/06/08 21:18

samantha schreef:Dat is op de hondenschool waar ik frisbee en gehoorzaamheid heb met Macho.
Ik kom als ik vrij ben dus zeker even kijken :)


Waarom kom je dan niet eens kijken bij de apporteersport wedstrijd, wordt jaarlijks gehouden? 8)

Gebruikersavatar
Debora
Speurneus
Speurneus
Berichten: 9459
Lid geworden op: 30/07/03 11:02
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Debora » 10/06/08 21:20

ester en max schreef:
Debora schreef:Ik zit er nog over na te denken. Maar qua wedstrijden heb ik het erg druk, al is dit natuurlijk wel erg leuk. Je kan tot de 15e inschrijven. Dit weekend zal ik even beslissen, dus misschien zien we elkaar weer eens. :D
dat is inderdaad lang geleden dus zou wel leuk zijn :wink: ik heb me net opgegeven!


Ik heb besloten om niet te gaan, wordt anders erg druk. Dit weekend een wedstrijd gehad, a.s. weekend vrij, dan weer wedstrijd en dan om en om en dan begin augustus een workshop met Faith. Wordt anders erg druk met de jongedame. :oops: Het is ook meer een kennismaking met de sporten en de meeste sporten heb ik of op gezeten of ken ik al. En natuurlijk op twee zitten we nog steeds. :)

ester01

Ongelezen berichtdoor ester01 » 10/06/08 21:33

jammer... het is lang geleden dat wij elkaar gezien hebben! Ik hoop dat ik mee kan door met Cooper en dat hij weer fit is, maar anders ga ik gewoon met hem kijken.

Gebruikersavatar
samantha
Speurneus
Speurneus
Berichten: 5312
Lid geworden op: 04/05/07 21:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor samantha » 13/06/08 20:00

Debora schreef:
samantha schreef:Dat is op de hondenschool waar ik frisbee en gehoorzaamheid heb met Macho.
Ik kom als ik vrij ben dus zeker even kijken :)


Waarom kom je dan niet eens kijken bij de apporteersport wedstrijd, wordt jaarlijks gehouden? 8)


Ook bij de HSV Nijmegen?
Zoja wanneer?
Lijkt me leuk :)
Afbeelding

:bruinpootje: Macho
:zwartpootje: DJ
:zwartpootje: Jack
:blondpootje: Tiesto
:zwartpootje: Jones
:blondpootje: Fudge

In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000 / 07-11-2011 en Babs 20-12-2005 / 18-10-2012

Sylvia

Ongelezen berichtdoor Sylvia » 14/06/08 18:12

Ik heb me ook ingeschreven voor de fhn dag. Lijkt me erg leuk.

Groetjes Sylvia en een poot van Laica

Gebruikersavatar
Debora
Speurneus
Speurneus
Berichten: 9459
Lid geworden op: 30/07/03 11:02
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Debora » 20/06/08 06:38

samantha schreef:
Debora schreef:
samantha schreef:Dat is op de hondenschool waar ik frisbee en gehoorzaamheid heb met Macho.
Ik kom als ik vrij ben dus zeker even kijken :)


Waarom kom je dan niet eens kijken bij de apporteersport wedstrijd, wordt jaarlijks gehouden? 8)


Ook bij de HSV Nijmegen?
Zoja wanneer?
Lijkt me leuk :)


Ja, elk jaar wordt dit gegeven bij de HSV, dit jaar is het al geweest. Jammer genoeg maar 1 keer, want het is daar altijd gezellig. Dit jaar was het in april als ik het goed heb. Je kan eigenlijk de wedstrijden zien op de FHN site. :)

Bowy
Speurneus
Speurneus
Berichten: 4447
Lid geworden op: 19/06/06 22:37
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Bowy » 20/06/08 14:45

cuddles schreef:
ester en max schreef:
cuddles schreef:Ik ga denk ik ook! Lijkt me erg leuk met Lilo :D Ik ga me vanavond inschrijven. Eerst even oppas regelen voor Mitch :twisted:
misschien kan Stefanie met Mitch lopen? Of dan is het weer moeilijk met oppas voor Nova misschien :wink:


Ik denk dat Steef met Nova gaat, als ze gaat :D :lol: Daarnaast kan Mitchell helaas niet mee doen. Hij heeft een blessure waarvoor hij nu op 'rust' staat. :( :offtopic: :D Ik denk wel dat Mitch het super leuk had gevonden... Wie weet, misschien de volgende keer... :)


Steef gaat helemaal niet, want je hondje moet minimaal 1 jaar oud zijn.... en dat is de kleine Noof nog niet... :D

Ik kan wel weer op Mitchell passen hoor.... Zucht :roll: :twisted: :D :D

cuddles

Ongelezen berichtdoor cuddles » 26/06/08 10:35

Bowy schreef:
cuddles schreef:
ester en max schreef:
cuddles schreef:Ik ga denk ik ook! Lijkt me erg leuk met Lilo :D Ik ga me vanavond inschrijven. Eerst even oppas regelen voor Mitch :twisted:
misschien kan Stefanie met Mitch lopen? Of dan is het weer moeilijk met oppas voor Nova misschien :wink:


Ik denk dat Steef met Nova gaat, als ze gaat :D :lol: Daarnaast kan Mitchell helaas niet mee doen. Hij heeft een blessure waarvoor hij nu op 'rust' staat. :( :offtopic: :D Ik denk wel dat Mitch het super leuk had gevonden... Wie weet, misschien de volgende keer... :)


Steef gaat helemaal niet, want je hondje moet minimaal 1 jaar oud zijn.... en dat is de kleine Noof nog niet... :D

Ik kan wel weer op Mitchell passen hoor.... Zucht :roll: :twisted: :D :D


Thnx, maar oppassen hoeft niet... Het inschrijven van Lilo is niet gelukt... en gelukkig maar achteraf... want ik zit nu met Mitch in de penarie :( Je mag wel natuurlijk MitchyBitchy helemaal komen verwennen :D

Boomer

Ongelezen berichtdoor Boomer » 28/06/08 22:26

Boomer en ik hadden ons ook opgegeven voor deze dag. Leek me zeer leuk, maar helaas hebben we onverwacht een logeetje en dat logeetje alleen thuis laten kan natuurlijk niet.

Ik heb helaas af moeten zeggen, baal er wel van hoor. Had er best zin in en had ook wel wat mensen van het forum willen zien.
Oke.... ik weet het... heb de afgelopen tijd het forum behoorlijk verwaarloost :oops: heb een tijdje niets van me laten horen.
Maarre.... ik vergeet jullie absoluut niet hoor :!:

ester01

Ongelezen berichtdoor ester01 » 30/06/08 12:19

Sylvia schreef:Ik heb me ook ingeschreven voor de fhn dag. Lijkt me erg leuk.

Groetjes Sylvia en een poot van Laica
en het grappige was: we zaten samen in een team 8)
Was echt een super geslaagde dag, 12 onderdelen verdeeld over de dag met goed wat pauzes tussendoor, goede dagindeling en genoeg zwemgelegenheid voor de hondjes :wink: . We zijn met ons team 5e geworden van de 15 teams dus zo slecht nog niet, we hadden gedacht tussen de 11 en 15 te eindigen dus we waren positief verbaasd :D .

@Sylvia, vond het leuk je eens te ontmoeten: op naar volgend jaar :wink:

Sylvia

Ongelezen berichtdoor Sylvia » 30/06/08 13:30

Ik vond het ook super leuk. Het is voor iedereen een aanrader! En Ester ik vond het gister erg gezellig met je. Wie weet zien we elkaar vaker.

groetjes Sylvia


Terug naar “Hondensporten”