Dino's eerste wedstrijd behendigheid

Plaats hier alles over flyball, behendigheid, doggydance en speuren.
rocky1

Dino's eerste wedstrijd behendigheid

Ongelezen berichtdoor rocky1 » 24/05/09 21:30

Gisteren hadden we bij onze hondenvereniging onderlinge clubkampioenschappen en daar hebben richelle en Dino aan mee gedaan!

Hij heeft nu twee seizoenen les gehad (gevordende) maar omdat we een beetje rustig wilde beginnen na het plaatsen van zijn heupen hebben we de gevordende gedaan op medium ipv large. Het volgend seizoen wordt gevordende large!!
Geniet ff met me mee!!
Afbeelding
De eerste hoogtesprong van de wedstrijd
Afbeelding
en nog een hoogtesprong
Afbeelding
de band
Afbeelding
en nog een hoogtesprong
Afbeelding
de paaltjes
Afbeelding
de tunnel
Afbeelding
en nog een tunnel
Afbeelding
en de schutting

Ze hebben geen prijsje maar van ons wel een heel erg groot :applaus: :applaus: :applaus: :applaus:

roos

Ongelezen berichtdoor roos » 24/05/09 22:22

:applaus: :applaus: Dat krijgen ze van mij ook, top hoor na zo'n zware ingreep alles weer kunnen :)

Miske
Speurneus
Speurneus
Berichten: 15115
Lid geworden op: 28/08/04 00:17
Locatie: Beerse
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Miske » 24/05/09 22:33

Geweldig toch dat zoiets mogelijk is! Had ik eigenlijk nooit gedacht en jullie wellicht nooit durven dromen. Super!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.

rocky1

Ongelezen berichtdoor rocky1 » 24/05/09 22:38

Miske schreef:Geweldig toch dat zoiets mogelijk is! Had ik eigenlijk nooit gedacht en jullie wellicht nooit durven dromen. Super!


Nee, we denken ook nog vaak terug aan het moment dat de DA belde en vertelde dat zijn ene heup er naast lag en er niet meer in gezet kon worden en zijn andere heup ook niet lekker zat. We dachten toen echt dat we hem kwijt zouden zijn maar gelukkig niet!!!!!! Gelukkig hadden we de mogelijkheid en de hulp om dit voor hem te doen en daar genieten we echt nog dagelijks van :klasse:

rocky1

Ongelezen berichtdoor rocky1 » 25/05/09 21:19

:D Vandaag nog enkele foto's binnen gehad die ik jullie niet wil onthouden
Afbeelding
kattenloop opAfbeelding
op de kattenloopAfbeelding
kattenloop af
Afbeelding
aanloop breedtesprong
Afbeelding
breedtesprong

Simoon

Ongelezen berichtdoor Simoon » 25/05/09 21:25

Wauw...... hoe trots kun je dan zijn hè ?!! :zwartpootje: :zwartpootje:


Terug naar “Hondensporten”