Sportkeuring

Plaats hier alles over flyball, behendigheid, doggydance en speuren.
Gebruikersavatar
speurneus carola
Speurneus
Speurneus
Berichten: 4834
Lid geworden op: 31/01/03 20:48
Locatie: veldhoven

Ongelezen berichtdoor speurneus carola » 20/01/11 20:58

daarbij komt dat meer dan de helft van de dutch trackerdogspuppen allemaal zijn gerontgend op ellebogen en heupen en ogen zijn getest en allemaal 200% goed zijn.
al me kinders uitgevlogen

EricaM
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2506
Lid geworden op: 23/03/09 23:17
Locatie: Almere

Ongelezen berichtdoor EricaM » 20/01/11 21:00

Ik vind het super goed dat je dit doet bij zulke intensieve sporten.

Zelf heb ik het nog nooit bij de hand gehad, omdat ik niet zo intensief sport met Bram en vroeger ook niet met Max. Met Bram doen we dan wel de jacht, maar zoals je zelf ook al zegt daarbij lijkt het niet echt nodig. Maar als ik ook zo intensief zou sporten zou ik het wellicht ook doen.

En ik ben wel van plan om Bram zo wie zo te laten checken op HD etc. om zeker te weten dat hij gezond is en we hem misschien een keer als dekreu te laten gebruiken. Moet daar alleen nog even de tijd voor nemen.
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram

Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8740
Lid geworden op: 13/09/04 15:44
Locatie: Almere
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Saskia.Bernadette » 20/01/11 21:30

Nino&Toosje schreef:
Saskia.Bernadette schreef:Nou geen foto's hier, lijkt me in haar geval overbodig hoor. :lol: Als er iets aan heupen of ellebogen niet goed was had ik dat allang doorgehad. Ze heeft er tenslotte al een beginnerseizoen en behoorlijk wat jachttraining opzitten. :D En Dr. Mouwen vond het ook niet echt nodig. :) Dus dat doe ik maar niet.
Bij Nulay had ik het waarschijnlijk ook niet gedaan, maar Nino is een ander type.
Ja dat is waar. Bij Nulay lijkt het me evenmin nodig. :lol:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog


Terug naar “Hondensporten”