From The Purity of Lotus

Stel jezelf en je labrador voor. Of je labje die je op korte termijn wilt aanschaffen.
PurityofLotus
Contacteer:

From The Purity of Lotus

Ongelezen berichtdoor PurityofLotus » 01/11/17 11:32

Ik wil mij graag voorstellen op dit forum. Ik ben een nieuwe labrador fokker en woonachtig in Cuijk Noord-Brabant.
Uiteraard fok ik volgens de regels van de Labrador Kring Nederland, waar ik lid van ben.

Eind december/begin januari 2018 verwacht ik ons eerste nestje bruine labrador pups. Beide ouderdieren zijn uitgebreid getest op HD, ED, ECVO en zelfs ook getest via allerlei DNA onderzoeken om zoveel mogelijk te kunnen uitsluiten en zo veel mogelijk kans te maken op zeer gezonde pups, die mogen uitgroeien tot prachtige labjes ;-)

Het is voor mij een droom die hopelijk uit komt en ik hoop dat alles voorspoedig verloopt.

Alle informatie kun je lezen over mij en de verwachtingen op mijn site, die ik met veel plezier heb gemaakt. http://www.fromthepurityoflotus.nl

Lees de informatie goed door en heb je belangstelling, kun je mij bellen voor meer informatie of een persoonlijk gesprek.
Uiteraard ben je welkom om de moederhond Lotus te bewonderen en de zwangerschap van haar te volgen, wel graag op afspraak, zodat ik ook alle tijd voor je heb!
Labrador fokker te Cuijk Noord Brabant

Knutselsmurf
Technisch beheer
Technisch beheer
Contacteer:

Re: From The Purity of Lotus

Ongelezen berichtdoor Knutselsmurf » 01/11/17 13:38

:welkom3:

Ik heb je toegevoegd als lid dus nu kan je in het hele forum posten ;)

Veel plezier op ons gezellige forum!
Afbeelding Al smurfende, leert men!

Annamaria
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Contacteer:

Re: From The Purity of Lotus

Ongelezen berichtdoor Annamaria » 08/11/17 09:05

Je website ziet er goed uit. Je laat niets aan het toeval over als ik zie welke gezondheidsonderzoeken je hebt laten doen. Ik wens je heel veel geluk met je toekomstige nestje.
:zwartkopje: Pippi ♀ (Doiridh of Molly's Mountain) 2-7-2007 (2-3-2017 overleden)
:zwartkopje: Zelda ♀ (Fairywood's Top of the Rock) 28-1-2009
:zwartkopje: Yoshi ♀ (Black Yoshi van Labradorestad) 26-2-2012
:blondkopje: Mika ♀(Fair-Court Whispering Star,oppashond is van zus) 3-3-2013
:blondkopje: Rosalina ♀(Yoshi's Rosalina v. Labradorestad) 5-9-2016

Terug naar “Voorstellen”