Opnieuw voorstellen en meteen een vraagje

Stel jezelf en je labrador voor. Of je labje die je op korte termijn wilt aanschaffen.
roxy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Opnieuw voorstellen en meteen een vraagje

Ongelezen berichtdoor roxy » 08/03/18 16:05

Jeetje dat is ik denk jaren geleden. Wilde meteen foto bij plakken maar geen idee meer hoe dat werkt :shock:
Ik heb inmiddels twee labradors over de ene heb ik hier al wat geschreven en gevraagd in het begin, Jim (chocolaatje) inmiddels 7 jaar
de allerleukste liefste lab uiteraard :D inmiddels een blonde tweede erbij dubbel zoveel liefde om op te vreten maar wat een ander
karaktertje dan mijn 7 jarige lobbes :lol: Moos is net 2 jaar geworden en super brutaal, luister goed maar het allerbeste naar mijn
zoon waar hij van is en ook van zijn vriendin uiteraard inmiddels net drie weken het huis uit inclusief Moos ik ben nu dus oppas oma :lol:
Moos is hier regelmatig meer hier dan daar vanwege werk en ik ben altijd thuis...
Nog even snel een vraag vanmiddag ongeveer 2 uur geleden heeft Moos die altijd honger heeft en heel stout is :oops: van de grote tafel een
potje met suikerklontjes (kleine rietsuikerklontjes) getrokken en opgegeten, denk 15 kleine klontjes :( iemand enig idee of dit kwaad kan,
ben dit niet gewend met Jim :D pfff de draak. Ik ben niet zo snel in paniek hoor maar toch maar even vragen.

Knutselsmurf
Technisch beheer
Technisch beheer
Contacteer:

Re: Opnieuw voorstellen en meteen een vraagje

Ongelezen berichtdoor Knutselsmurf » 08/03/18 19:38

:welkom3:

Je was nog aanwezig als lid dus je kan nog steeds in het hele forum posten ;)

Opnieuw veel plezier op ons gezellige forum!
Afbeelding Al smurfende, leert men!

Terug naar “Voorstellen”