Even voorstellen

Stel jezelf en je labrador voor. Of je labje die je op korte termijn wilt aanschaffen.
Willy

Even voorstellen

Ongelezen berichtdoor Willy » 26/05/17 20:42

Nou dat was een reis door het forum, om te vinden waar ik dan wat op mocht gaan schrijven. Ik voelde me even dood ongelukkig en kon nergens in, maar uiteindelijk met de hulp van een geduldige echtgenoot is het me dan gelukt.
Wij zijn Wim en Willy en we hebben een dijk van een zwarte labrador, Britt heet ze en ze is 3 jaar.
Britt is een pracht beest, geen stamboom, maar 100% labrador.
Ze is lief, graag bij ons en ondeugend, sociaal totaal in orde en speelt met kleine en grote honden, heeft bij ons in de buurt, veel vriendjes en vriendinnetjes, van keffertjes tot cane corso's. Wij wonen in een dorpje aan de rand en zijn zo in de natuur en "op 't land". Slootjes genoeg voor ons Britt. Af en toe gaan we naar het strand en straks gaat Britt lekker mee op vakantie in de caravan.
Ook op de camping gedraagt ze zich prima.
Voorbeeldig he. Weinig aan hoeven doen hoor, zit er van nature in.
We kregen Britt toen ze 8 maanden oud was, ze heeft een korte puppycursus gehad bij haar vorige baasje, mijn man heeft haar verder getraind.
Haar vorige baasje kon niet meer voor haar zorgen, met veel verdriet heeft ze Britt af moeten staan. Ze is hier welkom en blijkt een fantastisch maatje voor ons. Wij zijn beide net gepensioneerd, dus we hebben alle tijd voor onze doerak.
Tot ziens op het forum !!
Willy.

Knutselsmurf
Technisch beheer
Technisch beheer
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Ongelezen berichtdoor Knutselsmurf » 26/05/17 23:10

Ik had al een mailtje van je ontvangen, maar ik zie dat het toch nog gelukt is!
:welkom3:

Ik heb je toegevoegd als lid dus nu kan je in het hele forum posten ;)

Veel plezier op ons gezellige forum!
Afbeelding Al smurfende, leert men!

FunnyNina
Speurneus
Speurneus

Re: Even voorstellen

Ongelezen berichtdoor FunnyNina » 27/05/17 10:49

:welkom:
Afbeelding

Terug naar “Voorstellen”