Nog even

Stel jezelf en je labrador voor. Of je labje die je op korte termijn wilt aanschaffen.
Agnes

Nog even

Ongelezen berichtdoor Agnes » 08/09/17 21:28

Hallo, ik ben Agnes. Wij zijn in verwachting van ons nieuwe pupje. Die zal rond 11 september geboren worden.

In 1990 werd ik eigenaar van Gipsy, mijn eerste zwarte labrador. Een schat van een hond. Ze was helemaal lid van ons gezin en toen ik uit huis ging, nam ik haar mee. Maar ze logeerde nog geregeld bij mijn ouders. Ze werd rond 8 jaar blind en kreeg later borstkanker. Net voor haar 11e jaar moest ik haar in laten slapen. In 2000 kwam Sammy bij me wonen. Uit een jachtlijn. Hier heb ik eerst de puppycursus en gehoorzaamheidstraining gevolgd. Daarna jachttraining en breitensport. In 2001 kwam Bono erbij. Ook uit een jachtlijn. Met hem heb ik puppycursus, gehoorzaamheidstraining en jachttraining gedaan en hij heeft zijn eerste jachtdiploma gehaald. Alle honden waren heel gehoorzaam en goed getraind. De jongens zijn 15 en 14 geworden. Mijn man heeft een Golden Retriever, Senna. Zij is 10 jaar.

Inmiddels heb ik drie kinderen, twee zoons van 13 en 10 en een dochtertje van bijna 6. We wonen op een boerderij met koeien. En we hebben een pony, waar ik samen met mijn dochtertje op rijd. De pony is drachtig, dus volgend jaar komt er een veulen bij!

We verheugen ons erg op onze pup. Weer een zwarte labrador, een teefje. Over een paar dagen weten we meer. We hebben tweede keus van de teefjes. Hoewel de fokster gezegd heeft dat zij wil bepalen welke pup naar welke mensen gaat. Dit vind ik heel lastig omdat ik bang ben dat we verliefd op 1 pup worden en zij ons een andere gaat toezeggen. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen omtrent toewijzing door de fokker. Tot mails!

Knutselsmurf
Technisch beheer
Technisch beheer
Contacteer:

Re: Nog even

Ongelezen berichtdoor Knutselsmurf » 09/09/17 12:10

:welkom3:

Ik heb je toegevoegd als lid dus nu kan je in het hele forum posten ;)

Veel plezier op ons gezellige forum!
Afbeelding Al smurfende, leert men!

FunnyNina
Speurneus
Speurneus

Ongelezen berichtdoor FunnyNina » 09/09/17 20:23

:welkom:
Afbeelding

Agnes

Ongelezen berichtdoor Agnes » 09/09/17 21:45