Lola

Stel jezelf en je labrador voor. Of je labje die je op korte termijn wilt aanschaffen.
Lola
Snuffelneus
Snuffelneus

Lola

Ongelezen berichtdoor Lola » 14/12/17 23:31

Hallo ik heb een witte labrador en die had ik net beschreven en bij het versturen moest ik weer inloggen,dus nu een korte beschrijving en later vertel ik wel meer als het verzenden is gelukt.

Lola is een witte reu en een hele vriendelijke hond,luisterde perfect,hij is nu doof en doe ik het met mijn handen,werkt ook maar dan moet ik wel in zijn gezichtsveld staan,hij is 35 kilo standaard,en alleen varen vind hij niet leuk en ik mag niet op een twee wieler,hij ligt graag in de auto op de achterbank,ook als we op een boerderij zijn,soms 5 dagen in de week dat ik er een paar uur ben en soms maar 2 keer in de week,ik rij ongeveer 45000 in het jaar en ik schat dat hij nu wel 10 keer de aarde om is geweest aan kilometers op de achterbank,ik heb hem altijd mee waar ik ook ben,soms laat ik hem in de auto maar meestal loopt hij achter mij aan en maakt na 10 minuten duidelijk dat hij weer in de auto wil,als jonge hond was het hetzelfde,hij heeft eigenlijk onbeperkte vrijheid,kan in de tuin en aan een riem heb ik hem nooit gehad,zitten is zitten wachten is wachten,meer kunstjes heb ik hem niet geleerd,klinkt raar maar automatisch deed hij het goed,wel heb ik hem tafelmanieren aangeleerd,niet alles in 1 keer opeten,en als ik de zak van de slager op de achterbank leg ligt het er nog als ik bij de supermarkt vandaan kom,en nu hij ouder is,is hij nog luier geworden,ik liep zeker 8 kilometer met hem op een dag maar dat zit er nu niet meer in,na 200 meter is het wel ok,daar doe we dan wel dik 20 minuten over,het lopen is niet zo goed meer maar zijn neus is nog prima,en onderzoekt alles onderweg en dat kost tijd,volgende maand wordt hij dertien dus de langste tijd heeft hij gehad maar elke dag heeft hij zin in alles en is super vrolijk,dat is echt grappig een oude hond zo blij te zien,als hij springt zakt hij soms door zijn poten en laatst viel hij in de voerbak en waterbak tegelijkertijd,dat heb je als je nog zo enthousiast bent om mee te gaan,en nu ligt hij te snurken zoals altijd.

Groet Remko.

Knutselsmurf
Technisch beheer
Technisch beheer
Contacteer:

Re: Lola

Ongelezen berichtdoor Knutselsmurf » 15/12/17 11:20

:welkom3:

Ik heb je toegevoegd als lid dus nu kan je in het hele forum posten ;)

Veel plezier op ons gezellige forum!
Afbeelding Al smurfende, leert men!

Terug naar “Voorstellen”