zwemmen in zwembad Hillegom

Plaats hier informatie en vragen over alle hondenactiviteiten die niet onder een andere categorie vallen.
EdithvanderLinden

zwemmen in zwembad Hillegom

Ongelezen berichtdoor EdithvanderLinden » 19/04/11 08:48

Ieder jaar (op laatste dag van zwemseizoen zomer) mogen baasjes met honden komen zwemmen in het zwembad de Vosse in Hillegom.
Dit is een jaarlijks terugkerend evenement en schijnt erg leuk te zijn. Iemand wel eens geweest? Ik vraag me 2 dingen af; gaat hond mee het verkleedhokje in en mogen honden wel los zwemmen (dus zonder riem)

Ben zeer benieuwd naar de reactie's

Gr.
Edith

Agnes

Ongelezen berichtdoor Agnes » 19/04/11 09:52

Dat lijkt me wel heel gaaf zeg! Behalve dan dat Qiki mij in de vijver hier al onder water duwt... Ze gaat aan mij `hangen` als het ware...

W.b. je vragen kun je die niet gewoon bij het zwembad stellen?

Guus

Ongelezen berichtdoor Guus » 19/04/11 10:48

Bij ons is het ook de laatste dag honden zwemmen,
en ze mogen gewoon los het water is... erg leuk :D

kirsten&cacao

Ongelezen berichtdoor kirsten&cacao » 19/04/11 18:27

Hoi Edith..

Wij zijn al een aantal keer met de honden hier in het zwembad wezen zwemmen (leidschendam).

De meeste honden lopen los.. maar als je hond niet los kan met andere honden, neem je toch een lijn mee die nat mag worden?

Ik zorg zelf dat ik al omgekleed ben als ik erheen ga, dan is het een kwestie van honden los, en ik even snel uitkleden.

Om zelf na afloop ook even te kunnen douchen vraag ik altijd iemand die even komt kijken. (Mijn vriend of moeder ofzo.. ) Die kan de honden dan even in de gaten houden of vasthouden..

Maareh, als je de kans hebt, gaan hoor! Zwemmen is hardstikke leuk!


Terug naar “Algemeen”