Zwembad Boschbad Apeldoorn

Plaats hier informatie en vragen over alle hondenactiviteiten die niet onder een andere categorie vallen.
Bomirma

Zwembad Boschbad Apeldoorn

Ongelezen berichtdoor Bomirma » 11/09/11 12:29

Heeft iemand dit ooit gedaan?
Volgende week 18 september kan je met je hond van 10 tot 14 uur met je hond daar gaan zwemmen. Of de hond laten zwemmen, voor 3 euro per hond.

Het lijkt me wel eens leuk om dat te doen met de honden, wel in het ondiepe aangezien ik geen zin heb om kou te lijden als ik met ze het water in ga. :koud:

Iemand al eens gedaan? Is dit leuk? Iemand plannen om dit te gaan doen?

Gebruikersavatar
Lupos
Speurneus
Speurneus
Berichten: 3756
Lid geworden op: 19/11/08 08:50
Locatie: Moordrecht
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Lupos » 11/09/11 12:33

Ik ben een aantal keren geweest in de afgelopen jaren en het is superleuk! Ik hoop dat het niet te druk is bij dat zwembad, zodat je niet met bergen honden op elkaar zit, maar als de drukte meevalt is het goed te doen. Ik ben oa naar Katwijk, Leidschendam, Zoetermeer en Raamsdonksveer geweest in de afgelopen jaren en ieder jaar met heel veel plezier :klasse:
Apeldoorn is me te ver, maar ik wens je heel veel fun als je gaat!
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012

Bomirma

Ongelezen berichtdoor Bomirma » 11/09/11 12:38

Ah, goede ervaringen, in iedergeval leuk om te horen.
Ben ook wel een beetje bang voor de drukte. Tessa is nog wat jong. Met Noukie wisselt het per drukte, ligt aan de soort honden die er zijn.

Twijfel nog.. wel meer naar wel gaan dan niet gaan. :roll:

corretje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1041
Lid geworden op: 01/11/09 15:40
Locatie: Kapelle

Ongelezen berichtdoor corretje » 11/09/11 13:01

Gister was het hier in Kapelle. Omdat het einde van het seizoen was en het water in baden buiten er toch uitgehaald wordt. Dacht dat het ook niets was voor Diezel, daarom hem ik me niet opgegeven.Maar mijn vriend liep langs het zwembad en hoorde honden. Hij is toch gegaan met Diezel. Diezel vond het super. Was helemaal gefixeerd op het water en balletjes die je in het water gooide. Hij was zelfs 2de geworden omdat ze opdrachtjes moesten doen.

Zoals uit het pierebadje 3 ballen apporteren. Hond tegen hond zwemmen wie het snelste was. Hond tegen baas en nog een paar.

Het was nu natuurlijk ook lekker warm, maar als het volgend jaar weer is geef ik me wel op. Was echt leuk!! Dus zeker een aanrader
:blondpootje: Kira 27-02-2002 0verleden op 24-12-2013
:zwartpootje: Diezel 24-10-2008

Bomirma

Ongelezen berichtdoor Bomirma » 11/09/11 13:04

Klinkt goed Corretje. :D
Er staat op hun site nergens dat je je moet opgeven, dus we kunnen er zo langs gaan. Mocht het niets zijn mja, dan is het 6 euro geweest, zo'n ramp is dat niet.

Ben wel benieuwd hoe het gaat bevallen...

corretje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1041
Lid geworden op: 01/11/09 15:40
Locatie: Kapelle

Ongelezen berichtdoor corretje » 11/09/11 13:16

Dit ging uit van het Martin Gaus opleidingen. Die doen vaak workshops voor hond en baas. Zo hadden ze van de zomer een workshop doggydance, speuren enz. Maar dat heb ik niet gedaan met onze honden. Wij doen met Diezel al jachttraining. Dus speuren erbij leek mij niet zo'n goede combi. Wil dat nog wel eens proberen met onze Golden. Ze ziet niet veel meer, maar haar neus werkt des te beter :D

Veel plezier volgende week. Ik vond het erg leuk om te zien en de honden waren ook super enthousiast.
:blondpootje: Kira 27-02-2002 0verleden op 24-12-2013
:zwartpootje: Diezel 24-10-2008

Boukje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1451
Lid geworden op: 02/12/09 11:02

Ongelezen berichtdoor Boukje » 12/09/11 10:06

Is onwijs leuk. :)
Alleen bevries je vaak als je zelf ook het water in gaat. :?
Ik ben twee keer geweest in Apeldoorn.
Ook een keer met pup (van rond de 6 maanden).
Hier wat kiekjes: http://www.labdorable.nl/Foto's%20Honde ... 02008.html

Ik ga dit jaar niet en als ik een volgende keer ga dan alleen nog op een warme nazomerse dag. :D

Boukje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1451
Lid geworden op: 02/12/09 11:02

Ongelezen berichtdoor Boukje » 12/09/11 10:06

Oh die link werkt niet. Als je de foto's wilt zien even op mijn site kijken en dan bij foto's (hondenzwemmen). :wink:

Bomirma

Ongelezen berichtdoor Bomirma » 12/09/11 12:57

Boukje schreef:Oh die link werkt niet. Als je de foto's wilt zien even op mijn site kijken en dan bij foto's (hondenzwemmen). :wink:


Ga ik doen. :D
Ik wil ook liever gaan als het een beetje zonnig/droog is. In de regenplonzen, kunnen de hondjes dan wel leuk vinden. Ik ben er nooit zo happy mee. :?

Bomirma

Ongelezen berichtdoor Bomirma » 12/09/11 12:59

Leuke foto's, het lijkt helemaal niet druk? :shock:

Boukje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1451
Lid geworden op: 02/12/09 11:02

Ongelezen berichtdoor Boukje » 12/09/11 20:46

Bomirma schreef:Leuke foto's, het lijkt helemaal niet druk? :shock:


Nee, beide keren dat wij zijn geweest hadden we genoeg de ruimte. Om de zitten op het gras kon je een rustig plekje zoeken en ook bij het zwembad waren rustige plekjes.

Bomirma

Ongelezen berichtdoor Bomirma » 18/09/11 14:19

Het was inderdaad onwijs leuk. :D

Afbeelding
Deze noem ik het zeehondensnuitje. :verliefd1:

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Tessa even wennen, je herkent haar niet eens meer als hondje. :lol:

Afbeelding
Saampjes in het water, ik later natuurlijk kletsnat. Maar minder koud dan in badpak.

Afbeelding
Samen met Noukie op het springkussen. :verliefd1:

Boukje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1451
Lid geworden op: 02/12/09 11:02

Ongelezen berichtdoor Boukje » 18/09/11 14:41

Leuke foto's :) Fijn dat het genieten was.

Gebruikersavatar
FunnyNina
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2243
Lid geworden op: 28/03/10 13:30
Locatie: Maastricht

Ongelezen berichtdoor FunnyNina » 18/09/11 15:32

Wat een leuke foto's ,je ziet aan Noukie dat zij er veel plezier in had :)

Bomirma

Ongelezen berichtdoor Bomirma » 18/09/11 15:36

Ja, aan Noukie kan je heel goed zien wanneer ze erg veel plezier heeft. :verliefd1:
Stuiteren door het water is grootste hobby.


Terug naar “Algemeen”