Op vakantie vertrekken met dubbel gevoel

Plaats hier informatie en vragen over alle hondenactiviteiten die niet onder een andere categorie vallen.
Gebruikersavatar
bud en weiser
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 505
Lid geworden op: 05/06/11 13:11
Locatie: Kempen

Op vakantie vertrekken met dubbel gevoel

Ongelezen berichtdoor bud en weiser » 27/06/12 06:54

We vertrekken van daag op vakantie,we gaan met nog een koppel.
Dit jaar hadden we gepland om met de vlieger te gaan en de honden thuis te laten.
Er komt een vriendin logeren bij ons om bij de honden te zijn,en te verzorgen.
Dat Weiser over een week en een half gestorven is had ik helemaal niet kunnen denken,dus heb ik een vreselijk dubbel gevoel bij onze vakantie,aan de ene kant denk ik ben er eens uit,aan de andere kant denk ik nu laat ik Killian alleen,hij is pas Weiser verloren en nu vertrekken zijn baasjes.
Hadden we alleen gegaan hadden we ons ticketen van de vlieger laten varen en met de auto gegaan,maar Killian is ook nog nooit zo ver meegeweest met de auto(1400 km).
Ik weet dat Killian heel goed is bij die mensen,ze moet in de voormiddag werken en ze gaat in de morgend al wandelen dat hij wat moe is voor ze vertrekt!Ze is een echte dierenvriend,en ze kan heel goed overweg met Killian,en toch vindt ik het zo erg om hem achter te laten!!
Ik ga maar proberen wat te genieten van de vakantie,hopelijk lukt het mij een beetje.
Bud mis je nog steeds!

Gebruikersavatar
bloempje
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 101
Lid geworden op: 12/03/12 21:38
Locatie: Tilburg

Ongelezen berichtdoor bloempje » 27/06/12 10:07

:( ik hoop dat je toch een fijne vakantie hebt en jullie killian het ook erg naar zijn zin zal hebben! Fijne vakantie en sterkte!
28 april is ons meisje geboren!!!!

Gebruikersavatar
Roxy11
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1414
Lid geworden op: 16/01/11 11:26
Locatie: Heiloo

Ongelezen berichtdoor Roxy11 » 27/06/12 10:11

Ik snap je gevoel, maar als de oppas lief voor hem is dan komt het vast wel goed.

Geniet van je vakantie en voor je het weet ben je weer lekker thuis.
:blondpootje: Roxy (Another Storm of Misty Dreams X Whisper van de Witte Hoeve's Hof)

Roos

Ongelezen berichtdoor Roos » 27/06/12 10:38

Hoe reageert Killian op het overlijden van Weiser?
Als hij daar geen moeite mee heeft zou ik mij niet al te druk maken hoor.
Hij blijft lekker in zijn eigen huis en met een nieuw baasje, ook altijd leuk voor de verandering, kan hij eens proberen hoever hij bij haar komt met streekjes :D

Lekker genieten van jouw vakantie, je gaat nu toch en het is zonde om het door deze gedachte te laten verpesten.
Ik denk maar zo dat jij er meer moeite mee hebt dan Killian :wink:

Gebruikersavatar
jeltje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1432
Lid geworden op: 30/08/10 23:18
Locatie: eindhoven

Ongelezen berichtdoor jeltje » 27/06/12 10:52

Hè bah, wat akelig om zo op vakantie te vertrekken. Kan me je gevoel zo goed voorstellen. Maar wij zijn mensen en denken over dingen na, Killian is een hond en ik weet zeker dat hij gewoon heerlijk gaat genieten van alle aandacht die hij gaat krijgen van je vriendin. Gewoon lekker vaak naar huis bellen, en verder proberen heerlijk te genieten van je welverdiende vakantie. Voor je het weet ben je weer thuis.

luckylabrador
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1258
Lid geworden op: 05/12/09 11:17
Locatie: best
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor luckylabrador » 27/06/12 11:11

Geniet van de vakantie, Bud is in goede handen, en Weiser zou niet anders willen.
Maar de pijn...ja dat duurt nog wel ff....
Toch een heel prettige vakantie gewenst :(
:zwartpootje:Finn 29-11-2014
:blondpootje:Floyd 6-05-2011
:zwartpootje:Bolton 23-3-2006 (overleden 16-9-2013)
:bruinpootje:Chester 22-12-2002 (overleden 3-3-2011)

lablove
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 474
Lid geworden op: 31/08/07 11:27
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor lablove » 30/06/12 12:55

Inprincipe denkt een hond niet zoals jij he... hij beleeft het zoals dat het op dat moment is. Als je vriendin (en dat neem ik wel aan) lief voor hem is dan zal hij je heus niet al te veel missen hoor... Komt echt goed.
Groetjes Miranda (cosy cottage)

luckylabrador
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1258
Lid geworden op: 05/12/09 11:17
Locatie: best
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor luckylabrador » 01/07/12 18:41

luckylabrador schreef:Geniet van de vakantie, Killian is in goede handen, en Weiser zou niet anders willen.
Maar de pijn...ja dat duurt nog wel ff....
Toch een heel prettige vakantie gewenst :(

Gebruikersavatar
bud en weiser
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 505
Lid geworden op: 05/06/11 13:11
Locatie: Kempen

Ongelezen berichtdoor bud en weiser » 17/07/12 07:20

Roos schreef:Hoe reageert Killian op het overlijden van Weiser?
Als hij daar geen moeite mee heeft zou ik mij niet al te druk maken hoor.
Hij blijft lekker in zijn eigen huis en met een nieuw baasje, ook altijd leuk voor de verandering, kan hij eens proberen hoever hij bij haar komt met streekjes :D

Lekker genieten van jouw vakantie, je gaat nu toch en het is zonde om het door deze gedachte te laten verpesten.
Ik denk maar zo dat jij er meer moeite mee hebt dan Killian :wink:




Killian neemt het overlijden van Weiser redelijk goed op,ik was er bang voor hij is geen dag zonder Weiser geweest,hooguit 2 uur zonder hem als we naar de hondenschool gingen,en dan was het Killian die mee mocht en Weiser die thuis bleef,we hebben is geprobeert om met Weiser alleen te gaan wandelen en Killian bij thuis te laten ooo wat was hij ongelukkig,dan toch maar mee genomen om te wandelen,maar het gaat nu wel goed,hij krijgt ook wel veel aandacht en we nemen hem heel veel mee naar paarden enz...

Killian heeft het super goed gedaan als we op vakantie waren,wel heeft hij aan de rieten stoelen in de keuken geknabbelt,een beetje maar,je ziet het bijna niet,dat heeft hij nooit gedaan en sinds we terug zijn ook niet meer aangeknabbelt.

Ik heb ook wel wat genoten van de vakantie,ook veel herrineringen gehad aan Weiser in spanje,hij was vorige jaren er steeds bij.
Zelfs het koppel dat met ons mee was had toch een hoop herinneringen aan Weiser in het appartement,telkens we ons gingen douchen ons gsm enz... Binnen leggen,vorig jaar lieten we alles buiten liggen als we boven waren,Met Weiser op het teras was dat super veilig!

We hebben veel naar huis gebeld om te zien hoe Killian het deed,hij heeft veel gewandeld en s'avonds was hij uitgeteld en lag hij heel braaf in zijn mand,en ik was toch ook weer blij dat ik naar huis kon,alleen het weer mag veranderen van mij,dat ben je snel moe!!!
Bud mis je nog steeds!


Terug naar “Algemeen”