afspraken

Maak hier je wandel afspraken met andere members.
Gerritte
Erelid
Erelid

afspraken

Ongelezen berichtdoor Gerritte » 25/02/07 17:50

Deze hoek wordt iedere keer opgeschoont, omdat wij de afspraken zo overzichtelijk mogelijk willen houden!!
Dus willen jullie je verhalen kwijt over een wandeling, plaatst die dan bij belevenissen of in de koffiecorner.
groetjes gerritte
Afbeelding
bedankt monika!

:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)

tikaatje

Ongelezen berichtdoor tikaatje » 12/03/07 09:25

Misschien is het ook handig om voor het overzicht een DATUM EN LOKATIE in het onderwerp te zetten!

labradorluca

Re: afspraken

Ongelezen berichtdoor labradorluca » 18/04/07 07:47

Gerritte schreef:Deze hoek wordt iedere keer opgeschoont, omdat wij de afspraken zo overzichtelijk mogelijk willen houden!!
Dus willen jullie je verhalen kwijt over een wandeling, plaatst die dan bij belevenissen of in de koffiecorner.

Euhhh, wil niet muggensifterig doen,
maar het overzicht is
aardig weg....
zie nog afspraken staan van een paar
weken geleden 8)

Misschien tijd voor een opschoning :?:

:wink:

Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Miske » 18/04/07 13:29

Het lijkt me zeker bij dit topic wel handig dat er gewijzigd kan worden in de tekst, zodat b.v. in de openingstopic de deelnemers geplaatst kunnen worden en mensen geen 55 pagina's moeten doornemen om te weten wie er al dan niet komt!
:zwartpootje: Kim, geleidehond Xpencer en geleidehond op pensioen Olly, beiden zwarte labrador kanjers van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.

sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor sbientje » 18/04/07 17:43

Miske schreef:Het lijkt me zeker bij dit topic wel handig dat er gewijzigd kan worden in de tekst, zodat b.v. in de openingstopic de deelnemers geplaatst kunnen worden en mensen geen 55 pagina's moeten doornemen om te weten wie er al dan niet komt!

vind ik wel wat in zitten :)
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Charlie (17-1-2015)

Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Miske » 18/04/07 18:18

sbientje schreef:
Miske schreef:Het lijkt me zeker bij dit topic wel handig dat er gewijzigd kan worden in de tekst, zodat b.v. in de openingstopic de deelnemers geplaatst kunnen worden en mensen geen 55 pagina's moeten doornemen om te weten wie er al dan niet komt!

vind ik wel wat in zitten :)

Ja, ik ben ook lid van een ander hondenforum in België, en als er een wandeling doorgaat, heb je een lijstje met zekers en misschieners. Zo kun je daar ook makkelijk namen bij zetten of wissen of dingen aanpassen zoals b.v. het vertrekuur ofzo. Ik zou het alvast superhandig vinden ;).
:zwartpootje: Kim, geleidehond Xpencer en geleidehond op pensioen Olly, beiden zwarte labrador kanjers van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.

Terug naar “Afsprakenhoek”