oppas gezocht va vrij 6 sept t/m zondag

Zet hier je oproep neer voor een tijdelijk logeeradres voor je Labrador. Je kunt je hier ook als oppasadres aanbieden.
speurneus carola
Speurneus
Speurneus

oppas gezocht va vrij 6 sept t/m zondag

Ongelezen berichtdoor speurneus carola » 07/07/13 18:16

hallo, zoals elk jaar gaan wij in september weer op motorweekend,

vorig jaar hebben we dat super op kunnen lossen, alleen onze oppas krijgt zelf een kleine verrassing en durft het niet aan, om te voorkomen dat we aan alle kanten op laatste moment teleurgesteld worden, zoeken we een andere oppas.

wij vertrekken vrijdagmorgen 6 sept al heel vroeg en komen zondag even thuis om ons om te kleden en gaan daarna met de groep uit eten.

omdat ik meerdere dieren heb is het gewoon makkelijk als je/jullie in ons huis verblijven, eigen dieren meebrengen geen bezwaar.

ik heb zelf 2 labjes, een teefje van ca 9 en een reu van 3, vinden bezoek van mens en dier heerlijk, we hebben ook een kater, is honden gewend, is niet moeilijk, miss zijn er dan ook kleine kittens in huis, ik ben gastgezin voor de dierenbescherming en om te voorkomen dat er met de kleintjes tussendoor gezeuld moet worden blijven ze gewoon, verder heb ik nog wat hamsters en waterschildpadden.

wij hebben een grote tuin waarin de honden lekker kunnen spelen

we wonen naast de N2/A2 eindhoven maastricht in veldhoven
al me kinders uitgevlogen

Nienke & Foofer
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen berichtdoor Nienke & Foofer » 09/07/13 06:48

Ik heb even in mijn agenda gekeken en helaas kan ik dat weekend niet, ik wens je wel alvast weer veel plezier!

speurneus carola
Speurneus
Speurneus

Ongelezen berichtdoor speurneus carola » 20/07/13 16:34

hellaas nog niemand heeft zich aangeboden en heb nog maar een paar weken om alles te regelen
al me kinders uitgevlogen

Terug naar “Honden oppas”