Vraag over honden pensions Noord Holland

Zet hier je oproep neer voor een tijdelijk logeeradres voor je Labrador. Je kunt je hier ook als oppasadres aanbieden.
xx-sheila-xx
Snuffelneus
Snuffelneus

Vraag over honden pensions Noord Holland

Ongelezen berichtdoor xx-sheila-xx » 12/09/13 19:43

Hallo allemaal,

11 november gaan wij vijf dagen naar Disneyland en Isa kan dan natuurlijk niet mee.
Nou zou ze eerst naar mn schoonouders gaan, maar mijn schoonmoeder wordt volgende week aan haar heup geopereerd dus het is niet zeker of ze op tijd herstelt is.
Ik was op internet op zoek naar een honden pension waar ze heen kan, maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
Er zijn er zoveel, en dan komt er een probleem bij dat Isa een deze maanden weer loops gaat worden en dan is ze dus bij heel veel pensions niet welkom.
Ik denk dat ze al heel snel weer loops wordt, maar dat weet je nooit zeker natuurlijk.

Weten jullie misschien een leuk, goed en betrouwbaar honden pension in Noord Holland?
Of is er misschien iemand die het leuk zou vinden om op te passen? en die het niet erg vind dat ze eventueel loops zou kunnen zijn?
Ik hoor graag van jullie!

Alvast bedankt voor de antwoorden :)

-Marianne
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen berichtdoor -Marianne » 12/09/13 23:09

Pocahondas? Daar is Balou afgelopen vakantie geweest (en nu komt ze er nog af en toe voor de dagopvang) en ze heeft het prima naar haar zin gehad. Ze kreeg zelfs speciale aandacht omdat ze nog zo jong is, dat wil zeggen: 's nachts bij een verzorgster thuis slapen die zelf ook een Labrador heeft. Dat vonden wij zelf super geregeld. Pocahondas heeft twee vestigingen; eentje in Bilderdam (net over de grens in Zuid-Holland, daar gaan wij altijd heen) en eentje aan de rand van Amsterdam. Ik weet alleen niet precies hoe het met loopsheid zit, dat zul je even na moeten vragen.

xx-sheila-xx
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen berichtdoor xx-sheila-xx » 12/09/13 23:35

Bedankt voor je antwoord :)
Ik heb even op de site gekeken, maar ik moet haar dan van te voren een anti loopsheid injectie geven :confused:
Dus ik denk niet dat dat het gaat worden.. Het zag er wel goed uit dus als Isa nou even snel loops wordt dan kan ze er mischien even goed naar toe :)

-Marianne
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen berichtdoor -Marianne » 13/09/13 10:24

Toen Balou er zat, was er volgens mij ook een teef loops, je kunt het altijd even navragen toch?
Afbeelding
:zwartpootje: Balou (04-03-2013)

xx-sheila-xx
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen berichtdoor xx-sheila-xx » 13/09/13 10:25

Ja dat klopt, kan altijd even bellen :)

laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen berichtdoor laika » 13/09/13 12:26

Burgers dieren pension in Egmond a/d hoef