oppas gezocht 4 april t/m 18 april

Zet hier je oproep neer voor een tijdelijk logeeradres voor je Labrador. Je kunt je hier ook als oppasadres aanbieden.
chrissy
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

oppas gezocht 4 april t/m 18 april

Ongelezen berichtdoor chrissy » 13/12/13 16:23

Wie wil er 14 dagen op mijn Dempsey passen ,na 7 jaar willen wij weer eens naar Curacao op vakantie vroeger pasten mijn ouders op mijn honden maar zij kunnen dat helaas niet meer .Dempsey is altijd mee op vakantie geweest maar nu we wat verder weggaan kan het helaas niet als het echt niet anders kan gaat hij in een pension maar zie daar heel erg tegenop,liefs wil ik hem in huiselijke kring,Dempsey is een rustige hond kan goed met andere honden overweg zolang ze niet dominant zijn.
Wie oh wie wil uiteraard tegen vergoeding op Dempsey passen.

labradorsisi
Snuffelneus
Snuffelneus
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor labradorsisi » 13/12/13 22:22

Hey, de man van de hondentraining bij ons in Den Haag neemt honden in huis tegen betaling. Hij is echt super aardig en heeft zelf een labrador teef waar die misschien mee gaat fokken in de toekomst. Als mijn Sisi ergens heen moest zou ik haar zeker meteen naar hem brengen, hij heet Hugo, zijn email is hugohofman01@gmail.com
Hij past ook op de roedel van de andere puppycursus mevrouw als zij op vakantie gaat. Ik zou hem echt zeker vragen, hij neemt de hond gewoon in huis, lijkt me veel beter dan een kennel! Ga hem zelf ook benaderen voor in januari een paar daagjes op te passen! Succes!

chrissy
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen berichtdoor chrissy » 17/12/13 17:05

Dank je wel :) waarschijnlijk heb ik al iemand, maar altijd makkelijk voor het geval het niet gaat lukken .

Terug naar “Honden oppas”