Fijn, liefdevol oppasadres aangeboden in Amsterdam-zuid

Zet hier je oproep neer voor een tijdelijk logeeradres voor je Labrador. Je kunt je hier ook als oppasadres aanbieden.
Toby97

Fijn, liefdevol oppasadres aangeboden in Amsterdam-zuid

Ongelezen berichtdoor Toby97 » 22/03/14 13:34

Fijn, verantwoordelijk en liefdevol oppasadres aangeboden voor lieve Labrador in Amsterdam-zuid.

In de zomer van 2013 is mijn eigen Labrador helaas overleden. Ruim 16 jaar is ze bij me geweest en ze was altijd zó lief, enthousiast en blij. :verliefd1:

Omdat ik de vrolijkheid van een Labrador mis en wel wat tijd over heb, zou ik op mijn vrije dagen wat extra aandacht kunnen geven aan een andere Lab.
Fijne wandelingen maken, op pad en gezellig bij mij thuis. (Benedenhuis, vlakbij kade, park en bos)

Ik heb veel ervaring met honden, waaronder uiteraard mijn eigen hond, maar ik heb ook voor meerdere andere honden gezorgd en ik heb verschillende cursussen gevolgd.
Op dit moment doe ik Breitensport met een andere hond en hiervoor hebben we een gehoorzaamheidscursus gedaan en met goed resultaat afgesloten.

Honden zijn mijn grootste passie, ik heb een groot verantwoordelijkheidsgevoel en kan op mijn vrije dagen een liefdevol oppasadres bieden als de eigenaar aan het werk is of bijvoorbeeld een dag / weekend weg.
Ik werk parttime in onregelmatige diensten en bij een goede klik is er veel mogelijk.

Terug naar “Honden oppas”