Vakantieadres gezocht voor Roxy

Zet hier je oproep neer voor een tijdelijk logeeradres voor je Labrador. Je kunt je hier ook als oppasadres aanbieden.
Roxy11
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Vakantieadres gezocht voor Roxy

Ongelezen berichtdoor Roxy11 » 21/06/14 11:58

Hallo,

Wij wonen in Heiloo, vlakbij Alkmaar en zijn op zoek naar een fijn en betrouwbaar adres voor onze Roxy. Omdat wij zelf naar Zuid-Frankrijk gaan denken wij dat we haar daar geen plezier mee doen ivm de hitte en de lange autorit. Andere jaren ging ze wel mee, maar nu gaan we nog zuidelijker.
Roxy is een lieve Labrador van drie jaar oud. E
Nog steeds erg speels en vrolijk. Ze eet rauw kvv, de rollen zal ik van tevoren kopen.

We zullen haar enorm missen op vakantie, maar na lang beraad lijkt het ons toch beter om haar bij een lieve oppas te brengen. Het gaat om de periode van donderdagavond 24 juli tot zondag 10 augustus.
Roxy moet wel aan de lijn, want soms gaat ze weg op zoek naar eten. Ik vind het een beetje eng als ze bij een ander los zou lopen.

Wie heeft er wel oren naar en woont in de buurt.

Privebericht is ook goed.
:blondpootje: Roxy (Another Storm of Misty Dreams X Whisper van de Witte Hoeve's Hof)

daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Re: Vakantieadres gezocht voor Roxy

Ongelezen berichtdoor daantjuh85 » 21/06/14 18:37

Ik had graag geholpen! Maar helaas passen wij die periode op iemand anders zijn huis en dieren

Roxy11
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Re: Vakantieadres gezocht voor Roxy

Ongelezen berichtdoor Roxy11 » 21/06/14 20:30

Bedankt iig en ik wacht af of ik nog meer reacties krijg.
:blondpootje: Roxy (Another Storm of Misty Dreams X Whisper van de Witte Hoeve's Hof)

Terug naar “Honden oppas”