Onze Jongens James en Bonne

Zet hier je oproep neer voor een tijdelijk logeeradres voor je Labrador. Je kunt je hier ook als oppasadres aanbieden.
marron
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Onze Jongens James en Bonne

Ongelezen berichtdoor marron » 13/12/16 02:12

Wie weet wat of kan ons helpen op de een of andere manier.
Mijn zoon moet voor zijn werk nu regelmatig naar het buitenland, hij is in het bezit van 2 hele lieve labradors die hij voor geen goud kwijt wil natuurlijk, alleen zij kunnen niet mee met hem omdat het telkens om 1 week gaat en hij met het vliegtuig moet. Helaas kunnen de jongens niet bij mij logeren dit i.v.m dat ik op dit moment zelf 6 honden heb en ook af en toe een nestje labradors, dus ik heb geen ruimte genoeg. Een pension is helaas geen optie dat gaat echt in de papieren lopen vanwege de frequentie waarmee hij naar het buitenland moet. Nu zoeken wij een oppas voor of bij hem in huis of het mag natuurlijk ook bij jezelf in huis, er staat natuurlijk een vergoeding tegenover dit gebeurd in overleg vanzelfsprekend. Wij zoeken oppas in de buurt van Hengelo (o). Wel het liefst ervaring met honden, en alleen echt serieuze mensen. Onze 2 jongens zijn erg lief kunnen ook prima met andere honden overweg, kinderen zijn ook geen probleem, katten vinden ze minder.Graag alleen serieuze reacties via PM .
:bruinpootje: Marron R.I.P
:bruinpootje: Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F)
:bruinpootje: La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F)
:bruinpootje: Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F)
:bruinpootje: Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)

Binkie
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Re: Onze Jongens James en Bonne

Ongelezen berichtdoor Binkie » 13/12/16 14:25

Lastige situatie! Ik hoop dat er een oplossing komt voor hem!
:blondkopje: Bink, geboren 30-10-2015

Afbeelding

Terug naar “Honden oppas”