Waarom doen mijn foto`s het niet?

Stel hier je vragen over het forum.
Bomirma

Ongelezen berichtdoor Bomirma » 08/09/11 11:57

Ik sla mijn foto's bij tinypic.com op. En daar staat gelijk de hele img url img kant en klaar naast de foto. Lekker makkelijk. :P En je kan de foto gelijk op het formaat laten uploaden zodat die niet te groot is.
8)

Agnes

Ongelezen berichtdoor Agnes » 26/09/11 11:13

maar ik vind het zo omslachtig als ik ze toch op facebook zet, dat ik ze dan ook nog een keer ergens anders moet uploaden :s

sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor sbientje » 30/09/11 17:36

zwoegen dan op de facebooklinks :D
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Charlie (17-1-2015)

Boukje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen berichtdoor Boukje » 30/09/11 19:38

Knutselsmurf schreef:De broncode is inderdaad heel omslachtig en voor blonde vrouwen een onmogelijke opgave... Maar Sbien, jou had ik slimmer ingeschat. Dacht ik eindelijk eens mijn vrouwelijke evenknie tegen te komen.... :(

Lees en huiver:
Open de pagina, geef een rechtermuisklik op de foto en kies onderaan "Eigenschappen". Dubbelklik (of driedubbel-klik, totdat de hele regel blauw wordt) op de lokatie achter Adres (URL) - dus het stuk beginnend met http :// enzovoort. Daarna kopieren door de toetscombinatie CTRL+C (tegelijk).

Dan heb je de link van de foto gekopieerd. Om te testen of dat inderdaad zo is, kun je in de adresbalk CTRL+V klikken, daarna Enter. Als het goed is, staat je plaatje dan op het scherm.

Als je de aldus gekopieerde link in een bericht plaatst (al dan niet tussen [img]-tags) kun je de foto opnemen in je bericht. Succes!

Dit had ik jullie zelfs kunnen vertellen :koningin: Valt mij ook tegen van sbien :lol: :twisted:

Terug naar “Vragen en problemen”