waar je dus absoluut niet moet wandelen!

Plaats hier leuke wandelplekken.
Gebruikersavatar
Wil enCo
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1706
Lid geworden op: 02/05/06 17:23
Locatie: Putten

waar je dus absoluut niet moet wandelen!

Ongelezen berichtdoor Wil enCo » 04/07/06 22:41

Zondag gingen wij met tout la familia (zal wel niet goed gespeld zijn) wandelen in het Hulkesteinse bos bij Nijkerk Prachtige omgeving strandjes omte zwemmen , stu kjes oerwoud moerassen zoiets hadden wij nog nooit gezien. Toch gek zegt mijn lief ,dat er verder geen wandelaars zijn he! het is hier zo"mooi. Nou wij kwamen er snel achter waarom er verder geen wandelaars waren! Muggen! En niet zomaar van die zoemertjes die een bultje achterlaten ,nee Monsters! Als tennisballen zo groot hebben wij bulten op heel ons lichaam(en niet op plekken die ik graag zo groot als tennisballen zou zien) De grote steekmug (hebben wij opgezocht in de catalagus ) komt allen voor in moerasrijke gebieden! Nou wij hebben ze gezien hoor! De groeten Wil en Co (Co had trouwens nergens last van )

Brigitte

Ongelezen berichtdoor Brigitte » 04/07/06 22:50

:D zo, dat weet je dan ook weer !! :gewond:

succes met de jeuk !

wenjay

Ongelezen berichtdoor wenjay » 04/07/06 22:56

elendige k*t muggen :(

goed insmeren met citronel of ander middeltje dat die krengen weghoudt!!! :?

Daisy

Ongelezen berichtdoor Daisy » 02/08/06 15:17

:shock:

...als je maar vd omgeving genoten hebt :D

Miske
Speurneus
Speurneus
Berichten: 15115
Lid geworden op: 28/08/04 00:17
Locatie: Beerse
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Miske » 02/08/06 18:51

Grr, stomme muggen! Hier ook een bos in mijn dorp, keigoed bereikbaar, prachtige omgeving maar belachelijk veel vliegen en muggen!!!!!!!!!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.

Dirk
Speurneus
Speurneus
Berichten: 3266
Lid geworden op: 29/01/06 11:24
Locatie: Midsland, Terschelling

Ongelezen berichtdoor Dirk » 03/08/06 16:29

Hé Wil ben jij er ook weer ?
The reason a dog has so many friends ... he wags his tail instead of his tongue.

kobus

Ongelezen berichtdoor kobus » 03/08/06 16:31

Dirk en Spargo schreef:Hé Wil ben jij er ook weer ?


:D wakker worden Dirk! :D

Dirk
Speurneus
Speurneus
Berichten: 3266
Lid geworden op: 29/01/06 11:24
Locatie: Midsland, Terschelling

Ongelezen berichtdoor Dirk » 03/08/06 16:50

kobus schreef:
Dirk en Spargo schreef:Hé Wil ben jij er ook weer ?


:D wakker worden Dirk! :D


:oops: tijd voor een cup-a-soup :lol: :lol: :lol:

Petra

Re: waar je dus absoluut niet moet wandelen!

Ongelezen berichtdoor Petra » 13/08/06 13:30

Wil enCo schreef:Zondag gingen wij met tout la familia (zal wel niet goed gespeld zijn) wandelen in het Hulkesteinse bos bij Nijkerk Prachtige omgeving strandjes omte zwemmen , stu kjes oerwoud moerassen zoiets hadden wij nog nooit gezien. Toch gek zegt mijn lief ,dat er verder geen wandelaars zijn he! het is hier zo"mooi. Nou wij kwamen er snel achter waarom er verder geen wandelaars waren! Muggen! En niet zomaar van die zoemertjes die een bultje achterlaten ,nee Monsters! Als tennisballen zo groot hebben wij bulten op heel ons lichaam(en niet op plekken die ik graag zo groot als tennisballen zou zien) De grote steekmug (hebben wij opgezocht in de catalagus ) komt allen voor in moerasrijke gebieden! Nou wij hebben ze gezien hoor! De groeten Wil en Co (Co had trouwens nergens last van )


Is dit een officieel losloopgebied en hoe lang kun je er ongeveer wandelen? Ik ga binnenkort weer eens naar Nijkerk, dus ik wil wel wat muggen trotseren, mits de honden er los mogen :wink: .

Gebruikersavatar
Wil enCo
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1706
Lid geworden op: 02/05/06 17:23
Locatie: Putten

Ongelezen berichtdoor Wil enCo » 13/08/06 21:10

Nee officieel mogen de honden niet los. . Er schijnen ook wilde koeien uitgezet te zijn ,we hebben ze gezien in de verte. Maar met een uitloopriem is het ook leuk wandelen.

De wandelroute heet Stuifketelroute en is ca 5 kilometer lang.
Onderweg kom je allerlei watertjes tegen(zwemmen!) en er is een stukje
moeras dat ons deed denken aan een oude vietnam film. prachtig!
Spuit je wel goed vol met Autann of iets dergelijks want ze vreten je op!

Bij afslag Nijkerk de brug over , eerste weg rechts, dan weer rechts richting de Eemhof. Bij de manege, linksaf bord Hulckesteinsebos volgen.

groetjes Wilma

Gebruikersavatar
mugo
Speurneus
Speurneus
Berichten: 19875
Lid geworden op: 14/01/03 09:05
Locatie: Monnickendam
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor mugo » 13/08/06 22:58

Nou lekker zeg... rotbeesten. Zo ben ik nu 2x gestoken door een horzel, krijg je ook rode bulten zo groot als tennisballen. Hopelijk zwakt het snel bij jullie af.
Afbeelding

sbientje
Speurneus
Speurneus
Berichten: 12669
Lid geworden op: 26/05/06 20:13
Locatie: Breda
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor sbientje » 14/08/06 09:24

brr horzels. Heb ik dit jaar ook 2 keer mee kennisgemaakt. En ook een paar keer door dazen gestoken, verschrikkelijk. Wat een plekken worden dat!
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)

newfy

Ongelezen berichtdoor newfy » 14/08/06 16:55

sbientje schreef:brr horzels. Heb ik dit jaar ook 2 keer mee kennisgemaakt. En ook een paar keer door dazen gestoken, verschrikkelijk. Wat een plekken worden dat!

Yup, hier ook iemand die daar ervaring mee heeft..
Echt niet leuk, ik had een plek op m'n been die helemaal tot aan m'n voet liep.
Is trouwens ook leuk als je naar een paard gaat, daar mag je ze ook vanaf slaan..Zo zielig :(

sbientje
Speurneus
Speurneus
Berichten: 12669
Lid geworden op: 26/05/06 20:13
Locatie: Breda
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor sbientje » 14/08/06 17:14

newfy schreef:
sbientje schreef:brr horzels. Heb ik dit jaar ook 2 keer mee kennisgemaakt. En ook een paar keer door dazen gestoken, verschrikkelijk. Wat een plekken worden dat!

Yup, hier ook iemand die daar ervaring mee heeft..
Echt niet leuk, ik had een plek op m'n been die helemaal tot aan m'n voet liep.
Is trouwens ook leuk als je naar een paard gaat, daar mag je ze ook vanaf slaan..Zo zielig :(


ja bij paarden sla je ze soms echt dood, en dan zit je hele hand onder het bloed. Maar volgens mij doet het bij paarden net zo zeer als een muggenbeet bij ons, want ik heb nog nooit een paard gezien die echt last had van een horzelbeet
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)


Terug naar “Wandeltips”