Tip gevraagd Lauwersmeer

Plaats hier leuke wandelplekken.
Jomoke
Speurneus
Speurneus
Berichten: 14345
Lid geworden op: 26/04/05 12:42
Locatie: Heerlen

Tip gevraagd Lauwersmeer

Ongelezen berichtdoor Jomoke » 14/09/06 07:44

Wij gaan in de herfstvakanrie (16 oktober) naar een nieuw park van Landal, Esonstad nabij Anjum in Friesland.
Zijn hier leuke wandelplekken waar we Buddy ook kunnen laten zwemmen?
Groetjes Jomoke en een poot van Buddy

Julia R

Ongelezen berichtdoor Julia R » 14/09/06 09:22

Vanaf Anjum N361 volgen voorbij Lauwersoog richting Robbenoord,t.o. millitair oefenterrein rechts van de weg heb je een leuke plek waar je Buddy kunt laten zwemmen. Maar er zullen vast meerdere plekken zijn waar je Buddy kunt laten zwemmen maar dit is de plek waar wij hem laten zwemmen.

Groetjes Julia

Luka Madra

Ongelezen berichtdoor Luka Madra » 24/09/06 13:47

Erg he , ik woon in Groningen en ik kan ook niks anders bedenken dan het lauwersmeergebied.....

tibo

Ongelezen berichtdoor tibo » 24/09/06 15:57

Julia R schreef:Vanaf Anjum N361 volgen voorbij Lauwersoog richting Robbenoord,t.o. millitair oefenterrein rechts van de weg heb je een leuke plek waar je Buddy kunt laten zwemmen. Maar er zullen vast meerdere plekken zijn waar je Buddy kunt laten zwemmen maar dit is de plek waar wij hem laten zwemmen.

Groetjes Julia


Dit is volgens mij het hondenstrand ... wij rijden altijd nog een stukje verder, 1 afslag verder nl., ook rechts .... je rijdt dan rechtdoor en passeert aan de linkerkant een ander Landalgreen park en een restaurant ... die rijd je voorbij en dan aan de linkerkant kun je parkeren.
Je loopt dan een zandpad in en helemaal aan het eind daarvan kunnen de honden zwemmen ... als je dan rechts gaat kun je uiteindelijk een rondje lopen van ongeveer 50 minuten. Snappie het nog een beetje :roll: is echt leuk hoor, wij gaan zometeen ook weer even :D heet trouwens de Ballastplaat.

hahaha weet niet hoe het nu is, maarre een paar weken geleden stond er bij ons in de krant dat er een spinnenplaag was in Esonstad, dusse weet niet of jullie ook bang zijn voor spinnen 8) :wink:

Jomoke
Speurneus
Speurneus
Berichten: 14345
Lid geworden op: 26/04/05 12:42
Locatie: Heerlen

Ongelezen berichtdoor Jomoke » 25/09/06 08:06

Dank je wel voor de tips, en ok hoop dat die spinnenplaag op 16 oktober voorbij is.
Groetjes Jomoke en een poot van Buddy

tibo

Ongelezen berichtdoor tibo » 25/09/06 09:43

Jomoke schreef:Dank je wel voor de tips, en ok hoop dat die spinnenplaag op 16 oktober voorbij is.


vast wel, ze zijn in ieder geval druk bezig geweest met "schoonmaken" zeg maar .... alvast veel plezier toegewenst.

labradorgroentje

Ongelezen berichtdoor labradorgroentje » 25/09/06 14:54

Ja, Ballastplaat (of één afslagje verder) is een hondenstrand, dat is een mooie plek. Daar kunnen ze lekker zwemmen, rennen en spelen. Mooi veilig daar, goed te parkeren (gratis uiteraard) en een lekkere wandeling. Ik weet dus niet precies of het de afslag Ballastplaat is of één eerder, ik rij er zo heen zonder op de borden te letten.

Veel plezier daar!

Jomoke
Speurneus
Speurneus
Berichten: 14345
Lid geworden op: 26/04/05 12:42
Locatie: Heerlen

Ongelezen berichtdoor Jomoke » 26/09/06 07:44

Misschien als een van jullie tijd heeft kunnen we daar afspreken voor een wandeling.
We gaan van 16 t/m 20 oktober
Groetjes Jomoke en een poot van Buddy

labradorgroentje

Ongelezen berichtdoor labradorgroentje » 26/09/06 19:45

Lijkt me een leuk idee, ik moet even zien of wij dan op ameland zitten. maar zo niet, dan moeten we even zien of we iets kunnen regelen.

tibo

Ongelezen berichtdoor tibo » 26/09/06 21:45

Lijkt mij ook leuk, we pb-en binnenkort wel even om iets af te spreken.

Jomoke
Speurneus
Speurneus
Berichten: 14345
Lid geworden op: 26/04/05 12:42
Locatie: Heerlen

Ongelezen berichtdoor Jomoke » 27/09/06 07:24

labradorgroentje schreef:Lijkt me een leuk idee, ik moet even zien of wij dan op ameland zitten. maar zo niet, dan moeten we even zien of we iets kunnen regelen.

Zou gezellig zijn
Groetjes Jomoke en een poot van Buddy

Jomoke
Speurneus
Speurneus
Berichten: 14345
Lid geworden op: 26/04/05 12:42
Locatie: Heerlen

Ongelezen berichtdoor Jomoke » 27/09/06 07:25

tibo schreef:Lijkt mij ook leuk, we pb-en binnenkort wel even om iets af te spreken.


Ja leuk, ontmoeten we ook een mensen uit het Hoge Noorden.
Groetjes Jomoke en een poot van Buddy

Luka Madra

Ongelezen berichtdoor Luka Madra » 30/09/06 08:07

Lijkt me wel leuk , misschien kan ik wel. Is hetdan vakantie??? Hier niet geloof ik.

Jomoke
Speurneus
Speurneus
Berichten: 14345
Lid geworden op: 26/04/05 12:42
Locatie: Heerlen

Ongelezen berichtdoor Jomoke » 30/09/06 08:28

Luka Madra schreef:Lijkt me wel leuk , misschien kan ik wel. Is hetdan vakantie??? Hier niet geloof ik.


In het Zuiden van het land hebben we dan herfstvakantie
Groetjes Jomoke en een poot van Buddy


Terug naar “Wandeltips”