Een wandeling in het Larse bos

Plaats hier leuke wandelplekken.
Gebruikersavatar
Wil enCo
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1706
Lid geworden op: 02/05/06 17:23
Locatie: Putten

Een wandeling in het Larse bos

Ongelezen berichtdoor Wil enCo » 02/10/06 17:44

Hoi! Afgelopen zondag ,mooi weer wij naar het Larse bos vlakbij Lelystad. Mooi wandeling Veel watertjes voor Co om te zwemmen .

Op een gegeven moment sta ik op een bruggetje en zeg tegen mijn man en zoon:Goh kijk eens wat leuk :een strandje daarginds en er zitten ook best veel mensen. Ik pak mijn verrekijker en kijk. Wat dacht je wat? Allemaal blote kerels! :shock: :shock:

En ze zagen mij ook met mijn verrekijker! Wegwezen dus !! Ik schaamde me wel een beetje:wat moeten die mannen wel niet van ons gedacht hebben? Stelletje gluurders! :D

Nou goed ben je ook geinteresseerd in (blote) mannen ga dan ook eens naar het Larse bos . Tussen Harderwijk en Lelystad! :D :D

De groeten!

Miske
Speurneus
Speurneus
Berichten: 15115
Lid geworden op: 28/08/04 00:17
Locatie: Beerse
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Miske » 02/10/06 18:25

Zo zou ik daar lekker tussen gewandeld hebben met Olly :).
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.

sbientje
Speurneus
Speurneus
Berichten: 12669
Lid geworden op: 26/05/06 20:13
Locatie: Breda
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor sbientje » 02/10/06 19:01

maupie zou echt meteen op die mensen afrennen als ze de kans kreeg : D lekker spelen!
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)

Gebruikersavatar
Wil enCo
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1706
Lid geworden op: 02/05/06 17:23
Locatie: Putten

Ongelezen berichtdoor Wil enCo » 06/10/06 18:34

:shock: :shock: Hallo hallo we hebben het wel over Blote Mannen he! Zie jij ons Miske daar heel onschuldig tussendoorlopen? :D :D


Terug naar “Wandeltips”