Omgeving bloemendaal

Plaats hier leuke wandelplekken.
Dakota

Omgeving bloemendaal

Ongelezen berichtdoor Dakota » 01/12/06 16:38

Vanaf 15 december zijn wij woonachtig in Bloemendaal en natuurlijk genoeg natuur daar, maar weet iemand daar ook echt de leuke plekjes om lekker met de hond mee naar toe te gaan?? Haarlem en Zandvoort is ook goed, ligt immers om de hoek:)

Dorette&Toosje

Ongelezen berichtdoor Dorette&Toosje » 01/12/06 18:02

Wacht maar tot Monika ( Bowie) dit leest. Die weet alles over omgeving Bloemendaal , Zandvoort en Haarlem.
Zo ver kunnen jullie helemaal niet lopen, als je al die wandelingen moet maken :lol:

Anja

Ongelezen berichtdoor Anja » 01/12/06 18:55

Oh gezellig nog iemand in de buurt.........

Bij Caprera (kopje van Bloemendaal/openluchttheater Bloemendaal) kun je heerlijk wandelen en natuurlijk het strand en de duinen (Parnassia).

Kortom dat gaat helemaal goed komen met het wandelen!!

En voor afspraakjes zijn wij altijd in :wink:

Dorette&Toosje

Ongelezen berichtdoor Dorette&Toosje » 01/12/06 18:58

Anja schreef:Oh gezellig nog iemand in de buurt.........

Bij Caprera (kopje van Bloemendaal/openluchttheater Bloemendaal) kun je heerlijk wandelen en natuurlijk het strand en de duinen (Parnassia).

Kortom dat gaat helemaal goed komen met het wandelen!!

En voor afspraakjes zijn wij altijd in :wink:


Echt wel :wink:
De groep wordt steeds groter lijkt wel :)

Bowie
Speurneus
Speurneus
Berichten: 17771
Lid geworden op: 30/10/05 16:21

Ongelezen berichtdoor Bowie » 01/12/06 20:07

Bij "Kraantje Lek" kun je de duinen in.
Kan je hond heerlijk loslopen.
Ik weet het adres niet, maar iedereen in Bloemendaal kan je vertellen waar het is.

Dakota

Ongelezen berichtdoor Dakota » 02/12/06 09:24

O wat gezellig! Zo zit je in the middle of no where en zo kom je weer terug in de bewoonde wereld haha..

Nou ga het zeker even uitproberen ik ben benieuwd wat Dakota van de omgeving vind...

Nanoek

Ongelezen berichtdoor Nanoek » 24/01/07 13:04

Wij wonen in Haarlem en gaan als we lekker wat tijd hebben met Nanoek naar één van de volgende drie plekken: Naar het strand van Parnassia (Bloemendaal), daar mogen de honden het hele jaar los. Of naar de duinen (op weg naar Parnassia) bij De Bokkedoorns (achter het restaurant), daar "mogen" de honden ook loslopen en is lekkere combi van bos en duinen. Of, misschien wel de favoriet, naar wandelbos Groenendaal in Heemstede, waar de honden ook los mogen lopen. Altijd veel hondjes om mee te spelen! Dit is een schitterend lekker groot bos, met ook een meertje waar ze lekker kunnen zwemmen.

Bij dat openluchttheaterbos bij Bloemendaal zijn we ook een keer geweest, maar naar onze mening minder dan Groenendaal. Wel lekker als je een keer niet zo veel tijd hebt en toch naar het bos wil.

Voor meer tips in de buurt kijk ik graag mee!

Enne, als je een wandeldate wil...Nanoek vindt het altijd leuk! Wij ook hoor!

Dakota

Ongelezen berichtdoor Dakota » 24/01/07 14:25

Hey wat leuk! Lijkt me leuk om een keer met meerdere naar toe te gaan (alle plekken dan ook meteen whaha)...

Nu heeft Dakota even lijnrust en dan (hopen we) weer loosloop tijd!


Terug naar “Wandeltips”