wandelroute in putten

Plaats hier leuke wandelplekken.
Gebruikersavatar
Wil enCo
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1706
Lid geworden op: 02/05/06 17:23
Locatie: Putten

wandelroute in putten

Ongelezen berichtdoor Wil enCo » 20/12/06 21:04

Hoi hier Wil en co , Zondag j.l heb ik met Co en familie een heuse wandelroute gedaan ,en wel volgens de aangegeven paaltjes

okee, okee, we zijn nog wel eens verdwaald als we dit niet deden ,maar deze is echt leuk!

Prins Hendrikweg : Auto parkeren op parkeerplaats. bij de speeltuin.

Volg de groene route :5 kilometer (ook leuk)
Volg de rode route 10 kilometer nog leuker ,het is een route waarbij je hond los mag lopen, let wel er zijn er paar punten waar een paar heeeele diepe plassen langs de kant van de weg de pret enigzins kunnen drukken,maar de ECHTE labrador bezitter zal zeggen :ach toe maar :D :D ik heb nu eenmaal een labrador aangeschaft!HiHI

Terug gekomen kom je uit bij een speeltuin ja ook parkeer plaats. Hier kun je ook reuzeleuk picknicken ,zelfs in de winter

Kosten: niks nou ja alleen een paar pakjes drinken en een rol biscuits

De groeten weer van Wil en Co

Petra

Ongelezen berichtdoor Petra » 29/12/06 19:31

Bedankt voor de tip. Als ik weer eens naar mijn ouders in Harderwijk ga, dan ga ik hem uitproberen.

Gebruikersavatar
Wil enCo
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1706
Lid geworden op: 02/05/06 17:23
Locatie: Putten

Ongelezen berichtdoor Wil enCo » 05/01/07 20:11

afgelopen zaterdag hebben wij met "tout la hondeclub"deze route gedaan, en hij viel erg in de smaak!

ook voor kinderen is deze route goed te doen, er is veel te zien onderweg.
Wij hebben (toevallig) een hele groep zwijnen gezien ( eng hoor)

We hadden er ook aan gedacht gips ,water en een paar salade bakjes (zonder bodem) mee te nemen zodat we een paar sporen konden gipsen . Leuk hoor.

groeten Wil en Co


Terug naar “Wandeltips”