losloopgebied in west friesland

Plaats hier leuke wandelplekken.
lisa

losloopgebied in west friesland

Ongelezen berichtdoor lisa » 28/01/07 12:42

Vaak gaan we wandelen met kids en hond in steekbos of bij ons in plantsoen of naar het strand hier. Maar zijn er nog mensen die andere leuke plekken weet waar we heerlijk kunnen wandelen en waar daisy los mag en eventueel kan zwemmen?


doggie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1964
Lid geworden op: 22/11/06 17:12
Locatie: Wervershoof

Ongelezen berichtdoor doggie » 06/02/07 17:12

Wat dacht je van het egboetswater (tussen Wervershoof en hauwert/midwoud) ??
officieel mogen honden daar niet los, maar dat geldt volgens mij voor heel WestFriesland!

In het egboetswater is het in de zomer wel erg druk met fietsters en wandelaars, maar deze tijd van het jaar kun je er heerlijk wandelen.

In Wervershoof heb je ook het 'overhoekse bos' , klinkt meer dan dat het is hoor!!!

Maar als je dan richting medemblik loopt (is ook weer een gebied met een fietspadje er door, maar je kunt die wel omzeilen) kun je een paar uur heen en weer wandelen.

Dan woon ik zelf aan de vooroever in Wervershoof, kun je ook lekker wandelen, aan het IJsselmeer, maar dat is niet zo groot. Maar ja, 3x hetzelfde rondje is ook niet erg hoor, het is er hartstikke mooi!

lisa

Ongelezen berichtdoor lisa » 07/02/07 23:19

dank je voor de tip. we gaan volgend weekend eens die kant op. Dit weekend moet ik werken en hebben we nog een verjaardag dus dat lukt niet vandaar volgend weekend. En natuurlijk op een zondag :)


Terug naar “Wandeltips”