Wandel tips den haag

Plaats hier leuke wandelplekken.
Bowy
Speurneus
Speurneus
Berichten: 4447
Lid geworden op: 19/06/06 22:37
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Wandel tips den haag

Ongelezen berichtdoor Bowy » 04/08/07 13:35

Ik ben nogal snel uitgekeken op de wandelplekken waar ik altijd loop, ik loop meestal bij de dobbeplas maar dat vind ik nu ook wat te klein worden. wassenaarse slag is heel leuk, maar daar moet je hond heel de tijd aangelijnd zijn... en op t strand ben ik nu ook wel uitgekeken... wie heeft er nog tips???

:D :D

Bianca6

Ongelezen berichtdoor Bianca6 » 04/08/07 19:22

Volgens mij is er niks bijzonders te vinden in den haag!!

Bowy
Speurneus
Speurneus
Berichten: 4447
Lid geworden op: 19/06/06 22:37
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Bowy » 04/08/07 23:54

en omstreken???

Bianca6

Ongelezen berichtdoor Bianca6 » 05/08/07 00:05

Bowy schreef:en omstreken???


Het Balij bos in Zoetermeer, reeuwijkse plassen!
Toos weet wel veel plekken in den haag en omstreken, vraag het anders ff aan haar.

Desiree
Erelid
Erelid
Berichten: 4536
Lid geworden op: 22/08/04 11:14
Locatie: Leidschendam

Ongelezen berichtdoor Desiree » 06/08/07 00:05

We kunnen een keertje gaan wandelen in de Vlietlanden, maar dan op de plek waar de honden los mogen. Daar is een prima zwemplek. Het is geen superlange wandeling, maar inclusief zwemmen ben ik wel 3 kwartier a een uurtje zoet.

Als het jullie leuk lijkt, dan geef ik mijn adres wel. Het is 5 minuten rijden vanaf mijn huis en 1 lange weg. Is wel zo makkelijk voor de mensen met een Tom Tom :D
Groetjes,
Désirée

Afbeelding

Lousje

Ongelezen berichtdoor Lousje » 06/08/07 01:10

Vlietlanden lijkt mij ook wel leuk een keer.Ik loop zelf regelmatig op strand en in de duinen.Kunnen ze lekker de meertjes in.Het broedseizoen is voorbij dus ze mogen weer lekker los.

Lousje

Ongelezen berichtdoor Lousje » 06/08/07 01:16

Misschien kan je op de ANWB site kijken,wandelen met je hond.Staan volgens mij ook leuke routes in... :wink:

Bowy
Speurneus
Speurneus
Berichten: 4447
Lid geworden op: 19/06/06 22:37
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Bowy » 06/08/07 15:02

Desiree schreef:We kunnen een keertje gaan wandelen in de Vlietlanden, maar dan op de plek waar de honden los mogen. Daar is een prima zwemplek. Het is geen superlange wandeling, maar inclusief zwemmen ben ik wel 3 kwartier a een uurtje zoet.

Als het jullie leuk lijkt, dan geef ik mijn adres wel. Het is 5 minuten rijden vanaf mijn huis en 1 lange weg. Is wel zo makkelijk voor de mensen met een Tom Tom :D


Ja is goed!! leuk!!!


Terug naar “Wandeltips”