groendedaalse bos

Plaats hier leuke wandelplekken.
Marieke
Speurneus
Speurneus
Berichten: 3544
Lid geworden op: 12/12/06 11:09
Contacteer:

groendedaalse bos

Ongelezen berichtdoor Marieke » 16/09/07 17:21

Waarschijnlijk gaan ik en mijn moeder of komende zaterdag (de 22e) of de week erop op zaterdag (de 29e) naar Badhoevedorp om even een oud tante te feliciteren, wij wilde daarna even lekker met Quincy in een bos gaan wandelen...en nou hoorde ik dat (ik geloof) het groendedaalse bos de moeite waard is om even heen te gaan, en volgens mij ligt dat wel enigsinds op de route....
heeft er iemand tips of mensen die het kennen die me er wat over kunnen vertellen (wellicht een adres waar ik heen moet rijden????)
of misschien mensen, die zeggen nee joh bij badhoevedorp is dat veel leuker om te doen met Quincy....
Groetjes Marieke en een pootje van Quincy en Noortje

:blondpootje: Quincy
:zwartpootje: Noortje

Bowie
Speurneus
Speurneus
Berichten: 17771
Lid geworden op: 30/10/05 16:21

Ongelezen berichtdoor Bowie » 16/09/07 21:19

Het licht in Heemstede en dan in het verlengde van de Molenlaan.
't Is heerlijk wandelen daar.
Alleen jammer die weekenden ben ik er net niet, anders had het me leuk geleken met je mee te wandelen.

Footje

Ongelezen berichtdoor Footje » 17/09/07 08:53

http://www.heemstede.nl/smartsite.shtml?id=312


Het is er best lekker lopen hoor en wat ook leuk is en dichter in de buurt van badhoevedorp is het voormalig floriade terrein in de haarlemmermeer het haarlemmermeersche bos dus en op de spieringweg bij de golfbanen heb je de groene weelde (zo heet het geloof ik ) Daar is het ook altijd hondenfestijn. dat grenst allemaal aan elkaar.

Je hebt het hbos zelf bij de bowlingbaan en via het bos kun je de weg oversteken naar de uitkijkberg van het aangelegde deel voor de floriade

Succes in ieder geval :)

Bowie
Speurneus
Speurneus
Berichten: 17771
Lid geworden op: 30/10/05 16:21

Ongelezen berichtdoor Bowie » 17/09/07 11:44

Footje schreef:http://www.heemstede.nl/smartsite.shtml?id=312


Het is er best lekker lopen hoor en wat ook leuk is en dichter in de buurt van badhoevedorp is het voormalig floriade terrein in de haarlemmermeer het haarlemmermeersche bos dus en op de spieringweg bij de golfbanen heb je de groene weelde (zo heet het geloof ik ) Daar is het ook altijd hondenfestijn. dat grenst allemaal aan elkaar.

Je hebt het hbos zelf bij de bowlingbaan en via het bos kun je de weg oversteken naar de uitkijkberg van het aangelegde deel voor de floriade

Succes in ieder geval :)


Bij de Groene Weelde staan bordjes dat er klemmen voor muskusratten in het water geplaatst zijn en dat je je honden aangelijnd en uit het water moet houden tot de bordjes weer verwijderd zijn...

Marieke
Speurneus
Speurneus
Berichten: 3544
Lid geworden op: 12/12/06 11:09
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Marieke » 17/09/07 12:11

Bowie schreef:Het licht in Heemstede en dan in het verlengde van de Molenlaan.
't Is heerlijk wandelen daar.
Alleen jammer die weekenden ben ik er net niet, anders had het me leuk geleken met je mee te wandelen.


Nou we gaan wel vaker die kant op, maar namen Quincy nooit mee.....maar we kunnen het vast nog wel eens combineren :wink:

Bedankt iig!!!!
Groetjes Marieke en een pootje van Quincy en Noortje

:blondpootje: Quincy
:zwartpootje: Noortje


Terug naar “Wandeltips”