los in Zeeland

Plaats hier leuke wandelplekken.
Elise93

Ongelezen berichtdoor Elise93 » 25/05/10 17:10

Anjess schreef:Onze boot ligt in Veere,mijn ouders hebben daar een jachtwerf gehad (vorig jaar zijn ze met pensioen gegaan) maar van de nieuwe eigenaren mogen we daar gratis liggen,dat slaan we nooit af natuurlijk! :wink: Vandaag gaan we weer het water op want met dit weer moet Sjammai echt afkoelen anders houdt ze het niet uit!!Veel plezier de komend maanden op het meer!!


Nee daar zegt niemand nee tegen natuurlijk. :wink: Bedankt!! Jullie ook in Veere. :D

Lotte
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 204
Lid geworden op: 18/01/09 06:09
Locatie: Amsterdam

Ongelezen berichtdoor Lotte » 29/05/10 01:16

Op het strand van de kop van schouwen tussen de vuurtoren van
Burgh en dan richting Renesse kun je ook heerlijk met de honden loslopen. Het strand is daar heel erg breed en rustig. Wij komen daar al een aantal jaren in de vakantie. En ik heb op het strand nooit gezeur gehad over het feit dat de honden los zijn. Als je het pad neemt langs camping de Duinhoeve, loop je zo naar dat stuk strand. Je kunt er niet met de auto komen en op het pad door de duinen moet de hond wel aan de lijn. Ook in het bos achter camping de Duinhoeve kun je de honden los laten lopen (of het daar officieel mag, weet ik niet)Maar dit is niet zo groot.
En wat ook heerlijk is, is een wandeling over de Grevelingendijk . Mijn partner duikt fanatiek en terwijl hij onder water was, heb ik al heel wat dijkwandelingen gemaakt. Wat ik een heel leuk stuk vind om te lopen is bij restaurant het loze vissertje (bij Goese-sas) Je gaat dan over de sluis en dan kun je een heerlijke wandeling over de dijk maken. Maar dit kan op meerdere plaatsen hoor! Ik vind het heerlijk om met de honden mee te gaan naar Zeeland. En ik heb nog nooit gezeur gehad over loslopende honden. Alleen in de natuurgebieden (grazers) en op dijken met schapen en op de drukke stranden zoals bij Renesse e.d hou ik ze aan de lijn. Verder lees ik nooit de kleine lettertjes op de toegangsborden.
Heel veel plezier in Zeeland


Terug naar “Wandeltips”