zwemmen

Plaats hier leuke wandelplekken.
luckylabrador
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1258
Lid geworden op: 05/12/09 11:17
Locatie: best
Contacteer:

zwemmen

Ongelezen berichtdoor luckylabrador » 17/07/10 14:52

hoi wij komen uit Best, is in de buurt van Eindhoven.
ik heb een vraagje.
onze 2 labjes zouden ook wel eens willen zwemmen,
maar waar.
het mag en kan denk ik bijna nergens.
heeft iemand tips
alvast bedankt

Zootje

Ongelezen berichtdoor Zootje » 17/07/10 15:35

Drunense Duinen, Den Bosch Bosschebroek... Dat zijn 2 plaatsen waar wij altijd komen :) Maar is voor jullie vanuit Eindhoven misschien een beetje ver..

Overigens staat dit topic verkeerd ;) Moet staan bij 'Er op uit'!

Er zijn denk ik wel meer mensen uit de buurt van Eindhoven die een idee hebben!

esmoezie
Speurneus
Speurneus
Berichten: 5512
Lid geworden op: 18/05/09 13:35
Locatie: ZO-Brabant

Ongelezen berichtdoor esmoezie » 17/07/10 16:24

Bij de Venberge watermolen in Valkenswaard de bossen in gaan (Malpie) en dan kom je al direct bij de Dommel (stromend water, dus altijd schoon) waar ze heerlijk kunnen zwemmen.
In de hele Malpie zijn verschillende vennen, maar daar is nu mogelijk blauwalg...
(honden mogen er eigenlijk niet los)

De Hoort in Budel is ook een grote, mooie plas, ligt in Budel-Dorplein (achter de Schakel).

Achter cafe "het oude wandelpark" in Valkenswaard zijn een aantal vennen waar heerlijk valt te plonzen, maar zou ik nu niet doen i.v.m. de hitte/evt. bacterien in het water.

Met onze fokker zijn we in Spoordonk (gem. Oirschot) de bossen in geweest, waar de labjes veel waterpret hebben gehad.

Ik ga met Keo wel eens naar de Kempervennen (center parcs). Moet je wel entree betalen om het park op te komen, maar er is een plas waar je eventueel samen met de hond in kunt gaan (wel aangelijnd).

Er zijn hier echt heel veel plekjes in de omgeving, maar ik heb ze ook nog niet allemaal ontdekt. :confused:
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015


Terug naar “Wandeltips”