Sticky voor zwemwater tips

Plaats hier leuke wandelplekken.
Jron

Sticky voor zwemwater tips

Ongelezen berichtdoor Jron » 10/09/10 01:05

Zou het niet handig zijn als er naast de wandeltips ook een zwemwater sticky komt?

Ik weet dat deze twee vaak overeenkomsten zullen hebben maar als je op zoek bent naar zwemwater voor je lab dan wil je niet een compleet wandeltip sticky doorfietsen.

Linnie

Ongelezen berichtdoor Linnie » 10/09/10 11:52

Hele goeie :)

Alvast de eerste:

In de Elzen, Biesbosch in Dordrecht.
Als je parkeert op de parkeerplaats Noorderelsweg bij restaurantje Viersprong dan zie je 'in de verte' (kleine 10 minuutjes) een blauwe brug en daar is een hondenstrandje naast :klasse:

phos4

Ongelezen berichtdoor phos4 » 10/09/10 12:25

In Antwerpen: Het Galgenweel op Linkeroever. Je moet parkeren aan de zeilclub en dan een korte wandeling langs het water tot aan de duinen, daar kan je (eventueel samen) in het water. Wel oppassen als je mee gaat zwemmen, want dat is in theorie verboden.

laika
Speurneus
Speurneus
Berichten: 6527
Lid geworden op: 06/10/06 18:27
Locatie: alkmaar

Ongelezen berichtdoor laika » 10/09/10 12:31

Maalwater Heiloo hele jaar door mag daar gezwommen worden
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008

kirsten&cacao

Ongelezen berichtdoor kirsten&cacao » 10/09/10 12:49

Misschien dat we uiteindelijk een mooi overzichtelijk topic er over kunnen maken. Opgesteld per provincie :)


Nog eentje:

Hondenstrandje Zoetermeer
Voorweg (naast de Intratuin)

Rij langs de Intratuin en aan je linkerhand een klein meertje, speciaal voor honden :)

Gebruikersavatar
sharon66057
Speurneus
Speurneus
Berichten: 4468
Lid geworden op: 12/07/09 13:10
Locatie: Lelystad

Ongelezen berichtdoor sharon66057 » 10/09/10 13:43

Een mooi plekje in Lelystad.... het zuigerplasbos :)
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...

doggie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1964
Lid geworden op: 22/11/06 17:12
Locatie: Wervershoof

Ongelezen berichtdoor doggie » 10/09/10 17:39

Bij mij aan de overkant: De vooroever, locatie Koopmanspolder. Officieel is het verboden om er met loslopende honden te komen, maar dat zou je niet zeggen als je er loopt :wink:
Prachtige ondiepe zwemkom, daarnaast verschillende plekjes waar je zo het IJsselmeer in loopt.
Link

Jron

Ongelezen berichtdoor Jron » 11/09/10 17:04

Noord Brabant

Langs de snelweg bij Nispen hebben ze een meertje gegraven voor grondwater opvang.

Omgeving ziet er niet uit, het is nog niet helemaal af maar er kan gezwommen worden.

Als je vanaf de snelweg de afslag Nispen neemt, bij de kerk rechtsaf.
Hierna alsmaar rechtdoor.

Je komt een obstakel tegen met stoplichten om sluipverkeer tegen te gaan. Na dit obstakel is het bijna gelijk rechts, je ziet al water maar dat is het niet. Je kan je auto langs de kant van de weg kwijt en dan is het nog een paar minuten lopen.

Straat voor navigatie: Molenbeekpad.

kiaora

Ongelezen berichtdoor kiaora » 11/09/10 17:17

Noord Brabant ;
Loonse en Drunense duinen ..
Officieel losloopgebied waabij je meteen naar het water kunt en dus daarbij kunt parkeren of vanaf de roestelberg en eerst een stuk bos mee pakken en terug via de "duinen".(los zand)

Herper duinen
Erg mooi groot meer in ee bos met ook zandvlaktes en ook dit is een officieel losloop gebied. (gedeelte van de herper duinen dan,he....het gedeelte dus met het water :wink: ) Erg mooi en leuk om daar te wandelen!

ester01

Ongelezen berichtdoor ester01 » 11/09/10 19:46

Noord-Brabant:

- Galderse Meren bij Breda/Galder waar het een hondenparadijs is tussen 1 oktober en 1 mei :wink:

- De Put (Milleniummeer) bij Raamsdonksveer, hele jaar door waterplezier

- Wagenberg, visvijver waar je ook het hele jaar met de hond terecht kunt

Hanny

Ongelezen berichtdoor Hanny » 12/09/10 01:40

In kop van NH o.a. het Pettemerbos met het vennetje vanaf 1 oktober weer. En dan natuurlijk onze geweldige kust


Terug naar “Wandeltips”