Omgeving zónder water (ivm ijs)

Plaats hier leuke wandelplekken.
Linnie

Omgeving zónder water (ivm ijs)

Ongelezen berichtdoor Linnie » 18/12/10 20:42

Begrijp me niet verkeerd, Guus mag altijd zwemmen, maar nu heeft hij dus de neiging om steeds het ijs op te lopen.. doodeng. Omdat hij zeer regelmatig banaantjes in z'n oren heeft zitten als puber van 8 maanden luistert hij soms niet naar een hierkom bevel.

Ik zoek dus een omgeving waar hij nu los kan lopen, zonder dat we slootjes en meertjes tegenkomen. Stromend water zoals een rivier kan natuurlijk wel. Hier in de buurt kan ik echt niks bedenken en wil hem wel los kunnen laten ipv een winter lang aan de riem.

Alle tips zijn welkom, ik kan best een stukje rijden!

Gebruikersavatar
liesjeb
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1004
Lid geworden op: 01/10/09 15:50
Locatie: Breda

Ongelezen berichtdoor liesjeb » 23/12/10 09:48

Ik ga in het weekend altijd wandelen in Chaam, een ronde waar we geen water tegenkomen (aan de andere kant van dit terrein ligt wel water... maar dat is een heel eind de andere kant op...).
Het is er mooi en je kunt dus zonder zorgen rondlopen. Je mag een keer aansluiten als je wilt :D
Volgens mij kun je hier in Dorst ook prima lopen in het losloopgebied zonder water tegen te komen... Ook hier geldt dat aan de andere kant water ligt, maar dat is dan ook geen lopsloopgebied :wink:
Afbeelding
Met dank aan Monika :)

sbientje
Speurneus
Speurneus
Berichten: 12669
Lid geworden op: 26/05/06 20:13
Locatie: Breda
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor sbientje » 23/12/10 10:12

liesjeb schreef:Ik ga in het weekend altijd wandelen in Chaam, een ronde waar we geen water tegenkomen (aan de andere kant van dit terrein ligt wel water... maar dat is een heel eind de andere kant op...).
Het is er mooi en je kunt dus zonder zorgen rondlopen. Je mag een keer aansluiten als je wilt :D
Volgens mij kun je hier in Dorst ook prima lopen in het losloopgebied zonder water tegen te komen... Ook hier geldt dat aan de andere kant water ligt, maar dat is dan ook geen lopsloopgebied :wink:
idd, en ook in t cadettenkamp, bij teteringen, en het oosterhoutse bos (bij de trimbaan).
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)

yari
Speurneus
Speurneus
Berichten: 13451
Lid geworden op: 28/12/02 23:03
Locatie: Hendrik Ido Ambacht
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor yari » 23/12/10 14:43

't Bos in Oosterhout idd bijv. Vind ik altijd een erg leuk bos.
Groetjes: Mariëlle & Yari

~ Wie achter de kudde aanloopt loopt altijd door de stront ~

ester01

Ongelezen berichtdoor ester01 » 23/12/10 18:47

yari schreef:'t Bos in Oosterhout idd bijv. Vind ik altijd een erg leuk bos.
ga jij daar vaker wandelen?? En dan laat je het niet even weten?? :pfffff: :D

Linnie

Ongelezen berichtdoor Linnie » 23/12/10 19:29

Jeeeh bedankt voor de tips!

Chaam zie ik wel eens op de borden staan als ik naar Den Bosch rijd. Liesjeb, ik sluit graag eens aan. Alleen Guus is best een stuiter, kan dit wel met Dizzy?

Teringen en Oosterhoutse bos heb ik ook genoteerd :) Heeeeel handig, bedankt!!! :)

sbientje
Speurneus
Speurneus
Berichten: 12669
Lid geworden op: 26/05/06 20:13
Locatie: Breda
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor sbientje » 24/12/10 00:13

ester en max schreef:
yari schreef:'t Bos in Oosterhout idd bijv. Vind ik altijd een erg leuk bos.
ga jij daar vaker wandelen?? En dan laat je het niet even weten?? :pfffff: :D
idd ja! tss :P
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)

yari
Speurneus
Speurneus
Berichten: 13451
Lid geworden op: 28/12/02 23:03
Locatie: Hendrik Ido Ambacht
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor yari » 24/12/10 13:41

ester en max schreef:
yari schreef:'t Bos in Oosterhout idd bijv. Vind ik altijd een erg leuk bos.
ga jij daar vaker wandelen?? En dan laat je het niet even weten?? :pfffff: :D


Nou, ben er sinds Marly er is eerlijk gezegd niet meer geweest (duwt zo rot hè een kinderwagen op het mulle zand :D ). Maar voorheen gingen we er wel eens in de zoveel tijd heen ja. :wink:
Groetjes: Mariëlle & Yari

~ Wie achter de kudde aanloopt loopt altijd door de stront ~

Gebruikersavatar
liesjeb
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1004
Lid geworden op: 01/10/09 15:50
Locatie: Breda

Ongelezen berichtdoor liesjeb » 24/12/10 18:58

Linnie schreef:Jeeeh bedankt voor de tips!

Chaam zie ik wel eens op de borden staan als ik naar Den Bosch rijd. Liesjeb, ik sluit graag eens aan. Alleen Guus is best een stuiter, kan dit wel met Dizzy?

Teringen en Oosterhoutse bos heb ik ook genoteerd :) Heeeeel handig, bedankt!!! :)


Gewoon een keer proberen toch! :) Als het niet gaat, dan kan ik haar altijd aanlijnen. Dus als je het gezellig vindt, dan mag je gerust een keer aansluiten. In het weekend ga ik iedere dag naar Chaam :)

Linnie

Ongelezen berichtdoor Linnie » 24/12/10 19:48

liesjeb schreef:
Linnie schreef:Jeeeh bedankt voor de tips!

Chaam zie ik wel eens op de borden staan als ik naar Den Bosch rijd. Liesjeb, ik sluit graag eens aan. Alleen Guus is best een stuiter, kan dit wel met Dizzy?

Teringen en Oosterhoutse bos heb ik ook genoteerd :) Heeeeel handig, bedankt!!! :)


Gewoon een keer proberen toch! :) Als het niet gaat, dan kan ik haar altijd aanlijnen. Dus als je het gezellig vindt, dan mag je gerust een keer aansluiten. In het weekend ga ik iedere dag naar Chaam :)


Oke leuk! Als ik afslag Chaam neem, zie ik het dan vanzelf of heb je een straatnaam?
Volgende week zondag? :)

Gebruikersavatar
liesjeb
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1004
Lid geworden op: 01/10/09 15:50
Locatie: Breda

Ongelezen berichtdoor liesjeb » 25/12/10 09:29

Linnie schreef:
liesjeb schreef:
Linnie schreef:Jeeeh bedankt voor de tips!

Chaam zie ik wel eens op de borden staan als ik naar Den Bosch rijd. Liesjeb, ik sluit graag eens aan. Alleen Guus is best een stuiter, kan dit wel met Dizzy?

Teringen en Oosterhoutse bos heb ik ook genoteerd :) Heeeeel handig, bedankt!!! :)


Gewoon een keer proberen toch! :) Als het niet gaat, dan kan ik haar altijd aanlijnen. Dus als je het gezellig vindt, dan mag je gerust een keer aansluiten. In het weekend ga ik iedere dag naar Chaam :)


Oke leuk! Als ik afslag Chaam neem, zie ik het dan vanzelf of heb je een straatnaam?
Volgende week zondag? :)


Putvenweg (google maar eens) moet je naartoe rijden (voor het gedeelte waar wij altijd lopen). Als je op google maps kijkt, zie je dat je vanaf de putvenweg naar rechts af kunt slaan (waar je een rondje kunt rijden). Daar parkeren wij altijd de auto (parkeergelegenheid staat op de putvenweg ook aangegeven op een bordje). Je ziet ook dat aan de andere kant van de putvenweg wel water ligt... Een mooie route om eens vanaf de steengroeve te lopen (industriestraat), maar voor nu dus minder geschikt als je terrein zonder water wilt hebben ;)
2 januari heeft Dizzy toevallig al een date met Izzie staan. Ik zal vragen of je mee mag. Wat mij betreft is het oké, maar ik wil de groep niet groter hebben i.v.m. Dizzy (en dus haar pootjes, want dan wordt het te veel en te druk) :oops:
En anders zou ik evt. een week later ook kunnen, op 8 of 9 januari :)

Linnie

Ongelezen berichtdoor Linnie » 25/12/10 13:20

Morgen gaan m'n vriend en ik ook even op zoek naar het bos in Chaam, dank je wel voor de routebeschrijving!

Ik hoor het wel over volgende week dan, ik en Guus hebben er in ieder geval zin in :D

Gebruikersavatar
liesjeb
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1004
Lid geworden op: 01/10/09 15:50
Locatie: Breda

Ongelezen berichtdoor liesjeb » 25/12/10 14:57

Linnie schreef:Morgen gaan m'n vriend en ik ook even op zoek naar het bos in Chaam, dank je wel voor de routebeschrijving!

Ik hoor het wel over volgende week dan, ik en Guus hebben er in ieder geval zin in :D


Enig idee hoe laat je gaat? Ik ga morgen met een vriendin en Dizzy ook in Chaam wandelen. Misschien dat we elkaar dan zien :)
En Guus mag volgende week mee als je het leuk vindt! We zijn dan waarschijnlijk met 4 labjes (Izzie, Bob (?), Guus en Dizzy). Wordt vast gezellig! :)

Linnie

Ongelezen berichtdoor Linnie » 25/12/10 15:45

liesjeb schreef:
Linnie schreef:Morgen gaan m'n vriend en ik ook even op zoek naar het bos in Chaam, dank je wel voor de routebeschrijving!

Ik hoor het wel over volgende week dan, ik en Guus hebben er in ieder geval zin in :D


Enig idee hoe laat je gaat? Ik ga morgen met een vriendin en Dizzy ook in Chaam wandelen. Misschien dat we elkaar dan zien :)
En Guus mag volgende week mee als je het leuk vindt! We zijn dan waarschijnlijk met 4 labjes (Izzie, Bob (?), Guus en Dizzy). Wordt vast gezellig! :)


Volgende week zijn Guus en ik van de partij, leuk!! :)

Morgen zal het begin van de middag zijn, maar ik weet nog niet hoe laat. We rijden erna door naar m'n moeder, dus moet even afwachten wat voor tijd zij wil dat we er zijn :) Ik laat het wel even weten als ik het weet haha!

toscak
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2564
Lid geworden op: 14/05/09 19:13
Locatie: Den Haag

Ongelezen berichtdoor toscak » 25/12/10 15:56

Gezellig!!
:bruinkopje: Bob (Damiën De Heicopper) 22-02-2009
:zwartkopje: James (Mollywood's Innuendo) 25-02-2011 - 24-02-2012
:zwartkopje: Mack (Jill's Summer Splash Of Sir Geof) 02-09-2013


Terug naar “Wandeltips”