wandelen in zeeland

Plaats hier leuke wandelplekken.
Gebruikersavatar
helga hendriks
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2053
Lid geworden op: 20/10/06 18:33
Locatie: Weert
Contacteer:

wandelen in zeeland

Ongelezen berichtdoor helga hendriks » 28/07/11 15:02

we willen met onze twee meiden graag nog een dagje naar zee voor dat onze vakabtie voorbij is Maar waar in Zeeland mogen we met de dames los op het strand????

Wie kan ons helpen Ik vind het jammer om een flink stuk in de auto te zitten en vervolgens mogen de dames niet los...... :oops:
Groetjes Helga en een poot van Kaja en Whoopi

Afbeelding

Anjess

Ongelezen berichtdoor Anjess » 28/07/11 20:30

Bij Neeltje Jans is een hondenstrand.Ikzelf kom daar een paar keer per week.Je kan daar zo van het parkeerterrein het strand op,ze mogen daar los.Ben even het adres kwijt,maar aan de ene kant van de weg heb je Waterpark Neeltje Jans en aan de andere kant is het,onder de windturbines.Er is ook nog een strandtent aan de andere kant van de dijk waar je wat kan eten en drinken.Ik weet niet wanneer je wilt gaan,ik ga zaterdag weer,dan kan ik wel even kijken hoe de weg daar heet. (kom er een paar keer per week maar let dan weer niet op dat soort dingen :? ).Er is ook een hondenstrand in Oostkapelle maar dat is wat verder lopen,ongeveer 800 meter,ook met strandtent....

Anjess

Ongelezen berichtdoor Anjess » 28/07/11 20:49

AHelgahendriks:je hebt pb!!

kiaora

Ongelezen berichtdoor kiaora » 28/07/11 23:03

Wij gaan altijd naar de Dishoek bij Vlissingen,maar wel in november...
Ik zag dat tussen 15 mei en 15 september de hond aan de lijn moet zijn ,maar mag wel op het strand en mogen dan na 19.00 uur tot 9.00 uur los.
Maar denk niet dat je dat zoekt,maar een losloop-strand...
Als je googled op "strand zeeland" krijg je 20 pagina's met de stranden in Zeeland en de nodige info. :wink:

kirsten&cacao

Ongelezen berichtdoor kirsten&cacao » 29/07/11 08:48

Niet aan zee, maar wel leuk wandelen: de kreek bij Ouwerkerk. Bij het Watersnoodmuseum.

Wij zijn nu ook in Zeeland op vakantie en hebben deze plek ontdekt! Super lekker wandelen maar pas op voor de wegen die door het gebied lopen.

Gebruikersavatar
helga hendriks
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2053
Lid geworden op: 20/10/06 18:33
Locatie: Weert
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor helga hendriks » 11/08/11 19:02

oeps late reactie.... We hebben gewandeld in oostkappele richting domburg daar mogen ze een heel stuk los Dan bij domburg een stukje door de duinen en achter domburg weer het strand op richting westkapelle daar mochten ze ook weer los Het stond kei duidelijk aan gegeven dus het kon niet missen het was heerlijk :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus:
Groetjes Helga en een poot van Kaja en Whoopi



Afbeelding


Terug naar “Wandeltips”