Wandelen Apeldoorn

Plaats hier leuke wandelplekken.
Gebruikersavatar
Laycka
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 214
Lid geworden op: 03/05/12 11:26
Locatie: Apeldoorn

Wandelen Apeldoorn

Ongelezen berichtdoor Laycka » 05/05/12 15:51

Wie wandelt wel eens met zijn of haar hond bij de Koppelsprengen in Apeldoorn dicht bij de A1. Mogen de honden daar los? :wandelen:
En is daar wild?

jolien
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1528
Lid geworden op: 21/02/10 19:23
Locatie: Apeldoorn

Ongelezen berichtdoor jolien » 05/05/12 21:50

Bedoel je het stukje bos net na het Shell tankstation op de weg richting Hoog Buurlo? Zo ja, dan heb ik daar wel eens gelopen met mijn meiden :) . Eigenlijk alleen bij heel warm weer omdat daar sprengen zijn waar ze even in af kunnen koelen. Vind het alleen niet heel fijn omdat het spoor daar vlakbij is waar ze zo naartoe kunnen. En ja, er komen inderdaad ook zwijnen voor... Ze mogen er wel los lopen.

Gebruikersavatar
Laycka
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 214
Lid geworden op: 03/05/12 11:26
Locatie: Apeldoorn

Ongelezen berichtdoor Laycka » 05/05/12 22:08

jolien schreef:Bedoel je het stukje bos net na het Shell tankstation op de weg richting Hoog Buurlo? Zo ja, dan heb ik daar wel eens gelopen met mijn meiden :) . Eigenlijk alleen bij heel warm weer omdat daar sprengen zijn waar ze even in af kunnen koelen. Vind het alleen niet heel fijn omdat het spoor daar vlakbij is waar ze zo naartoe kunnen. En ja, er komen inderdaad ook zwijnen voor... Ze mogen er wel los lopen.


Dankjewel Jolien, ik denk dat je het juiste adres hebt, bij die friettent langs de kant van de weg. Volgens mij zit daar ook een Carpool. ben er zelf nog nooit geweest maar hoorde het van iemand anders, maar volgens mij loopt haar hond altijd aangelijnd en zelf vind ik het prettig daar waar het mag haar lekker de vrijheid te geven. weet jij verder nog leuke losloop gebieden in Apeldoorn of omgeving eventueel met water...
Wat ontzettend jammer dat ze nu niet meer op Bussloo mogen, koninginnen dag voor het laatst geweest, het was echt weer een feest voor haar.

MheenLab
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 827
Lid geworden op: 27/03/12 15:36
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor MheenLab » 05/05/12 22:56

Honden mogen daar niet los lopen officieel, en ja .. Ook daar zit wild, al zul je het overdag niet veel wild daar aantreffen (te drukkig) ;)


Terug naar “Wandeltips”