Maakt de hond jouw wakker of maak jij de hond wakker?

Ontdek wat je mede-forummers van je stelling vinden.

Maakt de hond jouw wakker of maak jij de hond wakker?

Mijn labje maakt me (ons) wakker.
24
24%
Ik maak mijn labje wakker.
44
43%
Verschillend, nl. ...
34
33%
 
Totaal aantal stemmen: 102

lara-puk

Ongelezen berichtdoor lara-puk » 23/06/11 20:49

meestal maak ik ze wakker: ben een vroege vogel.
Maar tot mijn grote blijdschap maakt rusty mij wel wakker als hij onverwachts dringend naar buiten moet bij bijvoorbeeld eens onrustige darmen. Fedor doet dat niet, die leegt zichzelf dan even zo vrolijk in de woonkamer en gaatv erder slapen: word ik ook wakker van: maar dan van de stank :oops:

Lausje
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 345
Lid geworden op: 03/06/11 22:52
Locatie: Colmschate

Ongelezen berichtdoor Lausje » 23/06/11 22:32

Angela & Joy schreef:Euhm, ik maak Joy wakker, en dan is het meestal nog een heel gevecht voordat Madam zin heeft om naar buiten te gaan.
Als ze dan eenmaal weer binnen is gaat ze ook meteen weer der mandje in, die is s'ochtends nog luier dan ik ben, en ik vond mezelf al zo erg haha :wink:


Verander de naam Joy in Pepper en je hebt ons ritueel ook.

En... een harde gaap voor aandacht

En... 's nachts wakker maken als ze echt moet door heel hard te piepen, maar stil te zijn wanneer ze de eerste beweging hoort. :verliefd1:

En.... ze is aartslui als ze overdag in de bench ligt, komt er alleen uit voor een koekje :braaf:

M_n_q_e
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1240
Lid geworden op: 07/12/10 12:12

Ongelezen berichtdoor M_n_q_e » 23/06/11 23:21

Hier maakt Trix ons soms ´s nachts wakker door aan de deur te krabben. Maar da´s gelukkig altijd maar even.
Wanneer we ´s ochtends beneden komen staan de meiden debiel blij te doen voor de deur :)

corry

Ongelezen berichtdoor corry » 25/06/11 08:00

zij maakt mijn wakker daarom zit ik nu l lekker vroeg op het forum :( ,had nog wel even een uurtje willen leggen hoor.

daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1306
Lid geworden op: 04/01/11 16:40
Locatie: Wormerveer

Ongelezen berichtdoor daantjuh85 » 25/06/11 11:07

Tabor was hier altijd degene die probeerde iedereen te wekken (begon ie te piepen, maargoed hij was ook nog een pup), soms probeert ie het nog wel eens. Maar vaak zijn wij nu degene die wakker worden en als we dan in de badkamer staan is hij degene die wel kenbaar maakt dat hij niet vergeten wil worden :roll:
Als je dan eenmaal in de woonkamer bent dan is hij weer stil :D want alleen dan mag hij mee :wink:

Ilsemarie

Ongelezen berichtdoor Ilsemarie » 25/06/11 14:56

Wij maakten Chukwa altijd wakker! Ouders staan doordeweeks om 5,15 op en dan trok ze meestal 1 ooglid open zo van, ik blijf nog ff lekker liggen... om half 7 brengt m'n moeder dan m'n vader naar het station, daarna gaan ze douchen en dan begon Chukwa onrustig te worden want dan was het tijd voor WANDELEEEEEEEEN haha

Alleen als er inderdaad een keer iets was zoals dat ze naar buiten moest 's nachts, dan kwam er wel wat gepiep en een keer een goede blaf, maar dat was het dan ook wel.

Gebruikersavatar
Susan78
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 853
Lid geworden op: 18/01/13 16:45
Locatie: Halfweg

Ongelezen berichtdoor Susan78 » 25/01/13 19:13

's Ochtends (ma t/m vrijdag) wordt Lex wakker gemaakt en 's avonds ook. In het weekend komt hij rond 8:00u heel zachtjes naar de slaapkamer en kijkt met z'n allerliefste snoet vragend om het hoekje of hij al bij het vrouwtje op het voeteneinde mag :verliefd1: We merken wel nu hij wat ouder wordt dat hij ons niet altijd meer hoort, dus maken wij hem dan zachtjes wakker.
:bruinkopje: Lex 27-02-2003 (overleden op 28-11-2014) voor altijd in ons hart..
:blondkopje: Joep (Wise Tails Lucky Boy) 21-05-2012

anne65986
Snuffelneus
Snuffelneus
Berichten: 33
Lid geworden op: 24/04/13 19:55
Locatie: meppel

Ongelezen berichtdoor anne65986 » 01/05/13 02:11

diesel treitert ons iedere dag het bed uit als ze niet meer alleen wakker wil zijn
en dan gaat ze vaak eerst ons gezicht af lebberen en als dat niet werkt gaat ze met alle plezier op ons dansen of op m'n vaders hoofd zitten :twisted: gelukkig voor hem is hij er alleen in het weekend
het lijkt simpel en dat is het ook

Gebruikersavatar
fieke
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1029
Lid geworden op: 24/02/12 19:24
Locatie: Elsloo
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor fieke » 01/05/13 09:13

Hier maken we Bruce door de week wakker om 5.45.
Hij kijkt eerst wie er staat en komt je dan even blij begroeten. Erna gaat hij verder slapen,vind hij veels te vroeg.
In het weekend staan we later op, maar hij geeft geen kik. Blijft altijd rustig.
Heel soms hoor je hem piepen, maar dan is het al wat aan de latere kant :oops:

Gebruikersavatar
Tarzan
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 195
Lid geworden op: 06/05/13 16:22
Locatie: Zeewolde

Ongelezen berichtdoor Tarzan » 14/05/13 00:07

Tarzan slaapt heerlijk in zijn bench, we horen hem niet voordat we beneden komen. Dat is meestal rond 7.00 uur. Het maakt niet uit of het wat later wordt (weekend bijvoorbeeld), we horen hem niet.
Makkelijke hond! Hij blaft trouwens nooit, we hebben hem nu bijna 2 maanden, en ik heb pas 4x even zijn stem gehoord.

Blacklabradorlover

Mij wakker

Ongelezen berichtdoor Blacklabradorlover » 02/06/13 17:12

Tygo maakt mij altijd wakker. Dan legt hij zn kop op de rand van mn bed en met zn natte neus tegen mij neus.....vind ik zoooooo lief.


Terug naar “Polls”